dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Data publikacji 2012-12-20
Data zakończenia 2012-12-28 09:00:00
Instytucja Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520564 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z numeracją w SIWZ:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
3.2 Cena ofertowa winna uwzględniać koszty transportu oraz wniesienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego (siedziby Spółki).
3.3 Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl
3.4 Informujemy, iż Zamawiający jest w trakcie reorganizacji, która wiąże się również ze zmianą lokalizacji siedzib do których będą dostarczane materiały - ilość punktów zmniejszy się. Obecny stan przedstawia druk pt. wykaz komórek organizacyjnych, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.
3.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr Opis:
1 Temat: dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
2 Temat: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
3.6 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.7 Wspólny Słownik Zamówień (wspólna lista):
30125110-5 [Toner do drukarek laserowych -faksów],
30125100-2 [Wkłady barwiące].
30190000-7 [Różny sprzęt i artykuły biurowe].
3.8 W zakresie dostawy materiałów biurowych (zadanie nr 1) Zamawiający wskazał przedmioty wyznaczające wymagany standard jakościowy. Wycenione materiały winny stanowić produkt jakościowo i parametrowo nie gorszy niż przedstawiony w zestawieniu. W szczególności Zamawiający podaje wymagania dotyczące papieru biurowego: gramatura 80g/m2; spełnianie normy PN-EN ISO 9706:2001; przeznaczony do wszelkich wydruków (kolor, czarno-biały) oraz drukarek laserowych i atramentowych; wytworzony z drewna pochodzącego z lasów spełniających wymagania określone przez stowarzyszenie FSC.
3.9 W zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych (zadanie nr 2) przedmiot zamówienia winny stanowić materiały alternatywne do oryginalnych (tzw. zamienniki) posiadające wszelkie wymagane na rynku krajowym atesty i w 100% kompatybilne z urządzeniami, chyba, że w danej pozycji przedmiarowej jest wymóg wyceny i dostawy materiału oryginalnego (wyprodukowanego przez producenta sprzętu). Oferowane materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych winny spełniać poniższe wymogi:
a: powinny być fabrycznie nowymi materiałami eksploatacyjnymi, dedykowanymi do danego sprzętu drukującego,
b: powinny być opakowane w oryginalne opakowania producentów, z naniesionym symbolem tonera lub tuszu, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalającą na identyfikacje produktu, sprzętu z jakim jest kompatybilny i producenta, etykiety zawierające numer katalogowy,
c: powinny być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia,
d: powinny być objęte dożywotnią gwarancją,
e: pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie produkty wykonane
z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez
śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym
logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności
zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowe Zamawiający nie uzna produktu,
w którym pojemnik został jedynie ponownie napełniony.
f: wykonawca ma prawo do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych
równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co
najmniej wydajności identycznej z parametrami tonerów i tuszy
producentów wyrobów oryginalnych.
g: zamawiający, dopuszczając zaoferowanie tuszy i tonerów równoważnych
rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego wyrób jest
dedykowany, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność
tonera, atramentu, wydajność i jakość wydruku) jak tonery i tusze oryginalne.
h: udowodnienie spełnienia warunku równoważności oferowanych tonerów
lub tuszy spoczywa na Wykonawcy. Za dowód spełniania równoważności oferowanych tuszy i tonerów Zamawiający uzna tonery i tusze spełniające normy:
ISO IEC 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych
drukarek laserowych, ISO IEC 19798 dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO IEC 24711 oraz 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych;
ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 (do oferty należy
dołączyć odpowiednie certyfikaty),
i: wykonawca musi oświadczyć, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych
producentów oryginalnych tuszy i tonerów,
j: jeśli nastąpi uszkodzenie sprzętu co spowoduje utratę gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia jego naprawy na własny koszt lub wymieni sprzęt na nowy.
3.10 Dostawy będą realizowane częściowo, według oddzielnych zamówień składanych przez Zamawiającego jedynie poprzez elektroniczną platformę zamówień udostępnioną przez Wykonawcę. Wykonawca winien posiadać stałą ofertę na własnej stronie internetowej. Wykonawca składając ofertę zapewnia o spełnieniu przedmiotowego warunku przez cały okres obowiązywania umowy.
3.11 Zamawiający zwykle wymaga, by dostawa została realizowana na drugi lub trzeci dzień roboczy od daty złożenia zamówienia. Jednakże wymaga się od Wykonawcy gotowości do realizacji zamówienia w terminie do 2 godzin od daty złożenia zamówienia. Trzykrotne niedotrzymanie terminu skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz naliczeniem kar umownych.
3.12 Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
3.13 Realizacja dostaw objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Należy zaoferować wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.
3.14 Wykonawca dostawy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów.
3.15 Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem.
3.16 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi.
3.17 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
3.18 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Ulica ul. Dolnych Wałów 11
Nr domu 11
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 032 3392900
Fax 032 3392962
Internet www.zbm.gliwice.pl
Regon 27656763200000
E-mail jurkiewicz@zbm.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zadaniu nr 1 na kwotę szacunkową do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie wymaga się.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu na podstawie stosownego oświadczenia - wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Wiedza wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wykazać minimum trzy oddzielne zamówienia dotyczące dostaw materiałów biurowych i/lub eksploatacyjnych wartości umownej minimum 70 000,00zł brutto każde.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu na podstawie stosownego oświadczenia - wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu na podstawie stosownego oświadczenia - wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Sytuacja wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 50 000zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) w zadaniu lub zadaniach. 3.Dokładny opis przedmiotu dostawy.Opis każdego przedmiotu wskazanego w dołączonych wykazach (należy wypełnić w zestawieniu dodatkową kolumnę). Należy wskazać min. producenta, podstawowe parametry oraz uwzględnić wytyczne zawarte w pkt. 3.8 i 3.9 niniejszej SIWZ. 4.Ceryfikaty, o których mowa w pkt.3.9h niniejszej SIWZ oraz oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.9i (według wzoru Wykonawcy). 5.Dokładny opis działania elektronicznej platformy zamówień na stronie internetowej Wykonawcy (winna być udostępniona oddzielnie lista zaoferowana w postępowaniu przetargowym oraz oddzielnie pozostała pełna oferta Wykonawcy), zgodnie z pkt.3.10 SIWZ. Druk własny Wykonawcy. 6.Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7.Informacja o podwykonawcach.Do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 17.2 Zmiana zapisów umowy może nastąpić wyłącznie w następującym zakresie: a) zmiana terminu umownego może nastąpić w następujących okolicznościach: -nastąpi konieczność zmiany zakresu usługi, -wystąpią czynniki niezależne od wykonawcy i zamawiającego, których nie można było przewidzieć, powodujące konieczność wstrzymania bądź zaniechania dostaw w całości lub części. b) w przypadku zmiany terminu umownego można dokonać zmiany sposobu rozliczenia (jednorazowo, etapy) na wniosek wykonawcy c) zmiany osób reprezentujących strony umowy oraz odpowiedzialnych za jej realizację w sytuacjach losowych, niezależnych od zamawiającego i wykonawcy. d) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 17.3 Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.zbm.gliwice.pl/233.zip
Adres uzyskania siwz Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 323 lub 324 44-100 Gliwice
Data składania wniosków 28/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 323 lub 324 44-100 Gliwice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Numer referencyjny sprawy: 233/PZ/2012/ZBM
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)