GuidZP400 |
78131f03-1a62-422a-b091-fd6a303ceb27
|
Biuletyn |
632758-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
|
Regon |
11005287100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wołyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
082 5631461 do 63
|
Zamawiajacy fax |
825 630 450
|
Zamawiajacy email |
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
|
Adres strony url |
www.mpgk.chelm.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Przedsiębiorstwo komunalne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpgk.chelm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 27) lub za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MPGK Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój 27
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów z podziałem na zadania
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
38421100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy,
(w zakresie zadania/zadań do którego składa ofertę) wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 11 Regulaminu.
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
1.3. Posiadają zdolność techniczną lub zawodową
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy,
(w zakresie zadania/zadań do którego składa ofertę) wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu.
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4).
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 11 UST 1 PKT 1 i 2 REGULAMINU) ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU (ART. 12 REGULAMINU).
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3);
b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4).
1.1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 2, 3 i 4 (zgodnie z art. 13 ust. 5 Regulaminu).
1.1.2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt 1.1.1., uchyla się od zawarcia umowy zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
2. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 11 ust 1 pkt 1i 2 Regulaminu wykonawca powinien złożyć:
2.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3.
2.2. Wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy;
(w przypadku składania oferty na dostawę należy wykazać realizację 1 sukcesywnej dostawy, natomiast w przepadku składania oferty na usługę należy wykazać realizację 1 sukcesywnej usługi) wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6 do DIWZ).
Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Regulaminu, należy przedłożyć:
3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4).
3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 2 pkt 1 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie
z informacja zawartą w ust. IX DIWZ i w oparciu o art. 12 ust. 1 pkt 12 Regulaminu.
4. W zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa/usługa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g do DIWZ, w zakresie zadania do którego składana jest oferta.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
5.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 3.1. do pkt 3.3., pkt. 5.1, składane są dla każdego partnera z osobna,
b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ.
6.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum).
6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum,
b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę),
c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości,
d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich.
7. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 6.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od zawarcia umowy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa, którą zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarta jest jako wzór w załączniku nr 5 do DIWZ.
2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w PLN.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
3.1. Na podstawie uzgodnień Stron maksymalnie do 10% jej pierwotnej wartości. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona wnioskująca.
3.2. W przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
3.3. Jeżeli zmiany określone w pkt 3.2. a - c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3.4. Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmian opisanych w pkt 3.2. obejmuje realizacje wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany.
3.5. W przypadku zaistniałej sytuacji określonej w pkt 3.2. zmiana ta musi być poprzedzona pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie wraz z uzasadnieniem i wyliczeniem wartości tych zmian. Do momentu złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie i uzyskania akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania dotychczasowych cen. Odmowa akceptacji zmiany musi zostać przesłana do Wykonawcy faxem w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie Zamawiającego (decyduje data wpływu).
4. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - termin realizacji może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
7. Zmiany umowy, zostaną dokonane w formie aneksu do umowy.
8. O zmianach teleadresowych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji:
1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i umową.
2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem i określony w ofercie wykonawcy.
3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i załączniku do umowy.
4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, określonych w załącznikach do poszczególnych zadań.
5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych w sposób określony w § 6 ust. 1 umowy.
6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Dostawa wodomierzy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38421100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Dostawa wodomierzy, w rozliczeniu złom (korpusy wodomierzy).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38421100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonawca zobowiązany będzie pomniejszyć na fakturze cenę jednostkową nowych wodomierzy, w przypadku przesłania, przy zamówieniu, wodomierzy używanych (tzw. złom) przez Zamawiającego.
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy Diehl Metering oraz zakup przedłużek wodomierzowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy POWOGAZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5: Dostawa akcesoriów do wodomierzy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44163240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6: Dostawa plomb zatrzaskowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7: Dostawa modułów radiowych IZAR.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
65500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
|
| |