Data publikacji |
2012-12-12 |
Data zakończenia |
2012-12-20 08:15:00 |
Instytucja |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia |
Miejscowość |
Mysłowice |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Dowody tożsamości,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
264023 / 2012 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
331411197, 331410000, 331411166, 331414114, 331411159, 224551005, 331411104, 331411128, 331411111, 331681006, 331980004, 331414114, 384340006, 302374302, 352300005 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia
|
Ulica |
ul. Bytomska 41
|
Nr domu |
41
|
Miejscowość |
Mysłowice
|
Kod Pocztowy |
41-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 3183301, 032 3182011
|
Fax |
032 2222330
|
Internet |
www.szpital2myslowice.pl
|
Regon |
00030825800000
|
E-mail |
zamowienia_szpital2@interia.eu
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
25
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Nie wymaga się wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży :
1. Wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem ( w zależności od pakietu ) o wartości brutto nie mniejszej niż podana dla poszczególnych części - każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
nr pakietu Nazwa Wartość dostaw
pakiet nr 1 KOMPRESY STERYLNE 17 200,00
pakiet nr 2 FOLIA OPATRUNKOWA 600,00
pakiet nr 3 LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE 160,00
pakiet nr 4 ZESTAWY DO OPERACJI ZAĆMY 77 700,00
pakiet nr 5 ZESTAWY OKULISTYCZNE 12 800,00
pakiet nr 6 ZESTAWY OKULISTYCZNE II 25 600,00
pakiet nr 7 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE 2 100,00
pakiet nr 8 WATA 2 000,00
pakiet nr 9 POKROWCE RTG 250,00
pakiet nr 10 MASKI 650,00
pakiet nr 11 WZIERNIKI USZNE 1 900,00
pakiet nr 12 BUTELKI DO KROPLI OCZNYCH 700,00
pakiet nr 13 OKULISTYCZNE ZESTAWY DO INTUBACJI 4 050,00
pakiet nr 14 OPASKI IDENTYFIKACYJNE 1 400,00
pakiet nr 15 OPATRUNKI, SERWETY, ZESTAWY 48 800,00
pakiet nr 16 WYROBY DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH 7 700,00
pakiet nr 17 OPATRUNKI BLOK 42 400,00
pakiet nr 18 OPATRUNKI BLOK, KOMPRESY I FARTUCHY 16 100,00
pakiet nr 19 SERWETY OPERACYJNE 4 300,00
pakiet nr 20 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE 1 400,00
pakiet nr 21 NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE 7 500,00
pakiet nr 22 PAPIERY DO STERYLIZACJI 5 300,00
pakiet nr 23 WSKAŹNIKI I TESTY DO STERYLIZACJI PAROWEJ 3 700,00
pakiet nr 24 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE 150,00
pakiet nr 25 RĘKAWY PAPIEROWO FOLIOWE 2 000,00
2. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży :
Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy
formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży :
Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Oświadczenie Wykonawcy o oferowanych produktach, Załącznik Nr 5 do SIWZ.
1. Dla asortymentu zawartego w pakietach nr 22, 23, 25 należy przedłożyć:
a. deklaracje zgodności
b. certyfikaty CE
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1)
2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2)
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa).
4. W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. VII pkt. 19 SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy:
a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat.
b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8.
c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową);
b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego
e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
f. Zaistnieją inne zdarzenia blokujące dostępność produktu dla Zamawiającego
c) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.),
d) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
e) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital2myslowice.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41
Sekcja Zamówień Publicznych - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 - parter
|
Data składania wniosków |
20/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
08:15
|
Miejsce |
Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitalu nr 2 im. dr T. Boczonia ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|