GuidZP400 |
c9864c5b-56bf-450f-a61c-8074b94ac8f8
|
Biuletyn |
633698-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
000592868
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.bip.ump.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ump.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ump.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż nowych witaczy z logo miasta Płocka oraz demontaż istniejących witaczy z logo miasta Płocka
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.130.1.2017.JM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż 9 dwustronnych witaczy
b) demontaż i utylizacja 5 istniejących witaczy
c) transport wszystkich elementów, nadzór techniczny nad wykonaniem robót
d) uzyskanie wszelkich zezwoleń zgodnych z obowiązującym prawem budowlanym
|
Cpv glowny przedmiot |
30192170-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia 90 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę i montaż elementów wizualizacji przestrzennej np. witacz, etc. na kwotę minimum 50 000,00 zł netto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dowód wniesienia wadium- ( jeżeli jest w formie innej niż pieniężna )
2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
3000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) wynagrodzenia:
a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
b) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych,
2) terminu:
a) w przypadku określonym w § 3 ust. 2,
b) w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
c) w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki,
3) w przypadkach wymienionych w umowie oraz w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|