Informatyzacja ZOZ w Skarżysku - Kamiennej.

Data publikacji 2012-12-19
Data zakończenia 2013-01-03 11:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • System rachunkowy,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519776 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000000, 488140007, 481800003, 484440004, 722630006, 722650000, 722680001, 488200002, 486120001, 302360002, 453140001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Rozbudowa systemu informatycznego
1.1.Dostawę i instalację serwera bazodanowego wraz z systemem Bazy Danych
1.2.dostawę oprogramowania aplikacyjnego, w tym między innymi:
- HIS - licencji otwartej bez limitu użytkowników (w tym: Moduł Izby Przyjęć, Moduł Oddziału, Moduł Poradnia (Rejestracja i Gabinety), Moduł Zleceń Medycznych, Moduł Punkty Pobrań, Moduł Apteki, Moduł Apteczek Oddziałowych, Moduł Zakażeń Szpitalnych, Moduł Statystyki Medycznej, Moduł Rozliczenia z NFZ, Moduł Pracownia - każda pracownia np. gastroskopia, USG) Moduł laboratorium, Moduł zlecenia transportu medycznego.
- ERP (w tym Moduł Finanse i Księgowość, Moduł Kadry i Płace, Moduł Grafiki Pracy, Moduł Magazyn, Moduł Zapotrzebowania, Moduł Środki Trwałe, Moduł żywienie)
1.3.dostawa wersji instalacyjnych na nośnikach trwałych,
1.3.1.dostawa dokumentacji technicznej,
1.3.2.dostawa materiałów szkoleniowych,
1.3.3.dostawa instrukcji użytkowania,
1.4.wdrożenie w tym między innymi instalacja, konfiguracja, uruchomienie i przystosowanie do potrzeb Zamawiającego :
- HIS (Moduł Izby Przyjęć, Moduł Oddziału , Moduł Poradnia (Rejestracja i Gabinety, Moduł Zleceń Medycznych, Moduł Punkty Pobrań, Moduł Apteki , Moduł Apteczek Oddziałowych, Moduł Zakażeń Szpitalnych, Moduł Statystyki Medycznej, Moduł Rozliczenia z NFZ, Moduł Pracownia) Moduł laboratorium, Moduł zlecenia transportu medycznego.
- ERP (Moduł Finanse i Księgowość, Moduł Kadry i Płace, Moduł Grafiki Pracy, Moduł Magazyn, Moduł Zapotrzebowania, Moduł Środki Trwałe, Moduł żywienie))
1.4.1.szkolenia dla Użytkowników i Administratorów,
1.4.2.bezpłatny nadzór autorski i opieka serwisowa nad pracą oferowanego rozwiązania - 24 miesiące od końcowego odbioru systemu potwierdzonego protokołem odbioru.
2.Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem:
2.1. komputery przenośne - notebooki - 3 szt.
2.2. drukarki kodów kreskowych
2.3. czytniki kodów kreskowych
2.4. serwer do części medycznej i administracyjnej z oprogramowaniem - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Kod Pocztowy 26-110
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 25 30 757, 516 209 290
Fax 41 25 32 944, 25 30 757
Internet www.zoz.com.pl
Regon 00030831800000
E-mail zoz@zoz.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 8
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00zł do dnia 03.01.2013r.do godz. 11:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 dostawy / usługi w zakresie dostawy oprogramowania i wdrażania szpitalnego systemu informatycznego o wartości minimum 400 000zł brutto każda dotycząca wdrożenia systemu minimum w zakresie: izba przyjęć, oddział, zlecenia, punkty pobrań, pracownia, rozliczenia z NFZ, Apteka, Apteczki oddziałowe wraz z dostawą sprzętu serwerowego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Producent szpitalnego systemu informatycznego posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub inny równoważny w zakresie produkcji i serwisowania systemów informatycznych lub teleinformatycznych. (do oferty należy dołączyć odpowiedni certyfikat)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: a)minimum jedna osoba odpowiedzialna za realizację projektu, posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie i posiadającą certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, lub równoważny, oraz udział w minimum 3 wdrożeń systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla zakładu opieki zdrowotnej na stanowisku kierownika projektu b)minimum trzech specjalistów uczestniczących we wdrożeniu minimum jednego systemu informatycznego (HIS), odpowiadającego specyfikacji systemu objętego niniejszym zamówieniem, z których każdy legitymuje się wykształceniem o profilu informatycznym, c)minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie we wdrażaniu i testowaniu systemów informatycznych, która: - legitymuje się wykształceniem wyższym o profilu informatycznym, - posiada doświadczenie we wdrożeniach projektów realizowanych zgodnie z metodyką PRINCE2 lub równoważną metodyką zarządzania projektami, certyfikat na poziomie PRINCE2 Fundation lub równoważny - posiada znajomość zagadnień testowania oprogramowania potwierdzoną certyfikatem ISTQB Software Testing Certificate lub równoważnym Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane certyfikaty.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty a)Wypełniony załącznik nr 8 i 9 b)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 c)Formularz kalkulacji ceny - załącznik nr 2 d)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu przetargowym albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy, e)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis oraz datę. Opłata skarbowa nie jest wymagana, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.), f)dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a)istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku za zgodą Zamawiającego zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy bez zmiany jej wartości brutto; b)nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym - w takim przypadku za zgodą Zamawiającego dopuszcza się dostarczenie innych niż zaoferowane w ofercie urządzeń i oprogramowań pod warunkiem, że będą o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w SIWZ i spełnią wymagania określone przez Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, c)po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta - w takim przypadku Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ i innymi płatnikami, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów, e)zmiana osób wymienionych w ofercie - nowe osoby muszą spełniać warunki udziału opisane w Rozdziale III pkt. 3 SIWZ dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zmiana osób wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, f)wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych niniejszą umową, g)siła wyższa - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu zamówienia i z zastrzeżeniem warunków opisanych w pkt. 2 niniejszego rozdziału. h)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy ceny netto oraz kwoty podatku VAT w przypadku zmiany przepisów określających wysokość stawki podatku VAT. i)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany adresu w przypadku, gdy zostanie zmieniony w rejestrze lub ewidencji, na ten adres. j)wystąpienie katastrofalnych działań przyrody takich jak m.in. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, silne mrozy - oraz zdarzenia nadzwyczajne, w tym m.in. zamieszki uliczne, atak terrorystyczny, katastrofa budowlana w siedzibie Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o uniemożliwieniu realizacji obowiązków wynikających z umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu zamówienia i z zastrzeżeniem warunków opisanych w pkt. 2 niniejszego rozdziału. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych niniejszą umową, jeśli wystąpiły niezależnie od Stron okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie. Zmiana terminu niezależnie od pkt. 3 niniejszego rozdziału, wymaga pisemnego uzasadnienia Wykonawcy i pisemnej zgody Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu końcowego realizacji umowy i zakresu rzeczowego umowy w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi: reorganizacji, zmiany formy prawnej, konieczności przeprowadzenia remontów będących w kolizji z realizacją przedmiotu umowy, lub też w sytuacji zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4.Zmiany w celu uzyskania właściwego efektu funkcjonalno - użytkowego, w szczególności: a)zmiany ilości materiałów, urządzeń, rzeczy wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia - pod warunkiem braku możliwości technicznych ich wykonania, b)zmiany typu lub rodzaju materiałów i urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia - pod warunkiem podwyższenia parametrów technicznych, jakości, zwiększenia wydajności lub sprawności danego urządzenia, c)zmiana rozmieszczenia rzeczy wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, jeżeli nie będą się mieściły w miejscu pierwotnego przeznaczenia - pod warunkiem dostosowania tych rzeczy do nowej lokalizacji, d)zmiany technologiczne wykonania rzeczy wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jakość wykonania ZSI - pod warunkiem uzyskania wyższego efektu i jakości niż określony w SIWZ, e)zmiany poprzez zastosowanie rozwiązań zamiennych, upraszczających rozwiązania określone zgodnie z umową przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym - pod warunkiem uzyskania efektu na tym samym poziomie technicznym i jakościowym, f)wszelkie zmiany wynikające z różnicy pomiędzy stanem przewidzianym w umowie i ustaleniach Stron, a stanem fizycznie zrealizowanego systemu. 5.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego. 6.Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zoz.com.pl
Adres uzyskania siwz Zespól Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej, ul. Szpitalna 1 budynek administracyjny pok 34
Data składania wniosków 03/01/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zespól Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej, ul. Szpitalna 1 budynek administracyjny pok 34
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)