GuidZP400 |
dfcca234-43c1-4cf2-b323-e51d9fc3f571
|
Biuletyn |
625815-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:/bip2.onkol.kielce.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/bip2.onkol.kielce.pl/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak Inny sposób: forma pisemna Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście Adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińkiego 3c, budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińkiego 3c, budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, oraz zakup licencji integracyjnejAD/LDAP.
|
Numer referencyjny |
AZP 241/162/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę:
1) w okresie 12 miesięcy (od dnia podpisania umowy) usług wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Becton Dickinson Austria Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, nazywanej dalej systemem
2) nabycia przez Zamawiającego licencji integracyjnej AD/LDAP wraz z 12 miesięcznym serwisem i nadzorem autorskim.
3) Realizacja integracji ADF/LDAP.
2) Wymagania dotyczące wsparcia serwisowego
a) Zakres wsparcia serwisowego:
i) Modyfikacje systemu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub zalecenia jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z oddziałami, Ministerstwo Zdrowia).
ii) Aktualizacje systemu wprowadzające nowe funkcjonalności i usuwające jego usterki, tj. zgłoszone przez Zamawiającego a wcześniej zweryfikowane wstępnie pod kątem zasadności, ograniczenia w realizacji funkcjonalności systemu występujące na każdej stacji roboczej pracującej w systemie oraz wynikające z przyczyn zawinionych przez producenta oprogramowania CATO.
iii) Usuwanie błędów systemu tj. usterek uniemożliwiających korzystanie przez Zamawiającego z funkcjonalności systemu lub powodujących nieprawidłowe przetwarzanie danych przez system na każdej stacji roboczej pracującej w systemie.
iv) Usuwanie awarii systemu tj. zgłoszonego przez Zamawiającego (a wcześniej zweryfikowanego pod kątem zasadności), całkowitego zaniku wszystkich funkcjonalności systemu na każdej stacji roboczej pracującej w systemie.
v) Odtwarzanie danych systemu po awarii z ostatniej, nieuszkodzonej kopii bezpieczeństwa posiadanej przez Zamawiającego.
vi) Konsultacje telefoniczne.
vii) Zdalna diagnostyka za pośrednictwem bezpiecznego łącza serwisowego.
b) Warunki świadczenia wsparcia serwisowego:
i) Przystąpienie do usunięcia awarii systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin.
ii) Usunięcie awarii systemu w czasie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego.
iii) Przystąpienie do usunięcia błędu systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 2 dni roboczych.
iv) Usunięcie błędu systemu w czasie nieprzekraczającym 5 dni roboczych.
v) Przystąpienie do usunięcia usterki systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 10 dni roboczych.
vi) Usunięcie usterki systemu w czasie nieprzekraczającym 30 dni roboczych.
vii) Gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00.
viii) Gotowość do świadczenia zdalnej diagnostyki w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00.
3) Wymagania dotyczące nabycia przez Zamawiającego licencji integracyjnej AD/LDAP
a) Licencja integracyjna AD/LDAP) musi mieć nieograniczony zakres ważności czasowej i globalny zakres.
4) Wymagania dotyczące integracji AD/LDAP:
a) Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym planu zawierającego spis czynności do wykonania w ramach integracji AD/LDAP.
b) Realizacja integracji AD/LDAP w środowisku Zamawiającego – AD w oparciu o kontroler Windows Server 2003.
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1.4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokument wystawiony i podpisany przez producenta oprogramowania CATO potwierdzający, że jest podmiotem upoważnionym do świadczenia usług wsparcia serwisowego w zakresie szkoleń, obsługi i prac instalacyjnych oprogramowania CATO.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo- cenowy ofert, Pakiet nr 1- Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy licencyjnej – Załącznik nr 1 do projektu umowy.
5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony -
w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
g. Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|