Dostawa artykułów spożywczych w gat. I

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595828-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w gat. I dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6 Różne produkty spożywcze.
3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 737246c0-1bd0-4785-8b45-a757cd6ee05e
Biuletyn 595828-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Regon 30650300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 358 236
Zamawiajacy fax (0-44) 63 58 208
Zamawiajacy email m.lipnicki@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-belchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych w gat. I
Numer referencyjny GZP/3800/30/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w gat. I dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6 Różne produkty spożywcze. 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić wyłącznie jeżeli Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeni o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: 1) wstrzymania lub zakończenia produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiednich równoważnych produktów objętych umową przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) oraz dotychczasowych cen, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, przy czym zmiana cen jednostkowych za opakowanie handlowe odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę, 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 4) znaczącej rynkowej obniżki lub wzrostu cen asortymentu objętego niniejszą umową, wyłącznie na podstawie umotywowanego wniosku złożonego przez każdą ze stron umowy, proporcjonalnie do sytuacji na rynku przedmiotowych dostaw właściwym dla siedziby Zamawiającego, 5) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, 6) zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian. 3. Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §10 ust. 2 pkt 6 wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 12 SIWZ, Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, tym samym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)