GuidZP400 |
8fef5126-e844-4ff1-b939-c1f7a7fc3c89
|
Biuletyn |
596012-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
|
Regon |
27585000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 345 800
|
Zamawiajacy fax |
042 674 81 39
|
Zamawiajacy email |
jkopera@filmschool.lodz.pl
|
Adres strony url |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.filmschool.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub przesyłką kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PWSFTviT w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 210
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dwóch zestawów kamkorderów z wyposażeniem
|
Numer referencyjny |
PN/07/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów kamkorderów z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie Urządzenia oraz elementy ich wyposażenia muszą być produktami fabrycznie nowymi. Wymagane są oryginalne instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim. Wymagana jest minimum 12-miesięczna gwarancja dostawcy na oferowane Urządzenia. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE lub równoważne.
Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju sprzętu, co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
- wypełniony opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SIWZ;
- wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ;
- wypełniony formularz cenowy - zał. nr 5 do SIWZ.
UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ – zał. nr 3a do SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów- zał. nr 3b do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie;
2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|