Dostawa artykułów nabiałowych

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627647-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk w Stawigudzie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 378bb149-7a46-4d2e-be74-b915844b2ab5
Biuletyn 627647-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 1226172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gov.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gov.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE
Wymagane przeslanie ofert inny NIE
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów nabiałowych
Numer referencyjny 226/2017/KR-WŁ/WA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk w Stawigudzie.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 50000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przez Strony albo do wyczerpania kwoty określonej w Rozdziale II ust. 4, w zależności od tego które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie wcześniej niż od dnia 02 stycznia 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); - Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z Formularzem asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część Formularza oferty (PAdES); 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (PAdES); 3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), (PAdES); 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES). 5) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 3 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (PAdES);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności – za zgodą obu stron z wyjątkiem zmian określonych w § 2 ust. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; 2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć; 3) w przypadku zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także zmiany nazwy handlowej danego produktu przez producenta; Spory na tle realizacji umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)