GuidZP400 |
e0b4ec62-f9ab-4a16-af28-236a097b5587
|
Biuletyn |
627909-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
2117320000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Igielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50117
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 359 301
|
Zamawiajacy fax |
717 359 300
|
Zamawiajacy email |
biuro@nszw.pl
|
Adres strony url |
http://www.nszw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.nszw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.nszw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o. o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem, podzespołów do rozbudowy serwerów HP DL360p Gen8 oraz systemu backupu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/36/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem, podzespołów do rozbudowy serwerów HP DL360p Gen8 oraz systemu backupu na potrzeby obiektu szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu zarządzanego przez „Nowy Szpital Wojewódzki” Sp. z o. o.
Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę 1 szt. macierzy dyskowej wyposażonej w dyski i kontrolery oraz oprogramowania niezbędne do pracy;
2) dostawę podzespołów niezbędnych do rozbudowy dwóch serwerów HP DL360p Gen8 o kartę HBA FC oraz 128GB RAM na każdy z nich;
3) dostawę 1 szt. systemu backupu składającego się z fizycznej maszyny wyposażonej w dyski twarde oraz oprogramowanie;
4) wsparcie techniczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:
1. dostawa wszystkich Urządzeń składających się na Przedmiot zamówienia – do 30 dni od daty podpisania umowy;
2. zakończenie wszystkich prac objętych wsparciem technicznym - do 10 dni roboczych od zrealizowania dostawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu W ZAKRESIE ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, jeśli w szczególności wykaże, że:
1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie:
a) co najmniej jedna osobę posiadającą certyfikat techniczny producenta min. na poziomie zaawansowanym, potwierdzający kompetencje we wdrażaniu i konfiguracji oferowanych macierzy dyskowych,
b) co najmniej jedną osobę posiadającą certyfikat techniczny producenta potwierdzający kompetencje we wdrażaniu oprogramowania Vmware vSphere.
2) posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę macierzy dyskowej o wartości, co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesięciu tysięcy złotych) brutto każda.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt. 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów będzie zobowiązany do złożenia odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej dotyczący tych
podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powyżej, powinny być wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby
lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty sporządzone w
języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia następujących
dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Przez dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku opisanego
w Rozdziale 5 ust. 2 pkt. 2 SIWZ.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2) dowodów, określających, czy dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawcy, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu uzasadnienie braku możliwości uzyskania dokumentów.
UWAGA:
- W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawcy, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia.
- dowody należy złożyć w należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”, a w przypadku braku możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy należy złożyć w oryginale.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają dowody wspólnie – spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie oceniane łącznie dla wszystkich Wykonawców.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt. 1 SIWZ.
UWAGA:
a) Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
b) Wypełniony wykaz należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.
c) Warunek udziału w postępowaniu opisany w Rozdziale 5 ust. 2 pkt.1 – zostanie spełniony, jeżeli:
- chociaż jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby będzie dysponował wskazanymi osobami
lub
- łącznie Wykonawcy i/lub podmioty udostępniające zasoby będą dysponowały wskazanymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opis parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanych Dostaw – sporządzony na podstawie parametrów i informacji zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) materiały informacyjne producenta (np. prospekty, foldery, katalogi, instrukcje lub ich odpowiednie fragmenty) lub oświadczenia producenta – w celu potwierdzenia wszystkich zadeklarowanych parametrów Urządzeń zawartych w opisach sporządzonych na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ.
3) opis warunków gwarancji i serwisu – sporządzony na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu (wskazanych w Rozdziale 5 ust. 2 SIWZ) polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych
innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
(http://www.nszw.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, winien przekazać Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana asortymentu (bez wpływu na cenę), z powodu wycofania ze sprzedaży oferowanego Sprzętu i oprogramowania, zastąpionego przez producenta nowszymi wersjami z zastrzeżeniem wymogu spełniania przez dostarczony Sprzęt i oprogramowanie wszystkich wymaganych parametrów opisanych w SIWZ,
2) Zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji:
a) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie:
- klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
- warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
- zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe – których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju, w którym nastąpiło zdarzenie;
b) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie Przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c) wstrzymanie wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego – z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
d) innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia – w sytuacji zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert – Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiotu umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
4) Zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy
w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) i/lub wysokości wynagrodzenia – w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w zakresie lub sposobie wykonania Przedmiotu umowy (w szczególności dostawy i montażu Sprzętu) na skutek zaistnienia błędów (w tym również braków) w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy,
6) Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych.
7) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy – jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy
i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|