Wymiana serwerów oraz remont sieci strukturalnej w ob. 1 na STP Kabaty

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-17 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594609-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest „wymiana serwerów oraz remont sieci strukturalnej w ob. 1 na STP Kabaty”, zgodnie ze Specyfikacją techniczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna z załącznikami, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 603dc4c5-10d1-4016-bc7c-09b209b61cec
Biuletyn 594609-N-2017
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 015314592
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zamowienia.metro.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymaganie jest przesłanie ofert w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ades Zamawiającego: Metro Warszawskie Sp. z o.o., ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana serwerów oraz remont sieci strukturalnej w ob. 1 na STP Kabaty
Numer referencyjny EH.25.00104.2017.S.P.MAKR
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest „wymiana serwerów oraz remont sieci strukturalnej w ob. 1 na STP Kabaty”, zgodnie ze Specyfikacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna z załącznikami, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP.
Cpv glowny przedmiot 32410000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia, gdy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: a) co najmniej jedno zamówienie w zakresie montażu systemów automatyki związanych z Platformą Systemową Wonderware o wartości min. 20.000,00 zł netto. 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadanej zdolności technicznej, gdy wykaże, że posiada aktywną licencję do tworzenia i edycji w środowisku Wonderware, 3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego potencjału technicznego, gdy wykaże, że będzie dysponował: a) osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający dopuszcza spełnianie powyższego warunku przez jedną osobę), b) minimum 2 osobami posiadającą świadectwo kwalifikacyjne eksploatacyjnej „E”, w Grupie 1 wraz z podpunktem do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, c) minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjnej dozorowe „D”, w Grupie 1 wraz z podpunktem do wykonywania prac kontrolno – pomiarowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 4 do SIWP). Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w terminie do 5 dni, dokumentów: B. potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. C. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca składa również: 1) zobowiązanie podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 5.3 SIWP; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 do SIWP), złożone przez te podmioty; 3) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w zakresie wskazanym w lit. B), złożone dla tych podmiotów. D. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca składa również: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 do SIWP), złożone przez tych podwykonawców; 2) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w zakresie wskazanym w lit. B), złożone dla tych podwykonawców. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec niego okoliczności wskazane w pkt 5.1.1 SIWP. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia wobec niej przesłanek określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.2 lit. B, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Jeżeli jakiekolwiek dokumenty, o których mowa w pkt 13.2 lit. B SIWP są ogólnodostępne w formie elektronicznej i możliwe do bezpłatnego pobrania dla Zamawiającego, Wykonawca wskazuje dokładnie: adres internetowy, wydający urząd lub organ, dokładne dane referencyjne dokumentacji.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWP); 3) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 5.1.2 ppkt 1) SIWP (wg załączników nr 5 do SIWP), 4) wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku, określonego w pkt 5.1.2 ppkt 2) (wg załącznika nr 6 do SIWP). Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierający zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt. 5 1.1 SIWP. Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty zrealizują usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWP nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1.2 SIWP lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca, w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza samodzielnie wykonać całości zamówienia zobowiązany jest do wskazania w ofercie części, które zamierza powierzyć podwykonawcom (na których zdolnościach wykonawca nie polega) wraz ze wskazaniem firm podwykonawców. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty; 3) pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału; 4) korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika. W związku z powyższym, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja; 5) wypełniając formularz oferty i inne dokumenty oraz powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy”, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców składa oddzielnie i dołącza do wspólnej oferty; 6) brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi wykazać oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.2 SIWP muszą spełnić wszyscy Wykonawcy łącznie; 7) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta składana przez Spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz.U. tj. z 2017 poz.459), zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. tj. z 2016r. poz. 1829) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w terminie do 5 dni, dokumentów: A. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowody potwierdzające należyte wykonanie robót opisanych w pkt 5.1.2 ppkt 1) (określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 2) dokument potwierdzający posiadanie aktywnej licencji do tworzenia i edycji w środowisku Wonderware, o której mowa w pkt 5.1.2 ppkt 2) SIWP. 3) aktualne uprawnienia - kopie uprawnień i potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające spełnienie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1.2 ppkt 3) SIWP.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc zł 00/100), Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 359). Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca złożenie wraz z ofertą kserokopii poręczeń lub gwarancji złożonych tytułem wadium w postępowaniu. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-10-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)