ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2018

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631893-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 31425003, 151000009, 151315000, 155000003, 158100009, 153311709, 152000000, 32121001, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j.
2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154).
4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów:
Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a
II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b
III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c
IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d
V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e
VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f
VII Mrożonki 15331170-9
15220000-6 Załącznik 1g
VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h
IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i
X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części.
6. Wymogi dodatkowe:
- dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.:
nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy;
- przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego);
- fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca;
- faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane:
Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-311 Kartuzy NIP: 589-001-05-89
Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
- forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek)
- Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki.
Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin.
Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw:
- część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 2 (załącznik 1b) 1 raz w tygodniu
- część nr 3 (załącznik 1c) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 4 (załącznik 1d) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu
- część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu
- część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 3 tygodnie
- część nr 10 (załącznik 1j) min 4 razy w tygodniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ab0877f-3715-4a40-9d4f-06ad97371c2b
Biuletyn 631893-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
Regon 19039215900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wzgórze Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 681 18 17
Zamawiajacy fax 58 681 33 25
Zamawiajacy email sp2mk@poczta.onet.pl
Adres strony url http://sp2.kartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka oświatowa utworzona przez JST
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp2.kartuzy.witrynaszkolna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach, ul.Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2018
Numer referencyjny ZP.271.01.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154). 4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f VII Mrożonki 15331170-9 15220000-6 Załącznik 1g VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.: nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy; - przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego); - fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca; - faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane: Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-311 Kartuzy NIP: 589-001-05-89 Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy - forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin. Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu - część nr 2 (załącznik 1b) 1 raz w tygodniu - część nr 3 (załącznik 1c) 2- 3 razy w tygodniu - część nr 4 (załącznik 1d) 2- 3 razy w tygodniu - część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu - część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu - część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu - część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu - część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 3 tygodnie - część nr 10 (załącznik 1j) min 4 razy w tygodniu
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drób i wyroby drobiarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przetwory mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1g do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1h do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1i do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1j do SIWZ
  

Criterion

Kryteria godzina dostawy do magazynu żywnościowego
Znaczenie 7,00
  
Kryteria termin dostaw doraźnych
Znaczenie 3,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)