GuidZP400 |
786a600e-e5c3-448b-a060-79ac31bbf7fb
|
Biuletyn |
633543-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
181500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.urk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.urk.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.urk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 7 – Kancelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-4125/2017
|
Numer referencyjny |
DZP-291-4125/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zwanych dalej meblami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do siwz oraz Istotne Postanowienia Umowy– załącznik nr 5 do siwz.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem;
Zadania nr 1 - meble dla Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności, Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122 30-149 Kraków,
Zadania nr 2 - meble dla Katedry Ekologii, Klimatologii i Ochrony Powietrza – Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji, al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków,
Zadania nr 3 - meble dla Zespołu Laboratoriów Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki ul. Balicka 116B 31- 149 Kraków,
Zadania nr 4 - meble dla Sekcji ds. Nadzoru Technicznego al. Mickiewicza 21 31- 120 Kraków,
Zadania nr 5 - meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków,
Zadania nr 6 - meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych – Wydziału Technologii Żywności ul. Balicka 122 30-149 Kraków,
Zadania nr 7 - meble dla Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21 , 31-120 Kraków,
Zadania nr 8 - meble dla Domu Studenckiego nr II ‘’Młodość‘’ 30-074 Kraków, ul. Urzędnicza 68,
Zadania nr 9 - meble dla I Domu Akademickiego „Bratniak” 31-114 Kraków, ul. Jabłonowskich 10-12.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - aneksu pod rygorem nieważności w razie:
1) Zmiany jednostki organizacyjnej lub adresu pod który meble mają być dostarczone pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy (w tym także działania „siły wyższej”). Wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego (pisemnie) najpóźniej na 2 dni robocze przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości realizacji umowy w terminie umówionym podając uzasadnienie.
b) Wykonawca zaproponuje nowy dodatkowy termin wykonania umowy.
2. gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem zastąpienia go meblem
o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie.
3. Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 5 do niniejszej siwz.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|