| Data publikacji |
2017-12-12 |
| Data zakończenia |
2017-12-20 00:00:00 |
| Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach |
| Miejscowość |
Kartuzy |
| Województwo |
pomorskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
631893-N-2017 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
158000006, 31425003, 151000009, 151315000, 155000003, 158100009, 153311709, 152000000, 32121001, 153000001 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j.
2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154).
4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów:
Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a
II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b
III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c
IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d
V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e
VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f
VII Mrożonki 15331170-9
15220000-6 Załącznik 1g
VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h
IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i
X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części.
6. Wymogi dodatkowe:
- dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.:
nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy;
- przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego);
- fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca;
- faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane:
Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-311 Kartuzy NIP: 589-001-05-89
Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
- forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek)
- Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki.
Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin.
Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw:
- część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 2 (załącznik 1b) 1 raz w tygodniu
- część nr 3 (załącznik 1c) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 4 (załącznik 1d) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu
- część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu
- część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 3 tygodnie
- część nr 10 (załącznik 1j) min 4 razy w tygodniu |
| GuidZP400 |
9ab0877f-3715-4a40-9d4f-06ad97371c2b
|
| Biuletyn |
631893-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
|
| Regon |
19039215900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wzgórze Wolności
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kartuzy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 681 18 17
|
| Zamawiajacy fax |
58 681 33 25
|
| Zamawiajacy email |
sp2mk@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
http://sp2.kartuzy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka oświatowa utworzona przez JST
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.sp2.kartuzy.witrynaszkolna.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach, ul.Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2018
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.01.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j.
2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154).
4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów:
Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a
II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b
III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c
IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d
V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e
VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f
VII Mrożonki 15331170-9
15220000-6 Załącznik 1g
VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h
IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i
X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części.
6. Wymogi dodatkowe:
- dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.:
nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy;
- przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego);
- fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca;
- faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane:
Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-311 Kartuzy NIP: 589-001-05-89
Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
- forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek)
- Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki.
Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin.
Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw:
- część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 2 (załącznik 1b) 1 raz w tygodniu
- część nr 3 (załącznik 1c) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 4 (załącznik 1d) 2- 3 razy w tygodniu
- część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu
- część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu
- część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 3 tygodnie
- część nr 10 (załącznik 1j) min 4 razy w tygodniu
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1c do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Drób i wyroby drobiarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131500-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1d do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Przetwory mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1e do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1f do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1g do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1h do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1i do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1j do SIWZ
|
| | |