Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2018

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Bełchatów
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628074-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153300000, 151120006, 156000004, 155000003, 151100002, 158100009, 11000008, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest:
3.2.1. Dostarczenie do stołówek szkolnych, oddziałów przedszkoli, Urzędu Gminy Bełchatów, Centrum Kultury i Sportu Gminy Bełchatów oraz sołectw Gminy Bełchatów artykułów żywnościowych.
3.2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części.

1. Pakiet nr 1 (zał. nr 2a) – Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone.
2. Pakiet nr 2 (zał. nr 2b) – Drób i podroby.
3. Pakiet nr 3 (zał. nr 2c) – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze.
4. Pakiet nr 4 (zał. nr 2d) – Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce.
5. Pakiet nr 5 (zał. nr 2e) – Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne.
6. Pakiet nr 6 (zał. nr 2f) – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
7. Pakiet nr 7 (zał. nr 2g) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone.
8. Pakiet nr 8 (zał. nr 2h) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
9. Pakiet nr 9 (zał. nr 2i) – Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne.

3.2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP.

3.2.4. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby:
1. produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
2. produkty były świeże i pierwszej jakości;
3. produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
4. produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy – tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji;
5. mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
6. dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
7. mięso świeże nie zawierało okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon.
Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.

3.2.5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy.
3.2.6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
3.2.7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Opis dotyczący rozwiązań równoważnych szczegółowo przedstawiają załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dc67f7e-81c7-44b2-ab5e-3c6134bf8854
Biuletyn 628074-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Bełchatów
Regon 59064821500000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 6325211 w. 34
Zamawiajacy fax 446 326 854
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl
Adres strony url www.ugbelchatow.pl
Adres strony internetowej www.ugbelchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugbelchatow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugbelchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Bełchatów, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów - pokój nr 44 (II piętro) - Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych lub w sekretariacie urzędu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2018
Numer referencyjny IZ.271.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest: 3.2.1. Dostarczenie do stołówek szkolnych, oddziałów przedszkoli, Urzędu Gminy Bełchatów, Centrum Kultury i Sportu Gminy Bełchatów oraz sołectw Gminy Bełchatów artykułów żywnościowych. 3.2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. 1. Pakiet nr 1 (zał. nr 2a) – Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone. 2. Pakiet nr 2 (zał. nr 2b) – Drób i podroby. 3. Pakiet nr 3 (zał. nr 2c) – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze. 4. Pakiet nr 4 (zał. nr 2d) – Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce. 5. Pakiet nr 5 (zał. nr 2e) – Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne. 6. Pakiet nr 6 (zał. nr 2f) – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 7. Pakiet nr 7 (zał. nr 2g) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone. 8. Pakiet nr 8 (zał. nr 2h) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa. 9. Pakiet nr 9 (zał. nr 2i) – Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne. 3.2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. 3.2.4. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby: 1. produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; 2. produkty były świeże i pierwszej jakości; 3. produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia; 4. produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy – tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji; 5. mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego; 6. dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); 7. mięso świeże nie zawierało okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon. Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. 3.2.5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy. 3.2.6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 3.2.7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Opis dotyczący rozwiązań równoważnych szczegółowo przedstawiają załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Pakiet nr 1 - min. 60.000,00 zł, pakiet nr 2 - min. 32.000,00 zł, pakiet 3 - min. 100.000,00 zł, pakiet nr 4 - min. 55.000,00 zł, pakiet nr 5 - min. 87.000,00 zł, pakiet nr 6 - min. 30.000,00 zł, pakiet nr 7 - min. 40.000,00 zł, pakiet nr 8 - min. 22.000,00 zł, pakiet nr 9 – min. 18.000,00 zł (brutto).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V, pkt 2, lit. b SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie.
Inne dokumenty niewymienione (Numeracja jak w SIWZ) 1.2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony Formularz(e) cenowy(e) (w zależności od wybranej części/pakietu) – stanowią załączniki nr 2a - 2i do SIWZ; 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 tego rozdziału, w zakresie, w jakim powołuje się na zasobu tych podmiotów. 3) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo; c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców. 2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Pozostałe informacje. 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1. ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 4.2. stosuje się. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4.4. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 4.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części/pakietu przedstawiony został w załączniku nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób i podroby.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części/pakietu przedstawiony został w załączniku nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części/pakietu przedstawiony został w załączniku nr 2c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2f do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 01100000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2g do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 01100000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2h do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 roku.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2i do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji zamówienia dodatkowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)