Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Ulica |
ul. Prusicka 53/55
|
Miejscowość |
Trzebnica
|
Kod Pocztowy |
55-100
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3120920
|
Fax |
071 3121498
|
Internet |
www.szpital-trzebnica.pl
|
E-mail |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ.Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto oferty.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymagalnej wartości porównywalnej (np. jeżeli wartość brutto wszystkich pakietów , na które Wykonawca składa ofertę wynosi 10 000 zł, należy przedstawić co najmniej 2 dostawy o wartości min. 10 000 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie lub wykonywanie). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP) . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Oświadczenie, że zaoferowane środki czystości i higieniczne posiadają odpowiednie atesty higieniczne, tj.
odpowiednie dokumenty poświadczające, zaświadczające, że spełniają one aktualnie wymagane prawem
normy dla środków czyszczących, konserwujących czy zapachowych, zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi , wg załącznika nr 5 do SIWZ; 2. Katalogi, prospekty lub foldery (w języku polskim) oferowanego
przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem, której pozycji dokumenty dotyczą ; 3 Próbki - po 1 rolce do pozycji nr 6. 7 i 8
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg
załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ. 4) Wykonawca, zgodnie z art.
26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca przedstawi takie zobowiązanie,Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów , dokumentów, o których mowa w pkt 5 - SIWZ 5) Jeżeli Wykonawca,
wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, polega na zdolnościach
finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia
informacji, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 9 (tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posianych środków finansowych
lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert)
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz.U. Nr 226, poz.
1817), dotyczącej tych podmiotów. 6) Wykonawca załączy Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania
ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu
wymienionego w pkt. 5 lit. b). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wymienione w w/w dokumentach;
7) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie aktualnego wpisu do ewidencji gospodarczej w celu
potwierdzenia umocowania do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zaleca się złożenie aktualnego
dokumentu pozwalającego stwierdzić umocowanie do składania oświadczeń woli. 8) Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się
spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP).
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność
względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać
wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a)
wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 5 SIWZ składa osobno każdy z
Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy
wspólnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych
firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in.
przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub
Zamawiającego; b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT ; c)
zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta; d) zmiana producenta towaru w
sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego
wynagrodzenia lub jego zmniejszenia, a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ;
e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie
dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana
może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania f) stronom przysługuje prawo
ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma
dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody
na jej podwyższenie, g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 umowy, strony
mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w
formularzu cenowym, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul.Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 64
|
Data składania wniosków |
07/01/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę i próbki należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie
Dyrektora. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7.30 - 14.00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|