GuidZP400 |
d966584b-76b5-44e5-8b62-40cbd3293596
|
Biuletyn |
594681-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
31963500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Potulice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 874 440
|
Zamawiajacy fax |
525 874 400
|
Zamawiajacy email |
zp_potulice@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sw.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu i aparatury medycznej znak sprawy DKW.2232.13.2017.LPM
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.13.2017.LPM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sprzętu i aparatury medycznej. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu cenowym i ofertowym stanowiących załączniki nr 1 i 2
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiednio dla poszczególnych 3 części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz.
2. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w sprzętu i aparatury medycznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć do Zakładu Karnego w Potulicach – do Szpitala, ul. Al. Parkowa 1, w godzinach od 7:00 do 14:30.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Zamawiającego.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności,
na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę, po dostarczeniu dostawy na wskazany adres Zakład Karny w Potulicach, ul. Al. Parkowa 1, 89 -120 Potulice. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego – Zakład Karny w Potulicach. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
155518,63
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia,
o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do siwz).
2) Podpisane oświadczenie o niezaleganiu w opłatach lokalnych (Załącznik nr 7 do siwz )
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiacymi Załącznik do siwz nr 3 i 4 i 7.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału.
4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiazany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 5 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do siwz).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty fotografie, prospekty, rysunki, karty katalogowe, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty dotyczących parametrów technicznych potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać potwierdzona na żądanie zamawiającego;
b) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego
się poświadczaniem spełnienia przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości w postaci: Certyfikatu zgodności CE i/lub deklaracji zgodności CE lub równoważnych dokumentów/dokumentu w zakresie świadczącym o zgodności oferowanych urządzeń z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
c) Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa powyższym podpunkcie litery b, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
d) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w powyższym podpunkcie litery b może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony tj. Zamawiającyi Wykonawca ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. -Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2;
2) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano jego wyboru.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zapis w SIWZ. Rozdział XIV. Opis sposobu przygotowania oferty. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te mają być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczone klauzulą „tajne”. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje technic 4. Oświadzam, że informacje i dokumenty zawarte w Ofercie na stronach od nr ....... do nr ....... stanowia tajemnicę przedsiebiorstw w rozumieniu przepsów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostepniane. Informacje i dokumenty zawarte na pozostałych stronach Oferty są jawne. (W przypadku utajnienia ofert Wykonawca nie póżniej niż w terminie skladania ofert zobowiazany jest wskazać, iż zastrzezone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstw w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie, z którym tajemnicę przesiebiorstw stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:
1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiebiorstw lub jest to inna informacja mająca wartośc gospodarczą,
2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbedne działania w celu zachowania poufności. (wypłenić jeśli dotyczy)zne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Załącznik 1 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|