GuidZP400 |
f0e5858e-f46d-485d-9b6f-301fd6023582
|
Biuletyn |
595864-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
Regon |
00030643700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych, winylowych i nitrylowych niesterylnych, bezpudrowych, jednorazowych oraz rękawic foliowych i sekcyjnych
|
Numer referencyjny |
DA.271-57/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych, winylowych i nitrylowych niesterylnych, bezpudrowych, jednorazowych oraz rękawic foliowych i sekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań (CPV 18.42.43.00-0) w tym:
zadanie nr 1 - rękawice diagnostyczne lateksowe niesterylne, bezpudrowe (niepudrowane), jednorazowe
zadanie nr 2 - rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe (niepudrowane), niesterylne, jednorazowe
zadanie nr 3 - rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe (niepudrowane), niesterylne, jednorazowe
zadanie nr 4 – rękawice foliowe jednorazowe
zadanie nr 5 – rękawice sekcyjne
zadanie nr 6 – dozowniki na rękawice jednorazowe
Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniku nr 5 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia – parametry.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
332060,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) zdolność techniczna lub zawodową - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania:
Inne dokumenty:
1) Dokument dopuszczający przedmiot zamówienia – deklaracja zgodności CE – dot. zad 1, 2 ,3, 4, 5.
2) Protokoły badań producenta z kraju pochodzenia nie starsze niż z 2016 r. potwierdzające odpowiednio parametry dotyczące szczelności rękawic, grubości pojedynczej ścianki palca rękawicy – dot. zad 1, 2, 3.
3) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą EN – 455 - 1, 2, 3, 4 – dot. zad 1, 3.
4) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą EN – 455 - 1, 2, 3 (potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną) – dot. zad 2.
5) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą EN – 420 – dot. zad 1, 2.
6) Dokument (dokument niezależnej jednostki) potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą EN – 374-3 oraz ASTM F1671 – dot. zad 3.
7) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą ASTM F1671 oraz ASTMF1670 – dot. zad 2.
8) Dokument (dokument niezależnej jednostki) potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą EN – 374-3 – dot. zad 2.
9) Certyfikat/dokument - środek ochrony osobistej kategoria III (rejestracja jako środek ochrony osobistej) – dot. zad 1, 2, 3 (dokument/certyfikat niezależnej jednostki).
10) Dokument potwierdzający fakt polimeryzacji rękawic – dot. zad 2.
11) Dokument potwierdzający fakt posiadania warstwy łagodząco – nawilżającej (kosmetycznej) – dot. zad 2.
12) Dokument potwierdzający spełnienie normy EN 455 potwierdzona przez europejską jednostkę notyfikowaną – dot. zadanie nr 1.
13) Katalogi, ulotki zaoferowanego towaru w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ – dot. zad 1 – 6.
14) Dokument potwierdzający badania na przenikanie cytostatyków – zad 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|