GuidZP400 |
88ba8996-8288-4c0f-90ba-57e2ca37a60e
|
Biuletyn |
595667-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
|
Regon |
43068905200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
73
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20019
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 354 606
|
Zamawiajacy fax |
815 354 313
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lu.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lubelska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zamówień Publicznych KWP w Lublinie pok. nr 17, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
|
Numer referencyjny |
81/64/17/SZP/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem tj.: laptopy, drukarki, monitory, skanery, dysk zewnętrzny USB, serwer plików NAS, laserowe urządzenia wielofunkcyjne.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 1.1, do nr 1.10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz wzorach umów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
452967,48
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
- 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy – Pakiety od nr 1 od nr 9;
- 2 miesiące licząc od daty zawarcia umowy – Pakiet nr 10.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk „Oferta” – załącznik nr 1 do SIWZ (4 strony) oraz wybrane załączniki od nr 1.1 do nr 1.10 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów) – dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 3. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione „do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokument wymieniony w pkt.: 2.2) oraz 7.1) osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. V ppkt.3. 3. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem. 1) Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 3 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten nie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian umowy z wyjątkiem przypadków przewidzianych w ust.3.
3. Zamawiający przewiduje następujące przypadki zmiany umowy:
a) zmiana stawki VAT na asortyment będący przedmiotem umowy,
b) zmiany teleadresowe stron, m. in. zmiany adresów siedzib,
c) zmiany nazw Zamawiającego i Wykonawcy,
d) zmiana danego rodzaju asortymentu na inny, o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych i w cenie nie wyższej niż określona w Załączniku nr 1 do umowy, wyłącznie w sytuacji wycofania z obrotu danej pozycji asortymentu, braku dostępności na rynku lub zaprzestaniu jego produkcji.
4. Inicjatorem zmian umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 3 lit. a)-c) będzie zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, zawiadamiając drugą stronę na piśmie o zaistnieniu okoliczności uzasadniającej zmianę. W sytuacji określonej w ust. 3 lit. d) z inicjatywą zmiany umowy wystąpi Wykonawca, przedstawiając pisemnie szczegółowe uzasadnienie i zakres żądanych zmian, niezwłocznie po powzięciu wiadomości
o okolicznościach je uzasadniających.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Pakiet 1 (laptop 15,6”) - (minimum 24 miesiące – maksimum 36 miesięcy) – 40%,
Pakiet 2 (laptop 13,3”) - (minimum 24 miesiące – maksimum 36 miesięcy) – 40%,
Pakiet 3 (drukarka atramentowa przenośna) - (min. 12 miesięcy – maks. 24 miesiące) – 40%,
Pakiet 4 (drukarka laserowa) - (minimum 12 miesięcy – maksimum 36 miesięcy) – 40%,
Pakiet 5 (skaner płaski) - (minimum 12 miesięcy – maksimum 24 miesiące) – 40%,
Pakiet 6 (monitor dotykowy 19”) - (minimum 24 miesiące – maksimum 36 miesięcy) – 40%,
Pakiet 7 (monitor LCD 22’) - (minimum 24 miesiące – maksimum 48 miesięcy) – 40%,
Pakiet 8 (dysk zewnętrzny USB) - (minimum 24 miesiące – maksimum 36 miesięcy) – 40%,
Pakiet 9 (serwer plików NAS) - (minimum 12 miesięcy – maksimum 24 miesiące) – 40%.
Pakiet 10 (laserowe urządzenie wielofunkcyjne) - (minimum 24 miesiące – maksimum 60 miesięcy) – 40%.
|