GuidZP400 |
af78cde4-9fee-48b3-875b-790961cc0118
|
Biuletyn |
632713-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
|
Regon |
93000026000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 7822300, 7822397
|
Zamawiajacy fax |
717 822 405
|
Zamawiajacy email |
marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
|
Numer referencyjny |
DZOB.281.32.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy) do urządzeń (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.) wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Ilości przedstawione w „Zestawieniu kosztów zadania”- Załącznik nr 3 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych towarów, łącznie nie więcej niż o 20% wartości udzielonego zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu kosztów zadania załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-22T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min: 80.000 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia o wartość wynikającą ze zmiany.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, z zastrzeżeniem §6 ust. 3.
4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|