Sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów z podziałem na zadania

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632758-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384211003, 500000005, 441632404, 181430003, 655000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g.
1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej.
2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ).
2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa).
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100);
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78131f03-1a62-422a-b091-fd6a303ceb27
Biuletyn 632758-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Regon 11005287100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wołyńska
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5631461 do 63
Zamawiajacy fax 825 630 450
Zamawiajacy email tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony url www.mpgk.chelm.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Przedsiębiorstwo komunalne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpgk.chelm.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 27) lub za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MPGK Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój 27
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów z podziałem na zadania
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
Cpv glowny przedmiot 38421100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy, (w zakresie zadania/zadań do którego składa ofertę) wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 11 Regulaminu. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.3. Posiadają zdolność techniczną lub zawodową Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy, (w zakresie zadania/zadań do którego składa ofertę) wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 11 UST 1 PKT 1 i 2 REGULAMINU) ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU (ART. 12 REGULAMINU). 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 1.1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 2, 3 i 4 (zgodnie z art. 13 ust. 5 Regulaminu). 1.1.2. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt 1.1.1., uchyla się od zawarcia umowy zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 2. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 11 ust 1 pkt 1i 2 Regulaminu wykonawca powinien złożyć: 2.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3. 2.2. Wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: co najmniej 1 sukcesywną dostawę/usługę, która była realizowana co najmniej 12 miesięcy; (w przypadku składania oferty na dostawę należy wykazać realizację 1 sukcesywnej dostawy, natomiast w przepadku składania oferty na usługę należy wykazać realizację 1 sukcesywnej usługi) wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6 do DIWZ). Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Regulaminu, należy przedłożyć: 3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 2 pkt 1 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z informacja zawartą w ust. IX DIWZ i w oparciu o art. 12 ust. 1 pkt 12 Regulaminu. 4. W zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa/usługa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g do DIWZ, w zakresie zadania do którego składana jest oferta. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 5.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 3.1. do pkt 3.3., pkt. 5.1, składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 6.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 7. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 6.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od zawarcia umowy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa, którą zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarta jest jako wzór w załączniku nr 5 do DIWZ. 2. Rozliczenie w okresie trwania umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będzie realizowane wyłącznie w PLN. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 3.1. Na podstawie uzgodnień Stron maksymalnie do 10% jej pierwotnej wartości. Wniosek wraz z obiektywnym uzasadnieniem składa Strona wnioskująca. 3.2. W przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3.3. Jeżeli zmiany określone w pkt 3.2. a - c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.4. Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmian opisanych w pkt 3.2. obejmuje realizacje wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany. 3.5. W przypadku zaistniałej sytuacji określonej w pkt 3.2. zmiana ta musi być poprzedzona pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie wraz z uzasadnieniem i wyliczeniem wartości tych zmian. Do momentu złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie i uzyskania akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania dotychczasowych cen. Odmowa akceptacji zmiany musi zostać przesłana do Wykonawcy faxem w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia pisma zawiadamiającego o zmianie w sekretariacie Zamawiającego (decyduje data wpływu). 4. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - termin realizacji może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany umowy, zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 8. O zmianach teleadresowych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: 1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i umową. 2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem i określony w ofercie wykonawcy. 3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i załączniku do umowy. 4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, określonych w załącznikach do poszczególnych zadań. 5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych w sposób określony w § 6 ust. 1 umowy. 6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Dostawa wodomierzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38421100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Dostawa wodomierzy, w rozliczeniu złom (korpusy wodomierzy).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38421100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązany będzie pomniejszyć na fakturze cenę jednostkową nowych wodomierzy, w przypadku przesłania, przy zamówieniu, wodomierzy używanych (tzw. złom) przez Zamawiającego. 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy Diehl Metering oraz zakup przedłużek wodomierzowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy POWOGAZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5: Dostawa akcesoriów do wodomierzy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163240-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6: Dostawa plomb zatrzaskowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7: Dostawa modułów radiowych IZAR.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 65500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). 2.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100); 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w ust. 1.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)