GuidZP400 |
768d4bd1-1a9f-42c1-8ab4-b596503ac115
|
Biuletyn |
628538-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-161/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na jedenaście odrębnych części.
Zadanie nr 1: Sprzęt AGD
Zadanie nr 2: Lodówki spożywcze o małej pojemności
Zadanie nr 3: Lodówki spożywcze
Zadanie nr 4: Szafa chłodnicza
Zadanie nr 5: Szafy chłodzące do laboratorium mikrobiologii medycznej
Zadanie nr 6: Zamrażarki szufladowe
Zadanie nr 7: Odkurzacz wodny
Zadanie nr 8: Chłodziarka
Zadanie nr 9: Chłodziarko-zamrażarka
Zadanie nr 10: Waga
Zadanie nr 11: Sprzęt RTV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególnionego sprzętu stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.11 do SIWZ tj. „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla:
Zadania nr 1: do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 2: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 3: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 4: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 5: do 42 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 6: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 7: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 8: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 9: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 10: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zadania nr 11: do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku od nr 2.1 do nr 2.11 SIWZ, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności, potwierdzających oznakowanie CE (dotyczy zadań nr 7÷9)
2) katalogów, folderów producenta potwierdzających zgodność zaoferowanego asortymentu z opisem (dotyczy zadań nr 4÷9).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z §10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4.1 do SIWZ
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. W związku z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT),
2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy.
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów.
zgodnie z §10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4.2 do SIWZ
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. W związku z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT),
2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy,
3) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, związanych z prowadzonymi pracami budowlanymi lub remontowymi albo z prowadzoną działalnością leczniczą i względami bezpieczeństwa pacjentów, uzasadnione jest przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy, montażu, instalacji lub uruchomienia sprzętu). Każdorazowo sytuacja taka wymaga szczegółowego uzasadnienia na piśmie.
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” (opis przedmiotu zamówienia) - załączniki nr 2.1÷2.11 do SIWZ
3) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|