GuidZP400 |
e4fc050f-f9d7-4fde-92d1-c4d30ea77536
|
Biuletyn |
630877-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30656100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nidzica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
13100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 625 05 00
|
Zamawiajacy fax |
089 625 05 59
|
Zamawiajacy email |
szpital@zoz.nidzica.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.nidzica.pl/bip
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zoz.nidzica.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i sprzedaż środków dezynfekcyjnych na rzecz Zamawiającego
2. Opisy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr2 (Załącznik nr 2, arkusz kalkulacyjny)
3. Dopuszcza się możliwość przeliczenia w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ (formularze cenowe ). Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
496000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający zażąda aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie sprzedaży i obrotu materiałami opatrunkowymi.
2. W celu wykazania braku podstaw do podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących
oświadczeń lub dokumentów;
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składania ofert, lub inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
e) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ – jeżeli Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP.;
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust 2 stosuje się.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 i 2, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów
niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień
oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
8. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
9. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8. w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości:
Część I. Mycie i pielęgnacja rąk i ciała: 3 500,00 słownie: trzy tysiące pięćset złotych,
Część II. Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi: 3 000,00 słownie: trzy tysiące złotych,
Część III.Mycie i dezynfekcja powierzchni: 3 500,00 słownie: trzy tysiące pięćset złotych,
Część IV. Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi: 1000,00 słownie: jeden tysiąc złotych,
Wadium wnoszone na wszystkie części sumuje się.
Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6,7 i 8 PZP:
1. Wadium wnoszone w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Nidzicy ul. Mickiewicza 23 Nr konta 85 8834 0009 2001 0000 0749 0001 w BS w Nidzicy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ewentualne zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy lub zmiany cen, mogą nastąpić w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te
będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana stawki podatku VAT nie jest możliwa, jeżeli jej zmiana była planowana w chwili sporządzania oferty.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mycie i pielęgnacja rąk i ciała oraz dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mycie i dezynfekcja powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
| |