GuidZP400 |
1c1e3eac-23c9-4faa-a174-fca7181732db
|
Biuletyn |
633240-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
2228736100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23
|
Zamawiajacy email |
przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Centralna Platforma SIP (System Informacji Prawnej) – uzupełnienie pakietów prawnych
|
Numer referencyjny |
CUI/ZP/PN/40/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do pakietów prawnych Platformy SIP (w tym licencji na pakiety i szkoleń dla użytkowników) wraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2018 do 31.12.2019. Zamawiający przewiduje prawo opcji: opcje dotyczą ilości zamawianych licencji i ilości szkoleń. Szczegółowe ilości licencji i szkoleń dla każdego z zadań zostały określone w ust. I pkt 2 i 4 Załącznika nr 1 do projektu umowy właściwego dla danego Zadania.
|
Cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością przynajmniej po dwa zamówienia (dla każdego z Zadań) polegających na udostępnianiu systemu informacji prawnej spełniającego minimalne wymagania odnośnie zawartości bazy danych pakietu określone w punkcie II załącznika nr 1 do projektu umowy:
dla ZADANIA 1: Pakietu Specjalistycznego Ogólnego,
dla ZADANIA 2: Pakietu Ochrona Środowiska,
dla ZADANIA 3: Pakietu Komentarze
zapewniających jednoczesny dostęp dla co najmniej:
dla ZADANIA 1: 20 użytkowników
dla ZADANIA 2: 1 użytkownika
dla ZADANIA 3: 10 użytkowników
do stale aktualizowanej bazy prawa znajdującej się na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 1 roku oraz przeszkoleniu grupy użytkowników Zamawiającego w zakresie korzystania z dostarczonego Pakietu.
Uwaga! Wykonawca może wykazać realizację tych samych zamówień dla poszczególnych Zadań, jeśli swym zakresem obejmowały wszystkie z wymaganych pakietów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie .
2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca wraz z ofertą złoży (w szczególności) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Projekcie umowy (§ 11), z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE 1:
- zakup licencji na Pakiet Specjalistyczny Ogólny: 20 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 5 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 25 licencji
- szkolenie dla administratorów Pakietu Specjalistycznego Ogólnego
- szkolenia dla użytkowników Pakietu Specjalistycznego Ogólnego: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 3 szkoleń na podstawie prawa opcji; łącznie do 4 szkoleń
- świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Specjalistycznego Ogólnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zasdanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE 2:
- zakup licencji na Pakiet Ochrona Środowiska: 1 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnej 2 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 3 licencji
- szkolenie dla administratorów Pakietu Ochrona Środowiska
- szkolenia dla użytkowników Pakietu Ochrona Środowiska: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnego jednego szkolenia na podstawie prawa opcji; łącznie do 2 szkoleń
- świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Pakietu Ochrona Środowiska
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE 3:
- zakup licencji na Pakiet Komentarze: 10 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 5 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 15 licencji
- szkolenie dla administratorów Pakietu Komentarze
- szkolenia dla użytkowników Pakietu Komentarze: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnego jednego szkolenia na podstawie prawa opcji; łącznie do 2 szkoleń
- świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Pakietu Komentarze
|
| |