Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Miejscowość Rudna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628970-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich, ziemniaków, jaj, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców, warzyw, różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych – zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach nr od 6 do 13 niniejszej SIWZ.
2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi jak niżej (nr zadania częściowego, opis i nazwa zadania): nr I - produkty mleczarskie CPV 15500000-3, nr II - ziemniaki CPV 15310000-4, nr III - jaja CPV 03142500-3, IV pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9, nr V - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15100000-9, nr VI ryby mrożone, produkty głęboko mrożone CPV 15221000-3, 15896000-5, nr VII owoce, warzywa CPV 15300000-1, nr VIII różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15411000-2, 15600000-4, 15800000-6. 4. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 8) wyszczególniony został w załączniku nr 6 do 13 do SIWZ – formularz cenowy. 5. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 8. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 9. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fc60dda-ceb1-487e-9bd8-e0e4e6e54b41
Biuletyn 628970-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Regon 001239967
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rudna
Zamawiajacy kod pocztowy 59-305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 843 95 23,
Zamawiajacy fax 76 843 94 76
Zamawiajacy email zs.chobienia@interia.pl,
Adres strony url www.zschobienia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-bip.org.pl/zschobienia/, www.bip.rudna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-bip.org.pl/zschobienia/, www.bip.rudna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, Chobienia ul. Szkolna 2, 59-305 Rudna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni
Numer referencyjny SP.260.2.2017.JE
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich, ziemniaków, jaj, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych, ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych, owoców, warzyw, różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych – zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach nr od 6 do 13 niniejszej SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi jak niżej (nr zadania częściowego, opis i nazwa zadania): nr I - produkty mleczarskie CPV 15500000-3, nr II - ziemniaki CPV 15310000-4, nr III - jaja CPV 03142500-3, IV pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9, nr V - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15100000-9, nr VI ryby mrożone, produkty głęboko mrożone CPV 15221000-3, 15896000-5, nr VII owoce, warzywa CPV 15300000-1, nr VIII różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15411000-2, 15600000-4, 15800000-6. 4. Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części (od 1 do 8) wyszczególniony został w załączniku nr 6 do 13 do SIWZ – formularz cenowy. 5. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 8. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 9. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie przynajmniej jednej dostawy artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – wzór stanowi nr 2 do SIWZ wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – uzupełnia oświadczenie we wskazanym miejscu, b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert – wzór stanowi nr 3 do SIWZ Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów – uzupełnia oświadczenie we wskazanym miejscu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu co najmniej 1 dostawy artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cytowanej ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów mleczarskich - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. ziemniaków - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. jaj - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - zgodnie zwykazem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. produktów zwierzęcych w formie mięsa i produktów mięsnych - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. ryb mrożonych, produktów głęboko mrożonych - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 11 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. owoców, warzyw - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 12 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni, tj. różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 13 do SIWZ. 2. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie, faksem lub e-mailem przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu odebrania informacji dotyczącej zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. 3. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, przekazując żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach 7.00- 14.00. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji podanych na formularzu asortymentowo-cenowym, są szacunkowymi ilościami planowanymi jakie zamierza nabyć a ich rzeczywista wielkość może być mniejsza lub większa i zostanie określona sukcesywnie w okresie trwania umowy. Warunek ten jest podyktowany faktycznymi potrzebami Zamawiającego, uzależnionymi od ilości dzieci i uczniów korzystających ze stołówki. 6. Wykonawca winien działać zgodnie z systemem HACCP, o którym mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późniejszymi zmianami), zamówiony towar musi być świeży, nieuszkodzony, mieć aktualne terminy przydatności do spożycia i musi posiadać świadectwa jakości. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczania artykułów do siedziby Zamawiającego własnym pojazdem samochodowym, przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania sanitarne i HACCP.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)