Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634505-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, polegających na wynajmie przez Wykonawcę specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów Wykonawcy na rzecz i pod nadzorem Zamawiającego oraz zapewni obsługę kadrowo-płacową specjalistów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie prac oraz rozliczanie czasowe prac koordynowane będą przez Zamawiającego.
Prace świadczone będą w siedzibie Zamawiającego lub w wyjątkowych przypadkach w innych lokalizacjach na terenie Warszawy wskazanych przez Zamawiającego.
Zamówienia wykonawcze realizowane będą przez Wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie, na podstawie Umów Wykonawczych zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań szczegółowych prowadzonych w trakcie trwania zawartej Umowy ramowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2cef70c0-ee2b-4a19-be97-178311a37105
Biuletyn 634505-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego
Numer referencyjny DZZK/119/DRI/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, polegających na wynajmie przez Wykonawcę specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów Wykonawcy na rzecz i pod nadzorem Zamawiającego oraz zapewni obsługę kadrowo-płacową specjalistów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie prac oraz rozliczanie czasowe prac koordynowane będą przez Zamawiającego. Prace świadczone będą w siedzibie Zamawiającego lub w wyjątkowych przypadkach w innych lokalizacjach na terenie Warszawy wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia wykonawcze realizowane będą przez Wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie, na podstawie Umów Wykonawczych zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań szczegółowych prowadzonych w trakcie trwania zawartej Umowy ramowej.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp), 2) spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu (art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp), które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek dot. doświadczenia: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – posiada następujące doświadczenie w wykonaniu/wykonywaniu należycie, usług polegających na: • co najmniej 2 zamówień (usług), z których każde polegało na świadczeniu konsultacyjnych usług informatycznych (rozliczanych w godzinach lub produktach) i miało wartość co najmniej 300.000,00 zł brutto każde; wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wymagane 2 referencje). b) Warunek dot. osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej (3) trzema osobami spełniającymi wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) , przy czym osoba pełniąca funkcję określoną w profilu musi spełniać wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz jedna osoba może pełnić jedną funkcję;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust. 8 pkt 4) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 usług (z których każda polegała na świadczeniu konsultacyjnych usług informatycznych rozliczanych w godzinach lub produktach i miała wartość co najmniej 300.000,00 zł brutto każda) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (wykaz „Doświadczenie”)), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca przedstawi wykaz osób co najmniej trzech (3) osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), przy czym osoba pełniąca funkcję określoną w profilu musi spełniać wszystkie wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz jedna osoba może pełnić jedną funkcję wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości: 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku jest przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (w których wykonawca posiada rachunek), potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Czy wadium 1
Wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł n(słownie: pięć tysięcy zł zero gr) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10.01.2018 r. godz. 11.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b) w gwarancjach bankowych c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Biuro Zamówień Publicznych w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu, e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: sygn. postępowania DZZK/119/DRI/2017 - „Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego”. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze (pisemne) żądanie. 8. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w Umowie. Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w poniższym zakresie: a) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5, jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT należnego od towarów i usług będących przedmiotem Umowy; b) zmian wynikających z zaistnienia siły wyższej; c) warunków realizacji usług w przypadku, gdy u Stron wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych, zmiany technologiczne lub zmiany godzin pracy; d) warunków świadczenia usług wynikających ze zmian zewnętrznych pozostających poza kontrolą i wpływem Zamawiającego; e) zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub zmiany lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez Podmioty Nadzoru; f) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (w szczególności w wyniku przekształcenia, przejęcia); g) uzasadniona przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczność zmiany sposobu realizacji Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane usługi lub dostawy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował; h) zmiany w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; i) zmiany dotyczące sposobu wykonania zamówienia, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; j) sposób wykonania przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zobowiązań wynikających z Umowy może ulec przesunięciu, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, a których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie; k) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; l) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, polegających w szczególności na przejęciu lub połączeniu z innym podmiotem. m) Zmiany, o których mowa § 11, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy netto ponad kwotę określoną w § 5, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana postanowień niniejszej Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, b) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony należny podatek w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury, c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; d) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami; e) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmiany treści oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi: 10.01.2018 r. godz. 11.30, w siedzibie Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria gotowość specjalistów do realizacji zadań w wymiarze przekraczającym 8 godzin dziennie (nie więcej jednak niż 12 godzin dziennie)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)