Dostawa sprzętu z zakresu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) do placówek oświatowych Gminy Miejskiej Kościerzyna

Data publikacji 2017-09-29
Data zakończenia 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kościerzyna
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595265-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu z zakresu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) do placówek oświatowych Gminy Miejskiej Kościerzyna

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2158fc8b-77fb-4714-b6b3-95059b05470f
Biuletyn 595265-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kościerzyna
Regon 19167512600000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 802 300
Zamawiajacy fax 586 802 320
Zamawiajacy email wizp@koscierzyna.gda.pl
Adres strony url www.bip.koscierzyna.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach projektu „Edukacja kluczem do przyszłości – podniesienie kompetencji kościerskich uczniów” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja Ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=406680
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=406680
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu (58 680-23-20) lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (na adres Zamawiającego: wizp@koscierzyna.gda.pl), za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 9 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu z zakresu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) do placówek oświatowych Gminy Miejskiej Kościerzyna
Numer referencyjny ZP 20/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu z zakresu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) do placówek oświatowych Gminy Miejskiej Kościerzyna
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane, wg wzoru formularza 2.2 stanowiącego załącznik do siwz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane, wg wzoru formularza 2.2 stanowiącego załącznik do siwz
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu z zakresu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK) o wartości nie mniejszej niż 85.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. potwierdzających brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy i podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega)Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów - należy sporządzić wykaz dla każdego urządzenia i podać nazwę producenta, typ, model, parametry techniczne oraz załączyć karty katalogowe.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.300 zł (słownie złotych: trzy tysiące trzysta) przed upływem terminu składania ofert .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) wykonywania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego i odpowiadających cenowo pozycjom wykazanym przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, c) rezygnacji z niektórych elementów przedmiotu zamówienia, w takim wypadku Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwoty odpowiadające cenom tych elementów wykazanym przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym; 2) zmian mających wpływ na realizację umowy, dotyczących powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 3) zmian w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy; 4) zmian terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, ze względu na konieczność wykonania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)