Dostawy sprzętu i aparatury medycznej znak sprawy DKW.2232.13.2017.LPM

Data publikacji 2017-09-29
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Potulice
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594681-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu i aparatury medycznej. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu cenowym i ofertowym stanowiących załączniki nr 1 i 2
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiednio dla poszczególnych 3 części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz.
2. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w sprzętu i aparatury medycznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Zakładu Karnego w Potulicach – do Szpitala, ul. Al. Parkowa 1, w godzinach od 7:00 do 14:30.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności,
na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy na wskazany adres Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1, 89 -120 Potulice. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego – Zakład Karny w Potulicach. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d966584b-76b5-44e5-8b62-40cbd3293596
Biuletyn 594681-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 31963500000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Potulice
Zamawiajacy kod pocztowy 89120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 874 440
Zamawiajacy fax 525 874 400
Zamawiajacy email zp_potulice@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu i aparatury medycznej znak sprawy DKW.2232.13.2017.LPM
Numer referencyjny DKW.2232.13.2017.LPM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu i aparatury medycznej. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu cenowym i ofertowym stanowiących załączniki nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiednio dla poszczególnych 3 części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w sprzętu i aparatury medycznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Zakładu Karnego w Potulicach – do Szpitala, ul. Al. Parkowa 1, w godzinach od 7:00 do 14:30. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy na wskazany adres Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1, 89 -120 Potulice. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego – Zakład Karny w Potulicach. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 155518,63
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-10-10T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o  których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do siwz). 2) Podpisane oświadczenie o niezaleganiu w opłatach lokalnych (Załącznik nr 7 do siwz ) Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiacymi Załącznik do siwz nr 3 i 4 i 7. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiazany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 5 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do siwz).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty fotografie, prospekty, rysunki, karty katalogowe, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty dotyczących parametrów technicznych potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać potwierdzona na żądanie zamawiającego; b) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełnienia przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości w postaci: Certyfikatu zgodności CE i/lub deklaracji zgodności CE lub równoważnych dokumentów/dokumentu w zakresie świadczącym o zgodności oferowanych urządzeń z europejskimi warunkami bezpieczeństwa. c) Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa powyższym podpunkcie litery b, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; d) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w powyższym podpunkcie litery b może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony tj. Zamawiającyi Wykonawca ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. -Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano jego wyboru.
IV 6 1 sposob udostepniania Zapis w SIWZ. Rozdział XIV. Opis sposobu przygotowania oferty. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te mają być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczone klauzulą „tajne”. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje technic 4. Oświadzam, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ....... do nr ....... stanowia tajemnicę przedsiebiorstw w rozumieniu przepsów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostepniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne. (W przypadku utajnienia ofert Wykonawca nie póżniej niż w terminie skladania ofert zobowiazany jest wskazać, iż zastrzezone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstw w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie, z którym tajemnicę przesiebiorstw stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiebiorstw lub jest to inna informacja mająca wartośc gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbedne działania w celu zachowania poufności. (wypłenić jeśli dotyczy)zne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Załącznik 1 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)