GuidZP400 |
81d2aa09-b31e-4e6f-9581-665fe8ff36ec
|
Biuletyn |
627823-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Regon |
28138539600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 313 015
|
Zamawiajacy fax |
261 313 304
|
Zamawiajacy email |
21wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
48/SZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r. w czterech częściach zamówienia: - Część zamówienia nr 1 - Garnizon Elbląg; - Część zamówienia nr 2 - Garnizon Braniewo; - Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce; - Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg. W każdej części zamówienia po 20 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości znajduje się w załączniku nr 1. Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.; • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.; • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.; • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio.4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy części zamówienia nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wdrożony system HACCP – zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 lit. d) ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej Wykonawca składa:• dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wdany przez niezależny podmiot posiadający akredytację do poświadczania ww. zakresie lub • dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 149 z późn. zm.). oraz • zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące: 1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 1 umowy. 2)zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – co najmniej 1 raz na kwartał – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca po upływie kwartału, Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. 4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) zmniejszenia ilości i wartości środków spożywczych określonych w zał. nr 2 do umowy w przypadku przyznania Zamawiającemu w 2018 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków finansowych. 6) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Garnizon Elbląg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r., Część zamówienia nr 1 - Garnizon Elbląg: - jednostka miary: kg.; - 20 pozycji asortymentowych: nazwa asortymentu,ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) Bułka pszenna zwykła, 1300, 1950; 2) Bułka graham, 260, 390; 3)Rogal pszenny,300, 450; 4)Bułka tarta, 300, 450; 5)Chleb żytni razowy, 230, 345; 6)Chleb zwykły krojony w foli, 3700, 5550; 7) Chleb mieszany słonecznikowy, 400, 600; 8) Chleb mieszany z soją, 320, 480; 9)Chleb zwykły, 100,150; 10) Drożdżówka z nadzieniem, 200, 300; 11)Drożdżówka z jagodami, 170,255; 12)Placek drożdżowy, 200, 300; 13)Pączek, 350, 525; 14)Makowiec, 100, 150; 15)Mazurek, 20, 30; 16)Serniki, 100, 150; 17)Babka w polewie, 130, 195; 18)Jabłecznik 80, 120; 19)Piernik w polewie, 30, 45; 20)Keks, 20, 30. Miejsca dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg,ul. Kwiatkowskiego 15; Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg, ul. Królewiecka 169/130; Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg, ul. Łęczycka 10-12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Garnizon Braniewo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r., Część zamówienia nr 2 - Garnizon Braniewo: - jednostka miary: kg.; - 20 pozycji asortymentowych: nazwa asortymentu,ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) Bułka pszenna zwykła, 1100, 1650; 2) Bułka graham, 650, 975; 3)Rogal pszenny, 115, 175; 4) Bułka tarta, 235, 355; 5) Chleb żytni razowy, 1050, 1575; 6) Chleb zwykły krojony w foli,7500 , 11250; 7) Chleb mieszany słonecznikowy, 500, 750; 8) Chleb mieszany z soją, 500, 750; 9) Chleb zwykły, 500,750; 10) Drożdżówka z nadzieniem, 150, 225; 11) Drożdżówka z jagodami, 150,255; 12) Placek drożdżowy, 75, 115; 13) Pączek, 200, 300; 14) Makowiec, 20, 30; 15) Mazurek, 20, 30; 16) Serniki, 20, 30; 17) Babka w polewie, 20, 30; 18) Jabłecznik 20, 30; 19) Piernik w polewie, 20, 30; 20) Keks, 20, 30. Miejsce dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo ul. Sikorskiego 41. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Garnizon Bartoszyce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r., Część zamówienia nr 3 - Garnizon Bartoszyce: - jednostka miary: kg.; - 20 pozycji asortymentowych: nazwa asortymentu,ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) Bułka pszenna zwykła, 1100, 1650; 2) Bułka graham, 650, 975; 3)Rogal pszenny, 115, 170; 4) Bułka tarta, 235, 350; 5) Chleb żytni razowy, 1050, 1575; 6) Chleb zwykły krojony w foli, 7500, 11250; 7) Chleb mieszany słonecznikowy, 500, 750; 8) Chleb mieszany z soją, 500, 750; 9) Chleb zwykły, 500,750; 10) Drożdżówka z nadzieniem, 150, 225; 11) Drożdżówka z jagodami, 150, 255; 12) Placek drożdżowy, 75, 110; 13) Pączek, 200, 300; 14)Makowiec, 20, 30; 15) Mazurek, 20, 30; 16)Serniki, 20, 30; 17)Babka w polewie, 20, 30; 18)Jabłecznik 20, 30; 19) Piernik w polewie, 20, 30; 20) Keks, 20, 30. Miejsce dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Garnizon Morąg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2018 r., Część zamówienia nr 4 - Garnizon Morąg: - jednostka miary: kg.; - 20 pozycji asortymentowych: nazwa asortymentu,ilości minimalne, ilości maksymalne: 1) Bułka pszenna zwykła, 1100, 1650; 2) Bułka graham, 900, 1350; 3)Rogal pszenny, 400, 600; 4) Bułka tarta, 200, 300; 5) Chleb żytni razowy, 400, 600; 6) Chleb zwykły krojony w foli, 9400, 14100; 7) Chleb mieszany słonecznikowy, 400, 600; 8) Chleb mieszany z soją, 400, 600; 9) Chleb zwykły, 100, 150; 10) Drożdżówka z nadzieniem, 200, 300; 11) Drożdżówka z jagodami, 100, 150; 12) Placek drożdżowy, 250, 375; 13)Pączek, 200, 300; 14)Makowiec, 30, 45; 15) Mazurek, 30, 45; 16)Serniki, 30, 45; 17)Babka w polewie, 30, 45; 18)Jabłecznik 30, 45; 19) Piernik w polewie, 30, 45; 20) Keks, 30, 45. Miejsce dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg, Al. Wojska Polskiego 33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |