Dostawa mebli, krzeseł i foteli do budynku Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli

Data publikacji 2012-12-12
Data zakończenia 2012-12-21 11:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o.
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507200 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391414006, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaża, ustawienie w pomieszczeniach i wypoziomowanie mebli biurowych, stołów konferencyjnych, foteli obrotowych, krzeseł, foteli wypoczynkowych wraz z ławami, szafek ubraniowych bhp, lady recepcyjnej, mebli kuchennych, mebli do bufetu oraz wieszaków wraz z numerowanymi brelokami o parametrach i w ilości określonych w specyfikacji technicznej mebli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a) szafy ubraniowe - 26szt.;
b) szafy aktowe - 50 szt.;
c) komody - 11szt.;
d) kontenery dostawne - 29 szt.;
e) kontenery podbiurkowe - 3 szt.;
f) biurka pracownicze - 35 szt.;
g) stoły wykładowcze z osłoną - 3 szt.;
h) stoły mobilne - 13 szt.;
i) stoły Dc - 3 szt.;
j) stoły - 2 szt.;
k) stoły konferencyjne biurowe - 16 szt.;
l) stół konferencyjny mały - 1 szt.;
ł) stół konferencyjny duży 20 - osobowy - 1 szt.;
m) fotele obrotowe - 42 szt.;
n) krzesła konferencyjne - 134 szt.;
o) krzesła konferencyjne z pulpitem - 30 szt.
p) krzesła biurowo-konferencyjne - 110 szt.;
r) krzesła barowe wewnętrzne - 19 szt.;
s) stoliki barowe wewnętrzne - 12 szt.;
t) stoliki do hockera na nodze talerzowej - 2 szt.;
u) hockery - 6 szt.;
w) stoły zewnętrzne - patio - 8 szt.;
x) krzesła barowe zewnętrzne - 32 szt.;
y) fotele wypoczynkowe - 22 szt., w tym fotel narożnikowy - 1 szt.;
z) ławy do holi - 3 szt.;
aa) szafka trzyosobowa - 2 szt.;
bb) lada recepcyjna - 1 szt.;
cc) wieszaki do szatni - 6 szt.;
dd) numerki do szatni - 144 szt.;
ee) meble kuchenne-pokoje socjalne - 3 szt.;
ff) lada bufetowa - 1 szt.;
gg) przejście podnoszone do lady bufetowej - 1 szt.;
hh) witryna chłodnicza-cukiernicza - 1 szt.;
ii) szafki przy bufecie - 1 kpl.;
jj) szafka dwuosobowa (BHP) - 1 szt.
4. Meble biurowe, na które składają się szafy ubraniowe, szafy aktowe, komody, kontenery dostawne i podbiurkowe, biurka pracownicze, stoły wykładowe z osłoną , stoły Dc, stoły oraz stoły konferencyjne biurowe muszą stanowić jednolity wymiarowo, stylistycznie i kolorystycznie system

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o.
Ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12
Nr domu 12
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67-100
Województwo lubuskie
Tel 68 4590300
Fax 68 4590358
Internet www.bip.interiorns.pl
Regon 08033442800000
E-mail nowasol@nowasol.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Sp. z o. o.
Rodzaj zam inny Sp. z o. o.
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto. W przypadku zamówień, które są wykonywane w sposób ciągły (umowa została zawarta na okres przekraczający termin składania ofert wyznaczony przez zamawiającego), wykonawca zobowiązany jest podać wartość faktycznie zrealizowanej dostawy od dnia zawarcia umowy do dnia składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca rozliczał się w walucie obcej, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie powinien przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamawiania lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności informacje dotyczące nazwy oferowanych mebli biurowych stołów konferencyjnych dużych, stołów konferencyjnych małych, foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych, krzeseł konferencyjnych z pulpitem, krzeseł konferencyjno - biurowych, krzeseł barowych wewnętrznych, stolików barowych wewnętrznych, stolików do hockrea, hockerów, stolików zewnętrznych patio, krzeseł zewnętrznych patio, foteli wypoczynkowych, ławy do holi, szafek bhp. 2. Wypełniony formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 5. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 6 SIWZ) polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie; w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą, przez siłę wyższą należy rozumieć przeszkody o obiektywnym charakterze, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, b) ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przyczyny leżące po stronie zamawiającego. 3. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji gdy nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a instytucjami współfinansującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.interiorns.pl
Adres uzyskania siwz Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy Interior sp. z o.o. ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól (II piętro budynku Urzędu Miejskiego, pokój nr 221)
Data składania wniosków 21/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy Interior sp. z o.o. ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól (II piętro budynku Urzędu Miejskiego, pokój nr 221)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw oraz środków własnych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)