Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku oraz dostawę niezbędnego wyposażenia na potrzeby uruchomienia sali kinowej w ramach projektu pt. ,,Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski’’

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Gminna Biblioteka Publiczna im. Czesława Chruszczewskiego
Miejscowość Mieścisko
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632419-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 386520000, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku oraz dostawa niezbędnego wyposażenia na potrzeby uruchomienia sali kinowej w ramach projektu ,,Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski’’.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w ramach poszczególnych części, został dokonany w rozdziale II SIWZ i jej załącznikach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3b4f0d3-7aac-49bb-8223-ca3e07893524
Biuletyn 632419-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminna Biblioteka Publiczna im. Czesława Chruszczewskiego
Regon 97943200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Mieścisko
Zamawiajacy kod pocztowy 62290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 42 78 076
Zamawiajacy fax 61 42 78 076
Zamawiajacy email marzena93@wp.pl
Adres strony url www.miescisko.naszabiblioteka.com/bip
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiający wskazuje, że wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach projektu „Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolskich”. Beneficjentem projektu, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolskich (al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, NIP 7781114095). Zamawiający jest Partnerem w ramach tego projektu.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny gminna instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.miescisko.naszabiblioteka.com/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.miescisko.naszabiblioteka.com/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminna Biblioteka Publiczna im. Czesława Chruszczewskiego, ul. Kościuszki 11, 62-290 Mieścisko, biuro Biblioteki
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku oraz dostawę niezbędnego wyposażenia na potrzeby uruchomienia sali kinowej w ramach projektu pt. ,,Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski’’
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku oraz dostawa niezbędnego wyposażenia na potrzeby uruchomienia sali kinowej w ramach projektu ,,Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kultury w gminach członkowskich Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Wielkopolski’’. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w ramach poszczególnych części, został dokonany w rozdziale II SIWZ i jej załącznikach.
Cpv glowny przedmiot 45400000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 1) Część 1 – od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.03.2018r. 2) Część 2 – w okresie od 01.04.2018r. do dnia 10.06.2018r. (Uwaga: termin wykonania zamówienia podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert). 3) Część 3 – w okresie od 01.04.2018r. do dnia 10.06.2018r. (Uwaga: termin wykonania zamówienia podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w rozdziale III ust. 2 pkt. 12 Zapytania Ofertowego, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia oferty zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Uwaga: Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą jeśli nie należy do żadnej grupy kapitałowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego) – odpowiednio w zakresie oferowanej części. 3. Zaleca się załączenie do oferty kart katalogowych, prospektów lub folderów oferowanego wyposażenia (dot. części 2 i 3). 4. Zaleca się załączenie do oferty kosztorysu ofertowego (dot. części 1). Uwaga: Kosztorys w trakcie prowadzonego postępowania ma charakter pomocniczy i nie podlega ocenie. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia kosztorysu ofertowego. 5. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Przewiduje się możliwość zmiany umowy zawartej w zakresie Części 1 w następujących sytuacjach: 1) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w sytuacji: a) wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego, brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy), wystąpienie innych okoliczności których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; b) konieczności lub woli Zamawiającego udzielenia zamówień nieobjętych Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie; c) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów robót, czy też opóźnień w przekazaniu Wykonawcy lub osobom trzecim stosownych dokumentów niezbędnych do realizacji Umowy; d) wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej (w tym orzeczeniem sądu) prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia lub zdrowia na budowie, e) z powodu Siły wyższej. - Przedłużenie terminu wykonania umowy z przyczyn wskazanych w lit. a – e powyżej, może nastąpić wyłącznie o czas trwania przeszkody. 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (w tym dopuszczenie płatności częściowych), 3) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w szczególności z powodu możliwości zaniechania wykonania części prac z uwagi na fakt, iż ich wykonanie w trakcie realizacji robót stało się zbędne. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie wykonane prace. Pomniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa wyżej nastąpi w oparciu o dane zawarte w kosztorysie stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, a w przypadku braku wystarczających danych w tym dokumencie uwzględnione zostaną cenniki i inne konieczne dane publikowane w katalogach Sekocenbud na moment zawarcia Umowy. Niezależnie od powyższego zamawiający ma prawo ustalić wysokość kwoty pomniejszonego wynagrodzenia w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy, w szczególności w sytuacji, jeżeli pomniejszenie zakresu Umowy nie będzie możliwe na podstawie wytycznych o których mowa wyżej. 4) zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano lub nakazów organów administracji publicznej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) woli Zamawiającego dokonania zmian, w szczególności, gdy zmiany mogą się przyczynić do skrócenia terminu wykonania robót, obniżenia kosztów wykonania Umowy po stronie Zamawiającego, bądź uzyskania innych dodatkowych korzyści dla Zamawiającego w stosunku do korzyści wynikających z Umowy przed zmianą. - Wskazana powyżej zmiana Umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli miałaby prowadzić do zastosowania materiałów o jakości niższej niż wymagana na podstawie Umowy (Dokumentacji projektowej) lub zmiana połączona byłaby z roszczeniem Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia. 5) zmiana Umowy może nastąpić w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. II. Przewiduje się możliwość zmiany umowy zawartej w zakresie Części 2 w następujących sytuacjach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) wystąpią przeszkody niezależne od Wykonawcy, w szczególności: wstrzymanie prac montażowych/ kalibracyjnych przez Zamawiającego, brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy). W takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza zmianę termin realizacji przedmiotu umowy proporcjonalnie o czas trwania awarii; 4) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 5) w sytuacji, gdy okaże się, iż sprzęt składający się przedmiot Umowy (zgodnie z Ofertą), nie będzie dostępny na rynku lub jego dostępność będzie ograniczona, Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia sprzętu przez inny tego samego rodzaju (sprzęt zamienny), na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że iż sprzęt zamienny spełniać będzie wymagania minimalne określone w Zapytaniu Ofertowym; 6) objęty Umową (w tym Ofertą) Sprzęt będzie mógł zostać zastąpiony przez inny tego samego rodzaju (sprzęt zamienny) w przypadkach innych niż wskazane w pkt. 5 powyżej, w szczególności w przypadkach, gdy: a) celem zamiany jest wymiana na sprzęt zamienny wykonany przy użyciu nowszej technologii, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełniać będzie wymagania minimalne określone w Zapytaniu Ofertowym; lub b) celem zamiany jest wymiana na sprzęt o wyższej jakości lub lepszych parametrach w stosunku do wymagań określonych w Zapytaniu Ofertowym, - przy czym wskazane powyżej zmiany Umowy będą niedopuszczalne, jeżeli połączone byłyby z roszczeniem Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia. 7) Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu Umowy (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do określonego w Umowie), w szczególności w przypadku braku dostępności Sprzętu stanowiącego przedmiot umowy lub możliwości realizacji zamówienia przez Wykonawcę w cenie Sprzętu obowiązującej w Umowie (na podstawie cen jednostkowych zawartych w Ofercie Wykonawcy). Przy ustalaniu kwoty zmniejszenia wynagrodzenia na podstawie niniejszego ustępu strony Umowy uwzględnią w pierwszej kolejności dane wynikające z Oferty. Jako podstawę do ustalenia kwoty zmniejszenia wynagrodzenia Umownego można będzie wykorzystać również dane wynikające z cenników producentów Sprzętu, cenników Sprzedawcy lub innych dystrybutorów Sprzętu. Jeżeli wskazane powyżej podstawy okażą się niewystarczające do pomniejszenia wynagrodzenia Umownego adekwatnie do wartości elementów wyłączonych z zakresu rzeczowego Umowy i strony Umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób, Sprzedawca wyraża zgodę i uznaje za wiążące względem siebie pomniejszenie wynagrodzenia o kwotę ustaloną w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy. Koszty wydania opinii biegłego ponosi strona Umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę Umowy, chyba, że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej. III. Przewiduje się możliwość zmiany umowy zawartej w zakresie Części 3 w następujących sytuacjach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto; 4) w sytuacji, gdy okaże się, iż wyposażenie składające się przedmiot Umowy (zgodnie z Ofertą), nie będzie dostępne na rynku lub jego dostępność będzie ograniczona, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastąpienia przez inne tego samego wyposażenie (wyposażenie zamienne), na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że iż wyposażenie zamienne spełniać będzie wymagania minimalne określone w Zapytaniu Ofertowym, przy czym wskazane powyżej zmiana Umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli połączona byłyby z roszczeniem Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia. 5) Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu Umowy (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do określonego w Umowie), w szczególności w przypadku braku dostępności Sprzętu stanowiącego przedmiot umowy lub możliwości realizacji zamówienia przez Wykonawcę w cenie Sprzętu obowiązującej w Umowie (na podstawie cen jednostkowych zawartych w Ofercie Wykonawcy). Przy ustalaniu kwoty zmniejszenia wynagrodzenia na podstawie niniejszego ustępu strony Umowy uwzględnią w pierwszej kolejności dane wynikające z Oferty. Jako podstawę do ustalenia kwoty zmniejszenia wynagrodzenia Umownego można będzie wykorzystać również dane wynikające z cenników producentów Sprzętu, cenników Sprzedawcy lub innych dystrybutorów Sprzętu. Jeżeli wskazane powyżej podstawy okażą się niewystarczające do pomniejszenia wynagrodzenia Umownego adekwatnie do wartości elementów wyłączonych z zakresu rzeczowego Umowy i strony Umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób, Sprzedawca wyraża zgodę i uznaje za wiążące względem siebie pomniejszenie wynagrodzenia o kwotę ustaloną w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy. Koszty wydania opinii biegłego ponosi strona Umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę Umowy, chyba, że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roboty budowlane polegające na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku na potrzeby sali kinowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45400000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w ramach części 1 są roboty budowlane polegające na adaptacji i remoncie pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej im. Czesława Chruszczewskiego w Mieścisku na potrzeby sali kinowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 został szczegółowo określony w rozdziale II Zapytania Ofertowego, oraz w opracowaniach: a) przedmiar robót i rysunek sali - stanowiących załącznik nr 5B do Zapytania Ofertowego; b) opis parametrów technicznych foteli kinowych stanowiący załącznik nr 5A do Zapytania Ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem i kalibracją niezbędnego sprzętu kinowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01.04.2018r. do dnia 10.06.2018r. (Uwaga: termin wykonania zamówienia podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia w ramach części 2 jest dostawa wraz z montażem i kalibracją niezbędnego sprzętu kinowego. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 został szczegółowo opisany rozdziale II Zapytania Ofertowego, oraz w załączniku nr 6A do Zapytania Ofertowego oraz załączniku 6B stanowiącym opracowanie „Instalacje kablowe Małego Kina Społecznościowego – wariant podstawowy z głośnikami obok ekranu”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do przedsionka kinowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01.04.2018r. do dnia 10.06.2018r. (Uwaga: termin wykonania zamówienia podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w ramach części 3 jest dostawa wyposażenia do przedsionka kinowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 został opisany w rozdziale II Zapytania Ofertowego, oraz w załączniku nr 7 do Zapytania Ofertowego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)