GuidZP400 |
47096055-8ea9-4cb0-9760-4b5dc564ae23
|
Biuletyn |
594963-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
128105300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa (kancelaria - pokój 3.41)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH: LAMPY RTG I PRZEWODÓW WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SOMATOM SENSATION 40 EKSPLOATOWANEGO W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. BIALSKIEJ 104/118 WRAZ Z WYKONANIEM TESTÓW AKCEPTACYJNYCH I PRZEGLADU OKRESOWEGO.
|
Numer referencyjny |
DAZ.26.100.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH: LAMPY RTG I PRZEWODÓW WYSOKIEGO NAPIĘCIA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SOMATOM SENSATION 40 EKSPLOATOWANEGO W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. BIALSKIEJ 104/118.
1.2. WYKONANIE TESTÓW AKCEPTACYJNYCH LAMPY RTG.
1.3. WYKONANIE PRZEGLADU OKRESOWEGO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SOMATOM SENSATION 40.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
3. Ilekroć w niniejszej SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkt, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym.
4. Tam gdzie w przedmiocie zamówienia została wskazana marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub wskazanie normy, o której mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań ,,równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Warunkiem dopuszczenia oferty równoważnej jest całkowita jej zgodność z opisem w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
6. W przypadku zaoferowania oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich strat związanych z ewentualnymi awariami i uszkodzeniami TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SOMATOM SENSATION 40 powstałymi na skutek zamontowania zaoferowanych części. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o treści: ,,OŚWIADCZAM, ŻE POKRYJĘ WSZELKIE STRATY POWSTAŁE NA SKUTEK ZAMONTOWANIA I FUNKCJONOWANIA RÓWNOWAŻNYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO SOMATOM SENSATION 40” – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i utylizacji zdemontowanych części zamiennych na własny koszt.
8. Oferowana lampa RTG i pozostały asortyment muszą być fabrycznie nowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1.
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt.3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują, o ile są one aktualne.
7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w § VII ust. 1 - dotyczące podwykonawców. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w §VII ust. 4 pkt 1 SIWZ, a dotyczących podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia, np.: katalogi/foldery/prospekty/informacje, potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań określonych w tabeli parametrów technicznych, zawartej w Załączniku Nr 6 do SIWZ, oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
2) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ).
2. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. 1) winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt. 2) winno być złożone w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał).
2. Wykonawca załączy do oferty:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego.
Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym;
Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał);
4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością.
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku:
a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie
i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów);
b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian, określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|