GuidZP400 |
74ca6b2f-98e1-46f8-b339-0e0b5f9876c9
|
Biuletyn |
632851-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
|
Regon |
140533156
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-529
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48225292738
|
Zamawiajacy fax |
+48225292780
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mnisw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2017-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.nauka.gov.pl/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-pzp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych (dokumenty składane osobiście w siedzibie Zamawiającego należy złożyć w Biurze Podawczym)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
BDG.WZP.311.23.2017.10.MW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego materiałów promocyjnych.
Zamówienie realizowane będzie w dwóch poniżej opisanych częściach:
Część I
1) długopis – 600 szt.;
2) notes – 600 szt.;
3) teczka firmowa – 600 szt.;
4) pamięć USB 2.0/3.0 (pendrive) ze złączem microUSB OTG – 600 szt.
Część II
1) Pamięć USB 3.0 - 16 GB z pudełkiem – 1 000 szt.
2) Pamięć USB 2.0 - 16 GB z pudełkiem – 600 szt.
3) Power Bank – 100 szt.
4) Zestaw piśmienny dwu elementowy: długopis i ołówek automatyczny w pudełku – 500 szt.
5) Zestaw piśmienny dwu elementowy: długopis i pióro w etui – 300 szt.
6) Eleganckie wieczne pióro w pudełku (1) – 150 szt.
7) Elegancki długopis w etui – 100 szt.
8) Eleganckie pióro wieczne w pudełku (2) – 150 szt.
9) Ołówek automatyczny – 500 szt.
10) Długopis – 1 000 szt.
11) Długopis „touch–pen” – 1 100 szt.
12) Pudełko na notatki – 1 000 szt.
13) Notes z gumką z różnokolorowymi kartkami – 800 szt.
14) Notatnik/notes – 400 szt.
15) Smycz tkana, naszywana – 1 000 szt.
16) Magnetyczny klip do notatek – 600 szt.
17) Brelok szklany grawer laserowy 3D z etui – 500 szt.
18) Torba bawełniana z możliwością nadruku – 1 000 szt.
19) Hub – rozgałęźnik USB na 4 dodatkowe porty – 500 szt.
20) Brelok z lampką LED z końcówką do ekranów dotykowych – 500 szt.
21) Podkładka pod mysz komputerową – 500 szt.
22) Kubek ceramiczny ze zmieniającą się grafiką – „magiczny kubek” – 500 szt.
23) Drażetki miętowe w pudełku – 500 op.
24) Długopis magnetyczny – modularny – 200 szt.
25) Słuchawki stereofoniczne z mikrofonem – douszne – 350 szt.
26) Torba na laptopa – 250 szt.
27) Zestaw notes z długopisem – ekologiczne – 250 szt.
28) Książka „Odkrycia i wynalazki, które zmieniły świat. Trójwymiarowe modele” – 30 szt.
29) Książka „Chopin” LUX - Wersja angielska – 10 szt.
30) Książka „Chopin” - Wersja angielska – 15 szt.
31) Książka „Very Graphic. Polish Designers of the 20th Century” (wersja angielska) – 10 szt.
32) Książka „Przygoda z Polską. Kreatywna książeczka dla dzieci” – 50 szt.
33) Chopin – Wydanie narodowe – Box - Zestaw: 4 albumy - 20 szt.
34) Płyta CD Impressions On Chopin – Leszek Możdżer – 50 szt.
35) Płyta CD The Very Best Of Kilar – 20 szt.
36) Płyta CD Penderecki: To co najpiękniejsze – 20 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II został określony w załączniku nr 1 SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia w zakresie części I i II zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
dla części I przedmiotu zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
dla części II przedmiotu zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w części I przedmiotu zamówienia - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
w części II przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 380 000,00 zł (słownie złotych: trzysta osiemdziesiąt tysięcy).
UWAGA
w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień wystawienia przez instytucję finansową dokumentu o posiadaniu przez Wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. w zakresie części I przedmiotu zamówienia - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
w zakresie części II przedmiotu zamówienia - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie części II przedmiotu zamówienia - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I
1) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po trzy propozycje egzemplarza okazowego każdego artykułu wymienionego w części I przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość przedstawienia dwóch próbek: jednej – z przykładowym nadrukiem, drugiej – stanowiącej wzór oferowanego artykułu promocyjnego; próbka może być o pojemności innej niż wskazana w opisie, jednak po wybraniu Wykonawcy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia artykułu zgodnego z opisem.
3) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
4) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w opakowaniach zawierających oznakowanie, której pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dana próbka dotyczy,
UWAGA – niespełnienie powyższego zalecenia nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tego wymagania będą obciążały Wykonawcę.
5) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy).
Część II
1) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego zgodnie z wymaganiem określonym w kolumnie 4 i 7 tabeli szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla części II przedmiotu zamówienia.
2) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego
w Załączniku Nr 1 do SIWZ, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość przedstawienia dwóch próbek: jednej – z przykładowym nadrukiem, drugiej – stanowiącej wzór oferowanego artykułu promocyjnego; próbka może być o pojemności innej niż wskazana w opisie, jednak po wybraniu Wykonawcy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia artykułu zgodnego z opisem.
3) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
4) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w opakowaniach zawierających oznakowanie, której pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dana próbka dotyczy,
UWAGA
niespełnienie powyższego zalecenia nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tego wymagania będą obciążały Wykonawcę.
Koszt egzemplarzy okazowych należy wliczyć w cenę oferty,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym:
a) pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów),
b) pełnomocnictwa dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
UWAGA
pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony)
c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3
d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa,
e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy dokonywane będą jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności mogących stanowić przeszkodę w należytym wykonaniu przedmiotu umowy, w szczególności gdy konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikać będzie z innych okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca po stwierdzeniu, że zaistniała okoliczność, która daje podstawę do oceny, że zamówienie nie może zostać zrealizowane w umówionym terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o takim niebezpieczeństwie, wskazując jego przyczynę i prawdopodobny czas opóźnienia,
a Zamawiający wyrazi zgodę na te zmiany;
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|