Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-4125/2017

Data publikacji 2017-12-15
Data zakończenia 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633543-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zwanych dalej meblami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do siwz oraz Istotne Postanowienia Umowy– załącznik nr 5 do siwz.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem;
Zadania nr 1 - meble dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122 30-149 Kraków,
Zadania nr 2 - meble dla Katedry Ekologii, Klimatologii i Ochrony Powietrza – Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji, al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków,
Zadania nr 3 - meble dla Zespołu Laboratoriów Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki ul. Balicka 116B 31- 149 Kraków,
Zadania nr 4 - meble dla Sekcji ds. Nadzoru Technicznego al. Mickiewicza 21 31- 120 Kraków,
Zadania nr 5 - meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków,
Zadania nr 6 - meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych – Wydziału Technologii Żywności ul. Balicka 122 30-149 Kraków,
Zadania nr 7 - meble dla Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21 , 31-120 Kraków,
Zadania nr 8 - meble dla Domu Studenckiego nr II ‘’Młodość‘’ 30-074 Kraków, ul. Urzędnicza 68,
Zadania nr 9 - meble dla I Domu Akademickiego „Bratniak” 31-114 Kraków, ul. Jabłonowskich 10-12.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 786a600e-e5c3-448b-a060-79ac31bbf7fb
Biuletyn 633543-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 181500000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url http://www.urk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://www.urk.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.urk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 7 – Kancelaria Uczelni
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-4125/2017
Numer referencyjny DZP-291-4125/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zwanych dalej meblami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do siwz oraz Istotne Postanowienia Umowy– załącznik nr 5 do siwz. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem; Zadania nr 1 - meble dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122 30-149 Kraków, Zadania nr 2 - meble dla Katedry Ekologii, Klimatologii i Ochrony Powietrza – Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji, al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków, Zadania nr 3 - meble dla Zespołu Laboratoriów Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki ul. Balicka 116B 31- 149 Kraków, Zadania nr 4 - meble dla Sekcji ds. Nadzoru Technicznego al. Mickiewicza 21 31- 120 Kraków, Zadania nr 5 - meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków, Zadania nr 6 - meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych – Wydziału Technologii Żywności ul. Balicka 122 30-149 Kraków, Zadania nr 7 - meble dla Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21 , 31-120 Kraków, Zadania nr 8 - meble dla Domu Studenckiego nr II ‘’Młodość‘’ 30-074 Kraków, ul. Urzędnicza 68, Zadania nr 9 - meble dla I Domu Akademickiego „Bratniak” 31-114 Kraków, ul. Jabłonowskich 10-12.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - aneksu pod rygorem nieważności w razie: 1) Zmiany jednostki organizacyjnej lub adresu pod który meble mają być dostarczone pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy (w tym także działania „siły wyższej”). Wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego (pisemnie) najpóźniej na 2 dni robocze przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości realizacji umowy w terminie umówionym podając uzasadnienie. b) Wykonawca zaproponuje nowy dodatkowy termin wykonania umowy. 2. gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem zastąpienia go meblem o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie. 3. Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 5 do niniejszej siwz.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)