GuidZP400 |
abf92814-c858-4367-a642-919bc8df37d6
|
Biuletyn |
629725-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Stanin
|
Regon |
711582500
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stanin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-422
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48257981118
|
Zamawiajacy fax |
+48257981104
|
Zamawiajacy email |
stanin@stanin.pl
|
Adres strony url |
www.stanin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, UMOWA NR: 146/RPLU.12.02.00-06-0112/16-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
O poziom wyżej - Gmina Stanin stawia na edukację! - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT
|
Numer referencyjny |
IG.271.31.2017.PG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „O poziom wyżej-Gmina Stanin stawia na edukację!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych i fizycznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Stanin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, , sprzętu agd tj;
• 2 szt. czajnika elektrycznego bezprzewodowego z regulacją temperatury.
• 1szt. drukarki 3D
• 3 szt. ekranu do rzutnika multimedialnego
• 38 szt. komputerów przenośnych dla uczniów z oprogramowaniem.
• 5 szt. laptopów dla nauczycieli z oprogramowaniem z możliwością podłączenia do rzutnika i mikroskopu
• 1 szt. lodówki z zamrażalnikiem
• 4 szt. odtwarzacza CD z głośnikami
• 5 szt. rzutników multimedialnych
• 4 szt. aparatów fotograficznych
• 1 szt. sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego
• 1 szt. router z wbudowanymi zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań
• 1 szt. tablicy interaktywnej
• 2 szt. tablicy interaktywnej –mobilnej z oprogramowaniem
• 1 szt. wizualizer
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
218007,26
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I:
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto.
Część II:
Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min. 60 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół /placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto.
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.60 000 zł brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I zamówienia:
-opis wraz z fotografią oferowanych pomocy dydaktycznych obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te pomoce dydaktyczne parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.1
Część II zamówienia:
a) karty techniczne oferowanego sprzętu ICT - dotyczy każdej pozycji obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2, karty techniczne należy przedstawić w jęz. Polskim;
b) dotyczy komputerów dla uczniów i nauczycieli - należy na wezwanie Zamawiającego dostarczyć wydruk raportów z oprogramowania testującego lub wydruk z ekranu (Print Screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dot. wydajności komputera oraz baterii i zasilania);
c) potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony producenta oprogramowania);
d) dotyczy komputerów dla ucznia i nauczyciela - certyfikat PN-EN ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, PN-EN ISO 14001 dla producenta sprzętu - wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą, deklaracja zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium.
10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy Pzp.
10.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych)
Część II zamówienia: 3500 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 roku do godz. 10.00. (dot. części I i lub/ II zamówienia).
10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego:
35 9204 1011 0000 0101 2000 0040, BS w Łukowie
z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć – O poziom wyżej-Gmina Stanin stawia na edukację! -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT”- dotyczy części I i /lub część II zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego.
10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|