Dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT w SPZW w ramach realizacji projektu Chcę i potrafię

Data publikacji 2012-12-17
Data zakończenia 2013-01-03 10:00:00
Instytucja Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514806 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 481900006, 391620005, 391621006, 601000009, 800000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT na potrzeby realizacji projektu Chcę i potrafię - Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1) CZĘŚĆ 1: Opiekun sali IT w Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi,
2) CZĘŚĆ 2: Dostawa sprzętu multimedialnego,
3) CZĘŚĆ 3: Dostawa pomocy dydaktycznych,
4) CZĘŚĆ 4: Dowozy

Opis

W ramach CZĘŚCI 1 Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) pełnienia dyżuru w sali IT (udostępnionej na realizację elementu elerningowego) w okresie: od dnia podpisania umowy do 06.2013, 09.2013-06.2014 (min 1h/tyg), liczba godzin (łącznie w dwóch latach szkolnych): 60
2) udziału w szkoleniu z zakresu obsługi platformy elearningowej,
3) pełnienia dyżurów zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Chcę i potrafię, wg zaakceptowanego harmonogramu;
4) pełnej dyspozycyjności wykładowców w dniach, w których realizowane będą zajęcia, w miejscu wykonywania zamówienia - w związku z koniecznością dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego,
5) dokumentowanie przebiegu dyżurów na raportach miesięcznych;
6) prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i papierowej informacji sekretarzowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu dyżurów, w tym ilości korzystających z sali IT;
7) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z sekretarzem projektu;
8) ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie dyżurów oraz za doprowadzenia dzieci przyjezdnych do środka transportu;
9) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie;
10) przestrzegania regulaminu sali, w której pełni dyżur;
11) bieżącego informowania sekretarza projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy;
12) oznaczenia każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
13) Ponadto Zamawiający informuje, że:
a) Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie.
b) Za 1 h zajęć uważa się 1 godzinę lekcyjną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2- zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny stanowiącej zał. nr 2.7 (dla części 2) do SIWZ.

1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2) Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4) termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy sprzętu multimedialnego o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.

5) Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny stanowiącej zał. nr 3.5 do SIWZ.

1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2) Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4) termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.
5) Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przewóz uczniów (uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Chcę i potrafię) dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Rawicz, zgodnie z harmonogramem dla poszczególnych semestrów - harmonogram obowiązujący do końca roku szkolnego 2012/2013 stanowi załącznik nr 4.7 do niniejszej SIWZ, w okresie dwóch lat szkolnych, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. Usługa nie obejmuje okresu ferii zimowych i letnich, oraz dni ustawowo wolnych od nauki, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w dni wolne od nauki, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi dowozu także w te dni,
2) przewidywana ilość wozokilometrów - około 250 km tygodniowo,
3) W cenie 1 wozokilometra, Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z transportem taboru do miejsca rozpoczęcia i zakończenia jazdy (przebiegi puste),
4) Usługi dowozu uczniów będą świadczone zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem dla poszczególnych semestrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu (w tym także załączonego harmonogramu na rok szkolny 2012/2013 sem. 1). W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z dyrektorem szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia w harmonogramie zmian.
5) imienna lista uczniów objętych projektem (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru;
6) rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie stawki za 1 wzkm oraz faktycznej ilości przejechanych km, potwierdzonych osobę upoważnioną. Łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty przeznaczonej na niniejszy zakres w planie finansowym określonym w uchwale budżetowej, tj. kwoty 52 000,00 zł brutto.
7) Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów dla poszczególnych semestrów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd.
8) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przewożonych dzieci;
9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
10) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać pojazd rezerwowy,
11) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia),
12) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
13) Wykonawca przy realizacji usług ponosi koszty szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;
14) Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu tras dowozu wraz z liczbą km odpowiednio dla każdej trasy, opracowanego w oparciu o harmonogram zajęć Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w przedłożonym wykazie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Ulica ul. Piłsudskiego 21
Nr domu 21
Miejscowość Rawicz
Kod Pocztowy 63-900
Województwo wielkopolskie
Tel 065 5465400
Fax 065 5464167
Internet www.rawicz.pl
Regon 41105072900000
E-mail umg@rawicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie DLA CZĘŚCI: 1-3 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy. DLA CZĘŚCI 4: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty posiadanego aktualnego zezwolenia lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z póź.zm.) oraz Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 4.2 do SIWZ) Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Wiedza DLA CZĘŚCI 1 i 3 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy. DLA CZĘŚCI 2 - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 12 tys. brutto. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 2.4 do SIWZ) oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. DLA CZĘŚCI 4 - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jedno zamówienie związane z przewozem osób o łącznej liczbie km nie mniej niż 250 km tygodniowo. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych usług (załącznik nr 4.4 do SIWZ) oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
Potencjał DLA CZĘŚCI 1-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.
Zdolne DLA CZĘŚCI 1 - Wykonawca musi posiadać dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje: jedną osobą będącą nauczycielem z przygotowaniem pedagogicznym. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 1.4 do SIWZ). DLA CZĘŚCI 2-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.
Sytuacja DLA CZĘŚCI 1-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (odpowiednio dla każdej części). 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 3) Dodatkowo dla CZĘŚCI 2 i 3 - Kalkulacja cen - opis przedmiotu zamówienia wg załączonego wzoru odpowiednio dla poszczególnej części.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) potrzeby wykonania zamówień zamiennych lub odstąpienia od realizacji części zamówienia, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 3) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwa do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w harmonogramie (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu itd) - dotyczy części 4. 4) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 5) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 6) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części zamówień wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 7) zmiany terminu realizacji zamówienia, 8) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 9) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 10) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 11) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.rawicz.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 w cenie 20,00 PLN, którą należy wpłacić w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.
Data składania wniosków 03/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej - Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl. 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub drogą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)