Zakup z dostawą sprzętu sieciowego: Część 1 - „Zakup z dostawą klastra firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem.” Część 2 - „Zakup i dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem do zarządzania, zestawem wyposażenia dodatkowego oraz szkoleniem z zakresu konfiguracji urządzeń.” w ramach zadania „Budowa Miejskiej Sieci Teleinformatycznej LEGMAN.”.

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595882-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

Część 1: Zakup z dostawą klastra firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem.

Wymagania ogólne dotyczące urządzeń sieciowych firewall:
• Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń typu firewall następnej generacji (NGFW) w konfiguracji klastra wysokiej dostępności (HA) oraz analizatora logów.
• Zamawiający wymaga dostarczenia, instalacji, skonfigurowania i uruchomienia dwóch urządzeń NGFW, pracujących jako klaster Active-Active.
• Zamawiający w ramach wdrożenia wymaka przeprowadzenia migracji reguł zabezpieczeń i innych ustawień z dotychczas używanego firewall-a na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia .

wg ilości jak poniżej:
Lp. Nazwa Ilość sztuk
1 Zapora sieciowa Next Generation Firewall 2

Część 2: Zakup i dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem do zarządzania, zestawem wyposażenia dodatkowego oraz szkoleniem z zakresu konfiguracji urządzeń.

Wymagania ogólne dotyczące przełączników sieciowych:
• Wszystkie oferowane przełączniki muszą pochodzić od jednego producenta.
• Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
• Wszystkie oferowane urządzenia muszą pochodzić z legalnego, oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed wymaganą datą dostawy urządzeń.
• Nie dopuszcza się oferowania urządzeń odnawianych lub refabrykowanych.
• Wszystkie przełączniki muszą posiadać możliwość zarządzania (m.in. konfiguracji, prezentowania alarmów) poprzez jeden dedykowany przez producenta urządzeń System Zarządzania.
• Urządzenia aktywne muszą być objęte przynajmniej 36-cio miesięczną gwarancją.
• Szkolenie pracowników Zamawiającego ma odbyć w certyfikowanym ośrodku szkoleniowym i przeprowadzone zostanie przez certyfikowanych trenerów.Wymagana 100% kompatybilność dostarczonych modułów optycznych z dostarczonymi przełącznikami.

wg ilości jak poniżej:
Lp. Nazwa Ilość sztuk
1 Rdzeniowe przełączniki Ethernet (48xSFP+, 4xQSFP+) 2
2 Agregacyjne przełączniki Ethernet (24xSFP, 4xSFP+) 31
3 Agregacyjne przełączniki Ethernet (48xSFP, 4xSFP+) 1
4 Dostępowe przełączniki Ethernet PoE (24x1G RJPoE, 4x1G Combo(SFP/RJ)) 3
5 System Zarządzania Urządzeniami Sieciowymi 1
6 Moduł optyczny SFP 384
7 Moduł optyczny SFP+ 112
8 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-LC/PC duplex0.5m 60
9 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-LC/PC duplex0.5m 60
10 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-LC/PC duplex 1m 60
11 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-LC/PC duplex 1m 60
12 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex 1m 10
13 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex 1m 10
14 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/PC duplex 1m 20
15 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex 2m 10
16 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex 2m 10
17 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/PC duplex 2m 20
18 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex0.5 m 20
19 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex0.5 m 20
20 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/APC duplex0.5 m 20
21 Voucher na szkolenie 2 pracowników Zamawiającego z zakresu konfiguracji dostarczonych przełączników w certyfikowanym ośrodku szkoleniowym. 1

Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2, projekt umowy – Rozdział 3 siwz.

Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać oznaczenia CE.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.

3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Rozdział 3 siwz.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zgodnie z załącznikiem nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz „Warunki zmian umowy” .
4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia siłami własnymi w zakresie części 1.
5. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo dla części 2 w zakresie szkoleń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ec39b2b-6979-48b2-a919-2753ff926297
Biuletyn 595882-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Regon 39064725100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 212 100
Zamawiajacy fax 767 212 115
Zamawiajacy email im@legnica.um.gov.pl
Adres strony url ww.um.bip.legnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.legnica.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.legnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane pisemnie w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Legnica, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, pokój 208
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu sieciowego: Część 1 - „Zakup z dostawą klastra firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem.” Część 2 - „Zakup i dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem do zarządzania, zestawem wyposażenia dodatkowego oraz szkoleniem z zakresu konfiguracji urządzeń.” w ramach zadania „Budowa Miejskiej Sieci Teleinformatycznej LEGMAN.”.
Numer referencyjny IM.RZP.271.6.1.16.51.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Część 1: Zakup z dostawą klastra firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem. Wymagania ogólne dotyczące urządzeń sieciowych firewall: • Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń typu firewall następnej generacji (NGFW) w konfiguracji klastra wysokiej dostępności (HA) oraz analizatora logów. • Zamawiający wymaga dostarczenia, instalacji, skonfigurowania i uruchomienia dwóch urządzeń NGFW, pracujących jako klaster Active-Active. • Zamawiający w ramach wdrożenia wymaka przeprowadzenia migracji reguł zabezpieczeń i innych ustawień z dotychczas używanego firewall-a na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia . wg ilości jak poniżej: Lp. Nazwa Ilość sztuk 1 Zapora sieciowa Next Generation Firewall 2 Część 2: Zakup i dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem do zarządzania, zestawem wyposażenia dodatkowego oraz szkoleniem z zakresu konfiguracji urządzeń. Wymagania ogólne dotyczące przełączników sieciowych: • Wszystkie oferowane przełączniki muszą pochodzić od jednego producenta. • Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. • Wszystkie oferowane urządzenia muszą pochodzić z legalnego, oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed wymaganą datą dostawy urządzeń. • Nie dopuszcza się oferowania urządzeń odnawianych lub refabrykowanych. • Wszystkie przełączniki muszą posiadać możliwość zarządzania (m.in. konfiguracji, prezentowania alarmów) poprzez jeden dedykowany przez producenta urządzeń System Zarządzania. • Urządzenia aktywne muszą być objęte przynajmniej 36-cio miesięczną gwarancją. • Szkolenie pracowników Zamawiającego ma odbyć w certyfikowanym ośrodku szkoleniowym i przeprowadzone zostanie przez certyfikowanych trenerów.Wymagana 100% kompatybilność dostarczonych modułów optycznych z dostarczonymi przełącznikami. wg ilości jak poniżej: Lp. Nazwa Ilość sztuk 1 Rdzeniowe przełączniki Ethernet (48xSFP+, 4xQSFP+) 2 2 Agregacyjne przełączniki Ethernet (24xSFP, 4xSFP+) 31 3 Agregacyjne przełączniki Ethernet (48xSFP, 4xSFP+) 1 4 Dostępowe przełączniki Ethernet PoE (24x1G RJPoE, 4x1G Combo(SFP/RJ)) 3 5 System Zarządzania Urządzeniami Sieciowymi 1 6 Moduł optyczny SFP 384 7 Moduł optyczny SFP+ 112 8 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-LC/PC duplex0.5m 60 9 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-LC/PC duplex0.5m 60 10 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-LC/PC duplex 1m 60 11 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-LC/PC duplex 1m 60 12 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex 1m 10 13 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex 1m 10 14 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/PC duplex 1m 20 15 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex 2m 10 16 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex 2m 10 17 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/PC duplex 2m 20 18 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/PC duplex0.5 m 20 19 Kabel optyczny Patchcord SM SC/APC-SC/APC duplex0.5 m 20 20 Kabel optyczny Patchcord SM SC/PC-SC/APC duplex0.5 m 20 21 Voucher na szkolenie 2 pracowników Zamawiającego z zakresu konfiguracji dostarczonych przełączników w certyfikowanym ośrodku szkoleniowym. 1 Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji-szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2, projekt umowy – Rozdział 3 siwz. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać oznaczenia CE. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Rozdział 3 siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zgodnie z załącznikiem nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz „Warunki zmian umowy” . 4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia siłami własnymi w zakresie części 1. 5. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo dla części 2 w zakresie szkoleń.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.3. Spełniają warunki udziału w postępowaniu polegające na posiadaniu zdolności technicznej lub zawodowej: 1.3.1. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako główny dostawca po 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: a) dla części 1 – dostawa urządzeń sieciowych firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem o wartości minimum 150 000,00zł brutto b) dla części 2 - dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 150.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy UWAGA: Wykonawca powyższe doświadczenie zawodowe musi wykazać w stosunku do każdej części – zadania, na które składa ofertę. Ocena warunku według: - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy UWAGA: Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawy sprzętu sieciowego o wartości odpowiadającej wartości dla obydwu części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych obydwu części. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) zaparafowany załącznik nr 1-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – do do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 5) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 6) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako główny dostawca po dwa 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. a) dla części 1 – dostawa urządzeń sieciowych firewall wraz z zestawem licencji oraz wdrożeniem o wartości minimum 150 000,00zł brutto b) dla części 2 - dostawa przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 150.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy 7) oświadczenie Wykonawcy – dotyczące wykonania zamówienia siłami własnymi.- wg załącznika nr 5 dla części 1 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 8) Oświadczenie Wykonawcy – dotyczące wykonania zamówienia siłami własnymi.- wg załącznika nr 6 dla części 2 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 9) Oświadczenie Wykonawcy – dotyczące oferowanego sprzętu – wg załącznika nr 7 do do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz; 11) wypełniony i podpisany załącznik nr 10 dla części 1/części 2 – Wykaz cen do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz, 12) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz załącznikiem nr 1 dla części 1 i załącznikiem nr 2 dla części 2, 13) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 14) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie. 3. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium w wysokości dla części 1: 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych) dla części 2: 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na część 1 i część 2, Zamawiający wymaga wniesienia dwóch odrębnych wadiów odrębnie (np.: przelewów lub dokumentów określonych w art. 45 ust. 6 uPzp).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wg załącznika nr 9 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)