GuidZP400 |
09fde4d3-edc3-4121-81cd-8066170ce865
|
Biuletyn |
628409-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Opoczno
|
Regon |
59064837900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staromiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 363 137
|
Zamawiajacy fax |
447 363 111
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.opoczno.pl
|
Adres strony url |
www.bip.opoczno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „PLATFORMA OPEN OPOCZNO – SAMOOBSŁUGOWY PORTAL MIESZKAŃCA” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Poddziałania VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.opoczno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.opoczno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę na niniejsze postępowanie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Opoczno, Sekretariat Urzędu, I piętro, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania. Zadanie 1: Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu: serwer aplikacji, serwer plików, serwer komunikacyjny. Zadanie 2: Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu: komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, drukarka, skaner
|
Numer referencyjny |
ZZP.217.35.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z instalacją i konfiguracją w podziale na 2 zadania: Zadanie 1- Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu:Serwer aplikacji- 1 szt.Serwer plików- 1 szt.Serwer komunikacyjny- 1 szt.Zadanie 2- Dostawa wraz z konfiguracją sprzętu:Komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym- 1 szt.Drukarka- 1 szt.Skaner- 1 szt.2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki tj:Załącznik nr 1a- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1, Załącznik nr 1b- opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2, Załącznik nr 6- projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Podwykonawcy.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców.
Wykonawca:a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę;b) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał- o ile będą znane- nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie wstępne dotyczący podwykonawcy.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych.
a) materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 17 listopada 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). b) ewentualne użycie w dokumentacji projektowej, STW i OR, przedmiarach nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń nie ma na celu naruszenie art. 29 Pzp, ma jedynie charakter przykładowy i należy je traktować jako propozycje projektanta. Ponadto nie nakazuje stosowania określonych urządzeń i materiałów i należy traktować je jako „typu”.c) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.d) obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia są dopuszczone do obrotu i stosowaniu w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości itp.).3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Warunki płatności: płatność po odbiorze końcowym zadania w terminie 21 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 5. rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone.6.Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art 24aa ustawy Pzp.7.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 2 do SIWZ.
Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wzór oświadczenia stanowi - załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, 3 i 4.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,b)zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,3.Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy. 4.Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa § 2, w z powodów:a)działania siły wyższej, b)niekorzystnych warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie prac ze względów technologicznych,c)wynikających z decyzji organów administracji niezależnych od wykonawcy , d)wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, e)opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,f)w przypadku zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego uniemożliwiających odbiór,g)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed zawarciem umowy, pomimo zachowania należytej staranności, nie zawinionych przez Wykonawcę.5.Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 6.Opóźnienia, o których mowa w niniejszym paragrafie winny być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 7.W przedstawionych w niniejszym paragrafie przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi opóźnienia jednak nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|