Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632713-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy) do urządzeń (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.) wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Ilości przedstawione w „Zestawieniu kosztów zadania”- Załącznik nr 3 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych towarów, łącznie nie więcej niż o 20% wartości udzielonego zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu kosztów zadania załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af78cde4-9fee-48b3-875b-790961cc0118
Biuletyn 632713-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Regon 93000026000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7822300, 7822397
Zamawiajacy fax 717 822 405
Zamawiajacy email marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer referencyjny DZOB.281.32.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny, taśmy) do urządzeń (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.) wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Ilości przedstawione w „Zestawieniu kosztów zadania”- Załącznik nr 3 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych towarów, łącznie nie więcej niż o 20% wartości udzielonego zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu kosztów zadania załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-22T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min: 80.000 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia o wartość wynikającą ze zmiany. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, z zastrzeżeniem §6 ust. 3. 4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin dostawy od zgłoszenia zamówienia
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)