GuidZP400 |
091c0509-4b7f-40c1-906b-714dfd808e5e
|
Biuletyn |
595045-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zbąszynek
|
Regon |
97077055700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zbąszynek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 849 140
|
Zamawiajacy fax |
683 849 484
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zbaszynek.pl
|
Adres strony url |
www.zbaszynek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8- Nowoczesna edukacja, Działanie 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zbaszynek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zbaszynek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem operatorów pocztowych, kurierskich.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Zbąszynek, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W GMINIE ZBĄSZYNEK
|
Numer referencyjny |
RIT.IV.271.15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Głównym celem projektu „„Modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek, jest modernizacja kształcenia zawodowego w Gminie Zbąszynek poprzez utworzenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego oraz wyposażenie go w nowoczesne pracownie do nauczania zawodu oraz podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji jego uczniów i nauczycieli. Do celów szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą: • utworzenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym, • modernizacja i doposażenie pracowni diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni do eksploatacji, wirtualizacji różnych systemów operacyjnych oraz konfiguracji urządzeń peryferyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, • modernizacja i doposażenie pracowni architektury krajobrazu oraz doposażenie magazynu sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
324365,85
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a. dla Części 1 - Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000 PLN i b. dla Części 1 - Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000 PLN. c. dla Części 2 – Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 PLN i d. dla Części 2 – Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 50 000 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a. dla Części 1 - minimum 3 dostaw o łącznej wartości co najmniej 450 000 PLN (bez podatku VAT), których przedmiotem była dostawa sprzętu IT, w skład którego wchodziło co najmniej 70 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów; lub b. dla Części 1 – minimum 1 dostawy o wartości 250 000 PLN (bez podatku VAT), w ramach której był dostarczony sprzęt IT, w skład którego wchodziło co najmniej 50 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów, które były dostarczone do 1 jednostki. c. dla Części 2 – co najmniej 1 dostawę materiałów dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000 PLN (bez podatku VAT).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 uPzp. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 9. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w odniesieniu do przesłanki opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 uPzp) ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 10. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 11. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy , prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego n podstawie art. 24 ust.5 pkt 7 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW). 12. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych Dz.U. z 2016r. poz. 716) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, z uzasadnionej przyczyny, nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dowody, że dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 – 9 500,00 zł (słownie: dziewięć-tysięcy-pięćset -złotych), dla części 2 – 1500,00 zł (słownie: tysiąc-pięćset-złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-11-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|