GuidZP400 |
2a5aa90d-00e7-4be2-bb00-66cb83cdb5ce
|
Biuletyn |
630785-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
Regon |
1013218800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54/56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-755
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 852 689, 261 852 309
|
Zamawiajacy fax |
261 852 715
|
Zamawiajacy email |
bstos@wiml.waw.pl
|
Adres strony url |
www.wiml.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01 -755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA OBJĘCIU NADZOREM AUTORSKIM I OPIEKĄ SERWISOWĄ MODUŁÓW OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO
|
Numer referencyjny |
12/ZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na objęciu nadzorem autorskim i opieką serwisową modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A. posiadanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis został określony w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.
2. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty);
3. Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza cenowego);
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) zmian w umowie w przypadku opisanym w §4 ust. 6 tj. w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
2) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
3) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4) Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmianę terminów cząstkowych przewidzianych w umowie:
a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia;
b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć.
5) Możliwa jest zmiana umowy:
a) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
b) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia,
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
c) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi,
d) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
6) Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- gdy ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wówczas zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian.
W przypadku okoliczności opisanych w pkt a), Wynagrodzenie netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto.
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
8) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
9) wystąpi siła wyższa, inne ze zdarzeń niezależne od Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności; przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o taką ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonywanie umowy.
10) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom.
11) gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne zgodnie z ustawą Pzp.
2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|