MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W GMINIE ZBĄSZYNEK

Data publikacji 2017-09-29
Data zakończenia 2017-11-06 00:00:00
Instytucja Gmina Zbąszynek
Miejscowość Zbąszynek
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595045-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Głównym celem projektu „„Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek, jest modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek poprzez utworzenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz wyposażenie go w nowoczesne pracownie do nauczania zawodu oraz podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji jego uczniów i nauczycieli. Do celów szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą: • utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym, • modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 091c0509-4b7f-40c1-906b-714dfd808e5e
Biuletyn 595045-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Zbąszynek
Regon 97077055700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zbąszynek
Zamawiajacy kod pocztowy 66-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 849 140
Zamawiajacy fax 683 849 484
Zamawiajacy email przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony url www.zbaszynek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8- Nowoczesna edukacja, Działanie 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zbaszynek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zbaszynek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem operatorów pocztowych, kurierskich.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Zbąszynek, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek.
Nazwa nadana zamowieniu MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W GMINIE ZBĄSZYNEK
Numer referencyjny RIT.IV.271.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Głównym celem projektu „„Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek, jest modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek poprzez utworzenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz wyposażenie go w nowoczesne pracownie do nauczania zawodu oraz podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji jego uczniów i nauczycieli. Do celów szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą: • utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym, • modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 324365,85
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a. dla Części 1 - Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000 PLN i b. dla Części 1 - Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000 PLN. c. dla Części 2 – Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 PLN i d. dla Części 2 – Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 50 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a. dla Części 1 - minimum 3 dostaw o łącznej wartości co najmniej 450 000 PLN (bez podatku VAT), których przedmiotem była dostawa sprzętu IT, w skład którego wchodziło co najmniej 70 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów; lub b. dla Części 1 – minimum 1 dostawy o wartości 250 000 PLN (bez podatku VAT), w ramach której był dostarczony sprzęt IT, w skład którego wchodziło co najmniej 50 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów, które były dostarczone do 1 jednostki. c. dla Części 2 – co najmniej 1 dostawę materiałów dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000 PLN (bez podatku VAT).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 uPzp. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 9. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w odniesieniu do przesłanki opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 uPzp) ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 10. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 11. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy , prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego n podstawie art. 24 ust.5 pkt 7 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW). 12. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych Dz.U. z 2016r. poz. 716) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW).
Zakresie kryteriow selekcji Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, z uzasadnionej przyczyny, nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dowody, że dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Wysokość wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 – 9 500,00 zł (słownie: dziewięć-tysięcy-pięćset -złotych), dla części 2 – 1500,00 zł (słownie: tysiąc-pięćset-złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-11-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)