| GuidZP400 | 
						
															af78cde4-9fee-48b3-875b-790961cc0118
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															632713-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															93000026000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Strzegomska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															6
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Wrocław
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															53611 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															dolnośląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															071 7822300, 7822397
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															717 822 405
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DZOB.281.32.2017
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy) do urządzeń (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.) wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Ilości przedstawione w „Zestawieniu kosztów zadania”- Załącznik nr 3 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych towarów, łącznie nie więcej niż o 20% wartości udzielonego zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu kosztów zadania załącznik nr 3 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30125100-2
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2018-12-22T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min: 80.000 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5  do SIWZ.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
 1) w stosunku do wartości umowy:
a.	zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia o wartość wynikającą ze zmiany. 
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, z zastrzeżeniem §6 ust. 3. 
4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2017-12-22T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |