| GuidZP400 |
1e7a0104-6e04-49c6-a6c7-925bf5d45baf
|
| Biuletyn |
628404-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1
|
| Regon |
000717873
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
257 582 122,
|
| Zamawiajacy fax |
257 582 122
|
| Zamawiajacy email |
sp1minskmaz@op.pl,
|
| Adres strony url |
www.sp1kopernik.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka samorządowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp1kopernik.samorzad.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.
|
| Numer referencyjny |
FK. 241.01.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
7
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: Część nr 1: Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część nr 2: Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część nr 3: Ziemniaki (CPV: 03200000-3), Część nr 4: Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część nr 5: Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część nr 6: Pieczywo i produkty cukiernicze (CPV: 15810000-9); Część nr 7: Wyroby garmażeryjne (CPV: 15000000-8). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7). Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ - projekt umowy, Załącznik nr 8 do SIWZ - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów, Załącznik nr 9 do SIWZ - oświadczenie- wspólne ubieganie się o udzielnie zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci.
2.Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski urzędowy
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny, drób
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i produkty cukiernicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 7) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
|
| | |