GuidZP400 |
a4798cc1-cf56-455e-9708-9e27096ffeed
|
Biuletyn |
632058-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
|
Regon |
44800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
068 3291700, 3291860
|
Zamawiajacy fax |
683 291 713
|
Zamawiajacy email |
rwanatko@zielona-gora.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zielona-gora.po.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Prokuratura
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zielona-gora.po.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zielona-gora.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty i wszystkie załączniki do oferty składa się - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, pok. nr 411.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur rejonowych.
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 262.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w następujący sposób:
a) część I – dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42;
b) część II – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42;
c) część III – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L;
d) część IV – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38;
e) część V – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, ul. Poznańska 10;
f) część VI – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej we Wschowie, ul. Garbarska 11;
g) część VII – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żaganiu, ul. Dworcowa 57;
h) część VIII – dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żarach, ul. Górnośląska 17.
3. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
4. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
5. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
6. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
7. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
8. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
9. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do poszczególnych siedzib zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
10. Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej
w Zielonej Górze:
a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42
b) Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42,
c) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L,
d) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38,
e) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10,
f) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11,
g) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57,
h) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
12. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
13. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
14. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
15. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
16. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
17. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
19. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
20. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
21. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku, gdy zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) karta techniczna produktu lub certyfikat lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanego papieru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile jest to konieczne i nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów;
b) oryginał gwarancji/poręczenia, jeśli wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniężna;
c) wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
d) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) w przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców, a w przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości odpowiednio dla każdej części zamówienia:
a) dla części I – 2000 zł,
b) dla części II – 550 zł,
c) dla części III – 250 zł,
d) dla części IV – 350 zł,
e) dla części V – 350 zł,
f) dla części VI – 250 zł,
g) dla części VII – 350 zł,
h) dla części VIII – 550 zł.
2. W przypadku złożenia oferty obejmującej kilka lub wszystkie części zamówienia, wysokość wadium stanowi suma kwot wadium każdych z tych części.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: :
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją:
„Wadium – Zamówienie publiczne, część zamówienia nr …, PO VII WB 261.3.2017”.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp.
8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.
9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (m.in. stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne) lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, jednak nie wykraczają poza określony przedmiot zamówienia (np. określenie warunków płatności, sposobu prowadzenia rozliczeń itp.), na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, ul. Poznańska 10.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej we Wschowie, ul. Garbarska 11.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żaganiu, ul. Dworcowa 57.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru dla Prokuratury Rejonowej w Żarach, ul. Górnośląska 17.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu zielonogórskiego w następujących ilościach ogółem:
a) papier kserograficzny biały, format A3 - 500 ryz,
b) papier kserograficzny biały, format A4 - 17000 ryz,
c) papier kserograficzny biały, format A5 - 1000 ryz.
2. Zamawiający przyjmuje, iż 1 ryza papieru zawiera 500 arkuszy.
3. Przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 3.1.1 musi mieć zastosowanie
do wszelkich typów urządzeń biurowych (m.in. drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek i innych).
4. Papier kserograficzny musi spełniać co najmniej poniższe parametry jakościowe:
a) gramatura - 80 g/m²,
b) białość – nie mniej niż 161 +/- 2 CIE,
c) nieprzeźroczystość – nie mniej niż 91-93%,
d) grubość nie mniej niż 108 +/- 3 µm,
e) zadruk - dwustronny.
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb.
6. Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego papieru, z tym, że jednorazowe zamówienie na papier dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 60 ryz.
7. Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do wskazanej siedziby zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym).
10. Papier pakowany będzie w paczki po 500 arkuszy (1 ryza) i dostarczany
w kartonach.
11. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego papieru.
12. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
13. W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę specyfikację techniczną dostarczonego papieru.
14. Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej.
15. Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
17. W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki:
a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić
ją niezwłocznie zamawiającemu.
18. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia.
19. Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu dostawy,
z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
|
| |