Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania. Zadanie 1: Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu: serwer aplikacji, serwer plików, serwer komunikacyjny. Zadanie 2: Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu: komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, drukarka, skaner

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Opoczno
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628409-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania: Zadanie 1- Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu:Serwer aplikacji- 1 szt.Serwer plików- 1 szt.Serwer komunikacyjny- 1 szt.Zadanie 2- Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu:Komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym- 1 szt.Drukarka- 1 szt.Skaner- 1 szt.2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki tj:Załącznik nr 1a- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1, Załącznik nr 1b- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2, Załącznik nr 6- projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09fde4d3-edc3-4121-81cd-8066170ce865
Biuletyn 628409-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Opoczno
Regon 59064837900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Opoczno
Zamawiajacy kod pocztowy 26300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 363 137
Zamawiajacy fax 447 363 111
Zamawiajacy email przetargi@um.opoczno.pl
Adres strony url www.bip.opoczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „PLATFORMA OPEN OPOCZNO – SAMOOBSŁUGOWY PORTAL MIESZKAŃCA” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Poddziałania VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.opoczno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.opoczno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę na niniejsze postępowanie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Opoczno, Sekretariat Urzędu, I piętro, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania. Zadanie 1: Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu: serwer aplikacji, serwer plików, serwer komunikacyjny. Zadanie 2: Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu: komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, drukarka, skaner
Numer referencyjny ZZP.217.35.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania: Zadanie 1- Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu:Serwer aplikacji- 1 szt.Serwer plików- 1 szt.Serwer komunikacyjny- 1 szt.Zadanie 2- Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu:Komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym- 1 szt.Drukarka- 1 szt.Skaner- 1 szt.2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki tj:Załącznik nr 1a- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1, Załącznik nr 1b- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2, Załącznik nr 6- projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Podwykonawcy.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca:a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę;b) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał- o ile będą znane- nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie wstępne dotyczący podwykonawcy.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych. a) materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 17 listopada 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). b) ewentualne użycie w dokumentacji projektowej, STW i OR, przedmiarach nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń nie ma na celu naruszenie art. 29 Pzp, ma jedynie charakter przykładowy i należy je traktować jako propozycje projektanta. Ponadto nie nakazuje stosowania określonych urządzeń i materiałów i należy traktować je jako „typu”.c) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.d) obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia są dopuszczone do obrotu i stosowaniu w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.).3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Warunki płatności: płatność po odbiorze końcowym zadania w terminie 21 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 5. rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone.6.Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art 24aa ustawy Pzp.7.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 2 do SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wzór oświadczenia stanowi - załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, 3 i 4.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,b)zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,3.Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy. 4.Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa § 2, w z powodów:a)działania siły wyższej, b)niekorzystnych warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie prac ze względów technologicznych,c)wynikających z decyzji organów administracji niezależnych od wykonawcy , d)wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, e)opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,f)w przypadku zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego uniemożliwiających odbiór,g)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed zawarciem umowy, pomimo zachowania należytej staranności, nie zawinionych przez Wykonawcę.5.Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 6.Opóźnienia, o których mowa w niniejszym paragrafie winny być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 7.W przedstawionych w niniejszym paragrafie przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi opóźnienia jednak nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu- serwer aplikacji, serwer plików, serwer komunikacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania. W zakresie zadanie 1- Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu: Serwer aplikacji- 1 szt. Serwer plików- 1 szt. Serwer komunikacyjny- 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 stanowi załącznik 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu- komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, drukarka, skaner
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania. W zakresie zadania 2- Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu:Komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym- 1 szt.Drukarka- 1 szt.Skaner- 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 stanowi załącznik 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Zadanie 2- cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 2- okres gwarancji na komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 1- okres gwarancji na serwery
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 1- cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)