Dostawa mebli na kondygnację poddasza budynku nr 4 Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej.

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-17 00:00:00
Instytucja Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595685-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie polegać na dostawie mebli, sprzętu AGD i armatury sanitarnej wraz z montażem na kondygnacji poddasza budynku nr 4 Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie W ramach zadania Wykonawca dostarczy, zamontuje i podłączy również urządzenia AGD i armaturę sanitarną związaną z wyposażeniem pomieszczeń zapleczy kuchennych. Miejscem realizacji prac jest kondygnacja poddasza (IV kondygnacja naziemna) budynku nr 4 KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c335d82-bca5-4bfb-a528-228ee85913ba
Biuletyn 595685-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 233 334
Zamawiajacy fax 225 233 332
Zamawiajacy email zzpub@kgpsp.gov.pl
Adres strony url www.straz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Finansów Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej Wydział Zamówień Publicznych, 00 – 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud nr 4, pok. nr 124.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli na kondygnację poddasza budynku nr 4 Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej.
Numer referencyjny BF-IV-2370/21/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia będzie polegać na dostawie mebli, sprzętu AGD i armatury sanitarnej wraz z montażem na kondygnacji poddasza budynku nr 4 Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie W ramach zadania Wykonawca dostarczy, zamontuje i podłączy również urządzenia AGD i armaturę sanitarną związaną z wyposażeniem pomieszczeń zapleczy kuchennych. Miejscem realizacji prac jest kondygnacja poddasza (IV kondygnacja naziemna) budynku nr 4 KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 555610,90
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst wartości nie przekraczającej kwoty 128 217,90 zł
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum trzy dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunki udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane w sposób należyty są, np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budziły wątpliwości Zamawiający, zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Fotografii Zdjęcia/wydruki w kolorze o wym. min. 15x20 cm zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w sporządzonej „Specyfikacji oferowanych elementów przedmiotu zamówienia”, która stanowić będzie załącznik nr 4 do umowy.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia, należy dołączyć wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną: „Opis przedmiotu zamówienia”, „Streszczenie oferty”, "Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji"(jeżeli dotyczy), „Informacje dotyczące podwykonawstwa”, "Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich" (jeżeli dotyczy). Ponadto na ofertę Wykonawcy składają się również załączniki w całości opracowane, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę: „Specyfikację oferowanych elementów przedmiotu zamówienia”, „Kosztorys ofertowy”. Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 115 zł. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez polską agencję rozwoju przedsiębiorczości na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium, na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. gwarancje/poręczenia winny być bezwarunkowe i nieodwołalne. Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 7 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie sprawy podanej przez zamawiającego w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Narodowym Banku Polskim, Oddział Okręgowy w Warszawie, nr r-ku: 54 1010 1010 0047 9213 9120 1000. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony postanawiają, iż dopuszczają możliwość zmiany Umowy w przypadku: zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy spowodowanego koniecznością wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody; konieczności wykonania przedmiotu Umowy w sposób odmienny od dokumentacji projektowej, wymuszonych zmianą warunków technicznych ich wykonania, zastosowaniem innej technologii wykonania bądź odmiennych materiałów pod warunkiem, że nie wpłynie to na wysokość wynagrodzenia WYKONAWCY, ustalonego na podstawie oferty. Wszystkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz sporządzenia stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2017-10-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)