Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
17
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Nie ma wymogu wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
.
|
Wiedza |
.
|
Potencjał |
.
|
Zdolne |
.
|
Sytuacja |
.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
- działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie,
2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt 1) - zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- ad pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 12, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki)
|
Data składania wniosków |
07/01/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 12
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia :
- część I - 28 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie wykonawcy projektu.
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu cromalinu celem akceptacji,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego cromalinu,
d) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.,
- część II i III - 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przedstawienie Zamawiającemu wykrojnika na torbę,
b) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przesłanie drogą mailową,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie wizualizacji przez Wykonawcę,
d) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedstawionej wizualizacji,
e) 14 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część IV - 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie projektu przez Zamawiającego
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu,
d) 14 dni robocze od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część V i VI - 34 dni robocze od daty zawarcia umowy:
A) filiżanka/kubek
a) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przekazanie Zamawiającemu rozrysowanego wykrojnika w formacie .eps lub .pdf na filiżankę/kubek
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie projektu.
c) 7 dni roboczych od poprzedniego etapu na przygotowanie prototypu
d) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedstawionej wizualizacji
e) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
B) Kartonik do filiżanki/kubka
f) Wykonawca ma 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie rozrysowanego wykrojnika w formacie eps lub pdf na kartonik
g) 5 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie projektu opakowania
h) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie cromalinu
i) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiając
j) 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część VII, VIII, IX, X, XI, XII - 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie wykonawcy projektu
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu,
d) 14 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część XIII - 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie przez Zamawiającego projektu,
b) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie wizualizacji Zamawiającemu,
c) 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonej wizualizacji,
d)14 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część XIV - 27 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przekazanie wykrojnika na kartonik przez Wykonawcę w formacie eps lub pdf.
b) 4 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie projektu,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie wydruku próbnego
d) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego wydruku próbnego,
e) 18 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część XV i XVI - 27 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przedstawienie przez Zamawiającego projektu,
b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu,
d) 18 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
- Część XVII - 41 dni roboczych od daty zawarcia umowy w tym:
a) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie wykrojnika torby przez Wykonawcę,
b) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu ma Zamawiający na przekazanie projektu Wykonawcy,
c) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu cromalinu
d) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego cromalinu,
e) 30 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę gadżetów do Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów, ul. Złota 2, Lublin.
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Anna Tarłowska - Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów referat ds. marketingu miasta Urzędu Miasta Lublin, ul. Rynek 8/ II piętro, telefon (081) 466-25-17.
2.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon (081) 466-30-17
|
Czy unieważnienie |
Nie
|