GuidZP400 |
814e9d62-b489-422b-af66-38eb746ce1ae
|
Biuletyn |
631887-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12
|
Regon |
2102405600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Suwalska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54104
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 69 18
|
Zamawiajacy fax |
71 798 44 18
|
Zamawiajacy email |
sp26.wroclaw@wp.pl
|
Adres strony url |
http://zsp12.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zsp12wroclaw.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsp12wroclaw.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 12, ul. SUWALSKA 5 54-104 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów
spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul.
Suwalskiej 5, na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z
zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia
zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie
dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w
odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem
transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego
postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej
jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do
SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie
realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy.
W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu
zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w
kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany
podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec
zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie
od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości
umowy. 3) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku,
gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający
wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość
zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia
pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 5) Zmiany sposobu
konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania
wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej
umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody
Zamawiającego; 6) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących
przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o
parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego
towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody
Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIESO, WEDLINY, DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO, WĘDLINY,
DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment WARZYWA I
OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY
OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment PIECZYWO
|
| |