GuidZP400 |
378bb149-7a46-4d2e-be74-b915844b2ab5
|
Biuletyn |
627647-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.gov.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia.gov.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
NIE
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
NIE
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów nabiałowych
|
Numer referencyjny |
226/2017/KR-WŁ/WA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk w Stawigudzie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
50000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przez Strony albo do wyczerpania kwoty określonej w Rozdziale II ust. 4, w zależności od tego które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie wcześniej niż od dnia 02 stycznia 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ);
- Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z Formularzem asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralną część Formularza oferty (PAdES);
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (PAdES);
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), (PAdES);
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES).
5) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V ust. 3 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (PAdES);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności – za zgodą obu stron z wyjątkiem zmian określonych w § 2 ust. 6.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć;
3) w przypadku zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także zmiany nazwy handlowej danego produktu przez producenta;
Spory na tle realizacji umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|