O poziom wyżej - Gmina Stanin stawia na edukację! - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Stanin
Miejscowość Stanin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629725-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „O poziom wyżej-Gmina Stanin stawia na edukację!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych i fizycznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Stanin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, , sprzętu agd tj;
• 2 szt. czajnika elektrycznego bezprzewodowego z regulacją temperatury.
• 1szt. drukarki 3D
• 3 szt. ekranu do rzutnika multimedialnego
• 38 szt. komputerów przenośnych dla uczniów z oprogramowaniem.
• 5 szt. laptopów dla nauczycieli z oprogramowaniem z możliwością podłączenia do rzutnika i mikroskopu
• 1 szt. lodówki z zamrażalnikiem
• 4 szt. odtwarzacza CD z głośnikami
• 5 szt. rzutników multimedialnych
• 4 szt. aparatów fotograficznych
• 1 szt. sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego
• 1 szt. router z wbudowanymi zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań
• 1 szt. tablicy interaktywnej
• 2 szt. tablicy interaktywnej –mobilnej z oprogramowaniem
• 1 szt. wizualizer

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abf92814-c858-4367-a642-919bc8df37d6
Biuletyn 629725-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Stanin
Regon 711582500
Zamawiajacy adres ulica Stanin
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Stanin
Zamawiajacy kod pocztowy 21-422
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48257981118
Zamawiajacy fax +48257981104
Zamawiajacy email stanin@stanin.pl
Adres strony url www.stanin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, UMOWA NR: 146/RPLU.12.02.00-06-0112/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin
Nazwa nadana zamowieniu O poziom wyżej - Gmina Stanin stawia na edukację! - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT
Numer referencyjny IG.271.31.2017.PG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „O poziom wyżej-Gmina Stanin stawia na edukację!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych i fizycznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Stanin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, , sprzętu agd tj; • 2 szt. czajnika elektrycznego bezprzewodowego z regulacją temperatury. • 1szt. drukarki 3D • 3 szt. ekranu do rzutnika multimedialnego • 38 szt. komputerów przenośnych dla uczniów z oprogramowaniem. • 5 szt. laptopów dla nauczycieli z oprogramowaniem z możliwością podłączenia do rzutnika i mikroskopu • 1 szt. lodówki z zamrażalnikiem • 4 szt. odtwarzacza CD z głośnikami • 5 szt. rzutników multimedialnych • 4 szt. aparatów fotograficznych • 1 szt. sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego • 1 szt. router z wbudowanymi zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań • 1 szt. tablicy interaktywnej • 2 szt. tablicy interaktywnej –mobilnej z oprogramowaniem • 1 szt. wizualizer
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 218007,26
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-01-26T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min. 60 000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zakresie warunkow udzialu Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół /placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.60 000 zł brutto.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część I zamówienia: -opis wraz z fotografią oferowanych pomocy dydaktycznych obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te pomoce dydaktyczne parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.1 Część II zamówienia: a) karty techniczne oferowanego sprzętu ICT - dotyczy każdej pozycji obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2, karty techniczne należy przedstawić w jęz. Polskim; b) dotyczy komputerów dla uczniów i nauczycieli - należy na wezwanie Zamawiającego dostarczyć wydruk raportów z oprogramowania testującego lub wydruk z ekranu (Print Screen ekranu) z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dot. wydajności komputera oraz baterii i zasilania); c) potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony producenta oprogramowania); d) dotyczy komputerów dla ucznia i nauczyciela - certyfikat PN-EN ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, PN-EN ISO 14001 dla producenta sprzętu - wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą, deklaracja zgodności CE
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3
Czy wadium 1
Wadium 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy Pzp. 10.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 2000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) Część II zamówienia: 3500 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 roku do godz. 10.00. (dot. części I i lub/ II zamówienia). 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040, BS w Łukowie z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć – O poziom wyżej-Gmina Stanin stawia na edukację! -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT”- dotyczy części I i /lub część II zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych i fizycznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 87645,56
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych i fizycznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Stanin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 130361,70
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd tj; • 2 szt. czajnika elektrycznego bezprzewodowego z regulacją temperatury. • 1szt. drukarki 3D • 3 szt. ekranu do rzutnika multimedialnego • 38 szt. komputerów przenośnych dla uczniów z oprogramowaniem. • 5 szt. laptopów dla nauczycieli z oprogramowaniem z możliwością podłączenia do rzutnika i mikroskopu • 1 szt. lodówki z zamrażalnikiem • 4 szt. odtwarzacza CD z głośnikami • 5 szt. rzutników multimedialnych • 4 szt. aparatów fotograficznych • 1 szt. sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego • 1 szt. router z wbudowanymi zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań • 1 szt. tablicy interaktywnej • 2 szt. tablicy interaktywnej –mobilnej z oprogramowaniem • 1 szt. wizualizer Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zadania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)