GuidZP400 |
bd2694cc-ca3a-49a1-ac9e-e7cd309dca6c
|
Biuletyn |
595844-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
00344928400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3886740, 032 3886700
|
Zamawiajacy fax |
032 2818093
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopr.bytom.pl; dz@mopr.bytom.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.bytom.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mopr.bytom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia - CZĘŚĆ B POSTĘPOWANIA - jest realizowany w ramach projektu pn.: „By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.bytom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.bytom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba MOPR w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla MOPR w Bytomiu z podziałem na dwie części
|
Numer referencyjny |
FA.2812.30.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w wersji papierowej na potrzeby MOPR w Bytomiu z podziałem
na następujące części:
CZĘŚĆ A: dostawa bonów towarowych dla klientów MOPR w Bytomiu;
CZĘŚĆ B: dostawa bonów towarowych dla osób będących uczestnikami/uczestniczkami projektu „By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do ogłoszenia - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAPISY WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA:
1. Zamawiający wymaga, aby bony towarowe w okresie ich ważności, były realizowane w placówkach handlowych * w granicach administracyjnych gminy Bytom (tj.: co najmniej
w 20 placówkach) oraz w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego.
* przez placówkę handlową Zamawiający rozumie miejsce, w którym można zrealizować zakupy:
1) w przypadku części A: branży spożywczo-przemysłowej, w tym sklepy wielkopowierzchniowe (Uwaga!: z wyłączeniem miejsc oferujących, jako podstawowy towar prasę);
2) w przypadku części B: branży przemysłowej, w tym sklepy wielkopowierzchniowe
(tj. placówkach oferujących artykuły do wykańczania wnętrz oraz wyposażania mieszkań).
2. Na każdym egzemplarzu bonu winna być wyraźnie widoczna data jego ważności. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji) bonów – nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
3. Każdy egzemplarz bonu winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu:
1) w przypadku części A: wyrobów tytoniowych oraz alkoholu;
2) w przypadku części B: tylko i wyłącznie artykułów do wykańczania wnętrz oraz wyposażania mieszkań.
4. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy bonów odbywać się będzie
za rzeczywistą ilość zamówionych bonów, na podstawie faktur/rachunków/not obciążeniowo-księgowych wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po zrealizowaniu dostawy
z terminem płatności wynagrodzenia wynoszącym 30 dni.
5. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
6. Miejsce dostawy bonów towarowych: siedziba Zamawiającego: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16.
7. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji.
8. Wykonawca zobowiązany jest:
1) zapewnić dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe w granicach administracyjnych gminy Bytom, tj. co najmniej w 20 placówkach w zakresie,
o którym mowa w ust. 1 (odpowiednio dla części postępowania);
2) zapewnić dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego w zakresie, o którym mowa
w ust. 1 (odpowiednio dla części postępowania).
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
1) w przypadku części A: od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2017 r.
2) w przypadku części B: w okresie od dnia 10 listopada 2017 r., lecz nie później niż do dnia 08 grudnia 2017 r.
UWAGA: Zamawiający przewiduje składanie zamówienia, co najmniej 1 raz w miesiącu, z terminem dostawy do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (Uwaga! – w przypadku części B przewiduje się jeden termin dostawy w okresie jw.).
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i lub zawodowej, tj.:
W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY: Wykonawca winien wykazać, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę bonów towarowych o łącznej wartości, co najmniej:
a) w przypadku część A: 40.000,00 zł brutto,
b) w przypadku część B: 15.000,00 zł brutto
oraz dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w częściach, na które składa ofertę, wskazać
tę samą dostawę. Przy wskazywaniu jednej dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dla więcej niż jednej części musi być spełniony wymóg dotyczący wartości dostawy dla danych części tj., gdy Wykonawca składa ofertę na część A i B – wartość wykazanej dostawy będzie musiała wynieść, co najmniej 40.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców potwierdzi jego spełnienie.
UWAGA:
a) dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy
z podaniem daty kursu,
b) dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
c) Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody określające, czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku dostaw wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres wykonanej dostawy odpowiada niniejszemu warunkowi,
d) w celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu dostawy w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej dostawy potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu,
e) pod pojęciem jednej dostawy odpowiadającej ww. opisowi, Zamawiający rozumie zrealizowanie,
co najmniej jednej dostawy bonów towarowych na rzecz zewnętrznego dla Wykonawcy podmiotu
w ramach jednej umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu
(tj. w zakresie, o którym mowa powyżej), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do zamówienia, lub jego części, na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Stosowna sytuacja w niniejszym postępowaniu wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę
z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Wykonawca winien złożyć dokument/-y, który/-e określa/-ją w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokumentem, o którym mowa powyżej może być zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(można w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do Specyfikacji);
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3) Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
UWAGA:
1. W przypadku, gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału
w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym powyżej.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (dotyczy wszystkich części):
- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
UWAGA:
˗ jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
˗ jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych jw.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (dotyczy wszystkich części):
- w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
UWAGA:
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie dostaw powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wraz z wezwaniem do złożenia ww. dokumentu Zamawiający przekaże wzór wykazu,
o którym mowa powyżej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty, który stanowi odpowiednio dla danej części postępowania: załącznik nr A; załącznik nr B do specyfikacji;
2) informacja o ilości placówek handlowych realizujących bony towarowe, zgodnie z wykazem stanowiącym odpowiednio (w przypadku każdej części postępowania):
a) w przypadku placówek w granicach administracyjnych gminy Bytom: załącznik nr 2/Bytom,
b) w przypadku pozostałych placówek z terenu województwa śląskiego (tj. z wyłączeniem gminy Bytom): załącznik nr 2/Pozostałe.
– załączników będących integralną częścią oferty;
oraz – jeżeli dotyczy:
3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
przez notariusza;
4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona
za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) dokument/-y, np. zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (np. odpowiednio wypełniony załącznik nr 4 do specyfikacji);
6) informacja o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa
lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku;
7) ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego
wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
UWAGA:
a) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
b) w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przekłada każdy z podmiotów wchodzących
w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA:
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość:
1) zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego
z odrębnych przepisów;
2) zmiany Wykonawcy:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga
to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań względem jego podwykonawców;
3) dokonywania zmian w wykazie placówek handlowych (odpowiednio: załącznik nr 1a oraz 1b
do umowy), pod warunkiem zachowania liczby placówek na poziomie co najmniej takim jak wskazano w ofercie;
4) dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie nowego podwykonawcy, zrezygnowanie z podwykonawcy bądź wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, (o których mowa w § 3 ust. 1 umowy).
W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenia zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie w przypadku, gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy).
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2;
5) zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT;
6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych
lub administracyjnych;
7) wprowadzenia do umowy zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw
od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne
i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych
lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie
w § 2 ust. 11 niniejszej umowy;
8) dokonania zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy;
9) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
10) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza
od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|