Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 1
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628404-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001, 32000003, 152200006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: Część nr 1: Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część nr 2: Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część nr 3: Ziemniaki (CPV: 03200000-3), Część nr 4: Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część nr 5: Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część nr 6: Pieczywo i produkty cukiernicze (CPV: 15810000-9); Część nr 7: Wyroby garmażeryjne (CPV: 15000000-8). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7). Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e7a0104-6e04-49c6-a6c7-925bf5d45baf
Biuletyn 628404-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 1
Regon 000717873
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 582 122,
Zamawiajacy fax 257 582 122
Zamawiajacy email sp1minskmaz@op.pl,
Adres strony url www.sp1kopernik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp1kopernik.samorzad.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.
Numer referencyjny FK. 241.01.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień: Część nr 1: Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część nr 2: Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część nr 3: Ziemniaki (CPV: 03200000-3), Część nr 4: Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część nr 5: Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część nr 6: Pieczywo i produkty cukiernicze (CPV: 15810000-9); Część nr 7: Wyroby garmażeryjne (CPV: 15000000-8). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7). Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych- (załącznik nr 4 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- (załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ - projekt umowy, Załącznik nr 8 do SIWZ - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów, Załącznik nr 9 do SIWZ - oświadczenie- wspólne ubieganie się o udzielnie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci. 2.Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski urzędowy
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i produkty cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 7) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. z możliwością wyłączenia przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością placówki.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)