WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA OBJĘCIU NADZOREM AUTORSKIM I OPIEKĄ SERWISOWĄ MODUŁÓW OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630785-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na objęciu nadzorem autorskim i opieką serwisową modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A. posiadanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis został określony w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a5aa90d-00e7-4be2-bb00-66cb83cdb5ce
Biuletyn 630785-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Regon 1013218800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54/56
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 852 689, 261 852 309
Zamawiajacy fax 261 852 715
Zamawiajacy email bstos@wiml.waw.pl
Adres strony url www.wiml.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01 -755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
Nazwa nadana zamowieniu WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA OBJĘCIU NADZOREM AUTORSKIM I OPIEKĄ SERWISOWĄ MODUŁÓW OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO
Numer referencyjny 12/ZP/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na objęciu nadzorem autorskim i opieką serwisową modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A. posiadanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis został określony w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału. 2. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty); 3. Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza cenowego); 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) zmian w umowie w przypadku opisanym w §4 ust. 6 tj. w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych, 3) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4) Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmianę terminów cząstkowych przewidzianych w umowie: a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia; b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 5) Możliwa jest zmiana umowy: a) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, b) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. c) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, d) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości, - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, 6) Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - gdy ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wówczas zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio do zaistniałych zmian. W przypadku okoliczności opisanych w pkt a), Wynagrodzenie netto nie zmieni się, a zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto. 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 8) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 9) wystąpi siła wyższa, inne ze zdarzeń niezależne od Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności; przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o taką ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonywanie umowy. 10) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom. 11) gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne zgodnie z ustawą Pzp. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji (naprawy) błędu krytycznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie błędu krytycznego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)