Dostawa obłożeń, materiałów opatrunkowych, medycznych wyrobów eksploatacyjnych oraz różnych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-20 08:15:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Dowody tożsamości,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 264023 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411197, 331410000, 331411166, 331414114, 331411159, 224551005, 331411104, 331411128, 331411111, 331681006, 331980004, 331414114, 384340006, 302374302, 352300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, materiałów opatrunkowych, medycznych wyrobów eksploatacyjnych oraz różnych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 25 pakietów.
- Pakiet nr 1 - kompresy sterylne
- Pakiet nr 2 - folia opatrunkowa
- Pakiet nr 3 - lusterka laryngologiczne
- Pakiet nr 4 - zestawy do operacji zaćmy
- Pakiet nr 5 - zestawy okulistyczne
- Pakiet nr 6 - zestawy okulistyczne II
- Pakiet nr 7 - noże okulistyczne
- Pakiet nr 8 - wata
- Pakiet nr 9 - pokrowce RTG
- Pakiet nr 10 - maski
- Pakiet nr 11 - wzierniki uszne
- Pakiet nr 12 - butelki do kropli ocznych
- Pakiet nr 13 - okulistyczne zestawy do intubacji
- Pakiet nr 14 - opaski identyfikacyjne
- Pakiet nr 15 - opatrunki, serwety, zestawy
- Pakiet nr 16 - wyroby do zabiegów laparoskopowych
- Pakiet nr 17 - opatrunki blok
- Pakiet nr 18 - opatrunki blok, kompresy i fartuchy
- Pakiet nr 19 - serwety operacyjne
- Pakiet nr 20 - pierścienie dotorebkowe
- Pakiet nr 21 - noże okulistyczne wielorazowe
- Pakiet nr 22 - papiery do sterylizacji
- Pakiet nr 23 - wskaźniki i testy do sterylizacji parowej
- Pakiet nr 24 - torebki posterylizacyjne i materiały pomocnicze
- Pakiet nr 25 - rękawy papierowo - foliowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia
Ulica ul. Bytomska 41
Nr domu 41
Miejscowość Mysłowice
Kod Pocztowy 41-400
Województwo śląskie
Tel 032 3183301, 032 3182011
Fax 032 2222330
Internet www.szpital2myslowice.pl
Regon 00030825800000
E-mail zamowienia_szpital2@interia.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 25
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3.
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem ( w zależności od pakietu ) o wartości brutto nie mniejszej niż podana dla poszczególnych części - każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. nr pakietu Nazwa Wartość dostaw pakiet nr 1 KOMPRESY STERYLNE 17 200,00 pakiet nr 2 FOLIA OPATRUNKOWA 600,00 pakiet nr 3 LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE 160,00 pakiet nr 4 ZESTAWY DO OPERACJI ZAĆMY 77 700,00 pakiet nr 5 ZESTAWY OKULISTYCZNE 12 800,00 pakiet nr 6 ZESTAWY OKULISTYCZNE II 25 600,00 pakiet nr 7 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 2 100,00 pakiet nr 8 WATA 2 000,00 pakiet nr 9 POKROWCE RTG 250,00 pakiet nr 10 MASKI 650,00 pakiet nr 11 WZIERNIKI USZNE 1 900,00 pakiet nr 12 BUTELKI DO KROPLI OCZNYCH 700,00 pakiet nr 13 OKULISTYCZNE ZESTAWY DO INTUBACJI 4 050,00 pakiet nr 14 OPASKI IDENTYFIKACYJNE 1 400,00 pakiet nr 15 OPATRUNKI, SERWETY, ZESTAWY 48 800,00 pakiet nr 16 WYROBY DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH 7 700,00 pakiet nr 17 OPATRUNKI BLOK 42 400,00 pakiet nr 18 OPATRUNKI BLOK, KOMPRESY I FARTUCHY 16 100,00 pakiet nr 19 SERWETY OPERACYJNE 4 300,00 pakiet nr 20 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE 1 400,00 pakiet nr 21 NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE 7 500,00 pakiet nr 22 PAPIERY DO STERYLIZACJI 5 300,00 pakiet nr 23 WSKAŹNIKI I TESTY DO STERYLIZACJI PAROWEJ 3 700,00 pakiet nr 24 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE 150,00 pakiet nr 25 RĘKAWY PAPIEROWO FOLIOWE 2 000,00 2. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3.
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy o oferowanych produktach, Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1. Dla asortymentu zawartego w pakietach nr 22, 23, 25 należy przedłożyć: a. deklaracje zgodności b. certyfikaty CE
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. VII pkt. 19 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. f. Zaistnieją inne zdarzenia blokujące dostępność produktu dla Zamawiającego c) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), d) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. e) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.szpital2myslowice.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Sekcja Zamówień Publicznych - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 - parter
Data składania wniosków 20/12/2012
Godzina składania wniosków 08:15
Miejsce Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitalu nr 2 im. dr T. Boczonia ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)