Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej oraz do Zespołu Szkół im. bł. ks. P. Dańkowskiego w Jordanowie

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Powiat Suski
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596151-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia opisanego w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który należy dołączyć do oferty, po uzupełnieniu przez Wykonawcę ceny i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia w formularzu oferty. Przez informacje należy rozumieć np. podanie nazw producenta, modelu (jeżeli dotyczy), a także precyzyjne określenie przez Wykonawcę oferowanego produktu (np. w sytuacji, gdy Zamawiający dopuszczał pewien zakres parametrów, Wykonawca powinien doprecyzować, jakimi parametrami będzie charakteryzować się produkt, który oferuje).
Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do:
a.Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej (pozycje 1, 2, 3, 4, 5 i 6).
b.Zespołu Szkół im. bł. ks. P. Dańkowskiego w Jordanowie (pozycje nr 7, 8 i 9)
Pozostałe szczegóły zawarto w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12331523-46aa-4dac-8931-6a7ed30ba634
Biuletyn 596151-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Suski
Regon 072181675
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 5 b
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 875 79 00
Zamawiajacy fax 33 874 15 52
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony url www.powiatsuski.pl. Adres e-mail, jakim należy się posługiwać w kontaktach w sprawie postępowania: modernizacja@powiatsuski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.powiatsuski.pl w zakładce przetargi udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatsuski.pl zakładka przetargi
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Dokumentacja znajduje się u Zamawiającego, na stronie Zamawiającego w linku podanym powyżej udostępnia się specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest składanie ofert pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej oraz do Zespołu Szkół im. bł. ks. P. Dańkowskiego w Jordanowie
Numer referencyjny WE.272.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia opisanego w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który należy dołączyć do oferty, po uzupełnieniu przez Wykonawcę ceny i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia w formularzu oferty. Przez informacje należy rozumieć np. podanie nazw producenta, modelu (jeżeli dotyczy), a także precyzyjne określenie przez Wykonawcę oferowanego produktu (np. w sytuacji, gdy Zamawiający dopuszczał pewien zakres parametrów, Wykonawca powinien doprecyzować, jakimi parametrami będzie charakteryzować się produkt, który oferuje). Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do: a.Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej (pozycje 1, 2, 3, 4, 5 i 6). b.Zespołu Szkół im. bł. ks. P. Dańkowskiego w Jordanowie (pozycje nr 7, 8 i 9) Pozostałe szczegóły zawarto w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wg. wzoru dołączonego do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą należy złożyć: a)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. c)Dowód wniesienia wadium. d)Formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia wg. treści załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 Bank BGŻ BNP Paribas S.A., z adnotacją „wadium – numer sprawy WE.272.6.2017 Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawarto w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem § 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji: a)zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. Zmiana w tym zakresie nastąpi poprzez wydłużenie terminu o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę, b)zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana w tym zakresie nastąpi poprzez wydłużenie terminu o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę; c)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę. Zmiana w tym zakresie może być dokonana pod warunkiem zgodności z art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d)zmiana sposobu spełnienia świadczenia objętego Przedmiotem Umowy, w szczególności: e)niedostępność na rynku urządzeń i/lub oprogramowania wskazanych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, f)pojawienie się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania nowszej generacji, zwiększających możliwości użytkowe Przedmiotu Umowy lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji, g)konieczność wykonania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych w Umowie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, h)konieczność wykonania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych/materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa w zakresie wynikającym ze zmiany prawa, i)gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, j) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, k)wydłużenia okresu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę, l)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, m)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień uzupełniających. Składania ofert wariantowych. Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Aukcji i licytacji elektronicznej. Zamawiający wymaga: Wniesienia wadium. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa powyżej. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami a także towarzyszącym oprogramowaniem, jeżeli jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania produktu. Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony (chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej). Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. Sprzęt przeznaczony do podłączenia do komputerów/projektorów być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli USB/HDMI. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia używanego, refabrykowanego, regenerowanego i przerabianego (refubished). Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wykonawca koordynuje w odpowiednio wczesnym terminie ewentualne rejestrowanie oprogramowania. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach fabrycznych. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających te rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac towarzyszących niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, rozumianych jako dostarczenie, wniesienie, montaż, instalacja, rozruch, przekazanie do eksploatacji. Ewentualne rejestrowanie licencji itp. po stronie Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)