1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT na potrzeby realizacji projektu Chcę i potrafię - Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) CZĘŚĆ 1: Opiekun sali IT w Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi,
2) CZĘŚĆ 2: Dostawa sprzętu multimedialnego,
3) CZĘŚĆ 3: Dostawa pomocy dydaktycznych,
4) CZĘŚĆ 4: Dowozy
OpisW ramach CZĘŚCI 1 Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) pełnienia dyżuru w sali IT (udostępnionej na realizację elementu elerningowego) w okresie: od dnia podpisania umowy do 06.2013, 09.2013-06.2014 (min 1h/tyg), liczba godzin (łącznie w dwóch latach szkolnych): 60
2) udziału w szkoleniu z zakresu obsługi platformy elearningowej,
3) pełnienia dyżurów zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Chcę i potrafię, wg zaakceptowanego harmonogramu;
4) pełnej dyspozycyjności wykładowców w dniach, w których realizowane będą zajęcia, w miejscu wykonywania zamówienia - w związku z koniecznością dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego,
5) dokumentowanie przebiegu dyżurów na raportach miesięcznych;
6) prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i papierowej informacji sekretarzowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu dyżurów, w tym ilości korzystających z sali IT;
7) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z sekretarzem projektu;
8) ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie dyżurów oraz za doprowadzenia dzieci przyjezdnych do środka transportu;
9) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie;
10) przestrzegania regulaminu sali, w której pełni dyżur;
11) bieżącego informowania sekretarza projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy;
12) oznaczenia każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
13) Ponadto Zamawiający informuje, że:
a) Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie.
b) Za 1 h zajęć uważa się 1 godzinę lekcyjną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2- zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny stanowiącej zał. nr 2.7 (dla części 2) do SIWZ.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2) Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4) termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy sprzętu multimedialnego o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.
5) Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny stanowiącej zał. nr 3.5 do SIWZ.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2) Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4) termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.
5) Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przewóz uczniów (uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Chcę i potrafię) dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Rawicz, zgodnie z harmonogramem dla poszczególnych semestrów - harmonogram obowiązujący do końca roku szkolnego 2012/2013 stanowi załącznik nr 4.7 do niniejszej SIWZ, w okresie dwóch lat szkolnych, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r. Usługa nie obejmuje okresu ferii zimowych i letnich, oraz dni ustawowo wolnych od nauki, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w dni wolne od nauki, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi dowozu także w te dni,
2) przewidywana ilość wozokilometrów - około 250 km tygodniowo,
3) W cenie 1 wozokilometra, Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z transportem taboru do miejsca rozpoczęcia i zakończenia jazdy (przebiegi puste),
4) Usługi dowozu uczniów będą świadczone zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem dla poszczególnych semestrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu (w tym także załączonego harmonogramu na rok szkolny 2012/2013 sem. 1). W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z dyrektorem szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia w harmonogramie zmian.
5) imienna lista uczniów objętych projektem (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru;
6) rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie stawki za 1 wzkm oraz faktycznej ilości przejechanych km, potwierdzonych osobę upoważnioną. Łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty przeznaczonej na niniejszy zakres w planie finansowym określonym w uchwale budżetowej, tj. kwoty 52 000,00 zł brutto.
7) Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów dla poszczególnych semestrów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd.
8) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przewożonych dzieci;
9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
10) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać pojazd rezerwowy,
11) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia),
12) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
13) Wykonawca przy realizacji usług ponosi koszty szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;
14) Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu tras dowozu wraz z liczbą km odpowiednio dla każdej trasy, opracowanego w oparciu o harmonogram zajęć Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w przedłożonym wykazie. |