Wykonanie interaktywnego Podręcznika i prezentacji multimedialnej

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594558-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie interaktywnego Podręcznika i prezentacji multimedialnej - w podziale na nw. Części:
a) Część Nr 1: Wykonanie interaktywnego Podręcznika Beneficjenta VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, pt. Jak rozliczać środki umieszczonego na stronie internetowej www.poiis.mkidn.gov.pl.
b) Część Nr 2: Wykonanie prezentacji multimedialnej dotyczącej stosowania prawa zamówień publicznych przez Beneficjentów VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz przeciwdziałania nadużyciom finansowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1a i Załącznik Nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9549e3a8-4015-425e-b1d3-d182c46f0a4f
Biuletyn 594558-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Regon 00027406800010
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 15/17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-071
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4210100
Zamawiajacy fax 22 8288773
Zamawiajacy email aswierczynska@mkidn.gov.pl
Adres strony url www.mkidn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżetu państwa w ramach pomocy technicznej Programy Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mkidn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Dyrektora Generalnego, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie interaktywnego Podręcznika i prezentacji multimedialnej
Numer referencyjny 36/BDG/PN/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie interaktywnego Podręcznika i prezentacji multimedialnej - w podziale na nw. Części: a) Część Nr 1: Wykonanie interaktywnego Podręcznika Beneficjenta VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, pt. Jak rozliczać środki umieszczonego na stronie internetowej www.poiis.mkidn.gov.pl. b) Część Nr 2: Wykonanie prezentacji multimedialnej dotyczącej stosowania prawa zamówień publicznych przez Beneficjentów VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz przeciwdziałania nadużyciom finansowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1a i Załącznik Nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 78861,79
Waluta calosc pln
Okres w dniach 53
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje ww.warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje ww.warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje ww.warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy - odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dokument jest zamieszczony na stronie internetowej, Wykonawca może wskazać informacje dotyczące dostępności ww. dokumentu w Formularzu ofertowym, a Zamawiający może samodzielnie pobrać dany dokument. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formuła „za zgodność z oryginałem”.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy odpowiednio dla Części nr 1 i Części Nr 2 (Wzór stanowi Załącznik Nr 4a i 4b do SIWZ) Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jej dokonanie podyktowane jest: 1) zmianą stanu prawnego, która ma wpływ na sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 2) zmianą wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji PO IiŚ; 3) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia; 4) działaniem osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. 2. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)