Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych oraz faxów dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Data publikacji 2012-12-18
Data zakończenia 2013-01-02 08:30:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516836 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208, 301251002, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Zamówienie realizowane będzie w częściach, według potrzeb Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać,że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust 5 Pzp.). Dodatkowo należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do pokrycia naprawy urządzenia w przypadku stwierdzenia usterki w wyniku stosowania produktów równoważnych oraz że oferowane produkty równoważne nie powodują ograniczeń funkcji oraz możliwości urządzenia. Dla artykułów równoważnych należy wykazać w kolumnie 3 wykazu Kalkulacji ceny ( cz. C wg Spisu zawartości oferty ) nazwę i parametry oferowanego artykułu a także załączyć do oferty próbki oferowanego artykułu równoważnego. Zamawiający zwróci próbki artykułów równoważnych Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane , na ich wniosek (art. 97 ust. 2 Pzp).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Zabrze
Ulica ul. Powstańców Śląskich 5-7
Nr domu 5-7
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 32 3733537, 2710011
Fax 32 3733427, 2710818
Internet www.um.zabrze.pl
Regon 27625552000000
E-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/02/2015
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.800,00 PLN, (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz nie mniej niż 2 wykonanych dostaw tonerów kserograficznych, każda o wartości min 15.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (Załącznik nr 2) oraz dokumenty (Załączniki nr 2(1-n)), potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dostarczyć próbki artykułów równoważnych (cz. D wg Spisu zawartości oferty). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następującym zakresie: a)zmiana terminu realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego, b)zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie uzasadnionych przyczyn, pod warunkiem, iż osoby te spełniają wymagania określone w SIWZ, c)zmiana miejsca świadczenia usługi w ramach budynków Urzędu Miejskiego, d)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy - w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana osób reprezentujących, zmiany NIP, Regon. e)zmiana podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowej zmiany podatku VAT, jednak bez zmiany wynagrodzenia brutto, f)zmiana za zgodą Zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku. Zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy, g)zmiana za zgodą Zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku rozwiązania umowy dostawcy z producentem. Zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy, h)zmiana dotycząca zapłaty wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach zmiana sposobu i formy płatności, i)zmiana w zakresie ilości i rodzaju materiałów eksploatacyjnych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, j)zmniejszenia wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy czy rezygnacji z części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych i zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy podstawowej, k)inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujące niemożliwością realizacji zamówienia wynikające z wypadków losowych, siły wyższej, działania osób trzecich lub innych przyczyn nienależnych od stron, l)w przepadku zmian obowiązujących przepisów - zmiany w umowie w tym zakresie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zabrze.magistrat.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze tel. 32 37 33 335
Data składania wniosków 02/01/2013
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Zabrzu ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pokój 305, III piętro, tel. 32 37 33 537
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia od daty zawarcia umowy do 27.02.2015 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację powyższego zadania.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)