GuidZP400 |
ffd2c0e9-51a3-49e1-b350-a342b548fec2
|
Biuletyn |
635833-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobczyce
|
Regon |
35155542400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 721 700
|
Zamawiajacy fax |
122 712 993
|
Zamawiajacy email |
ugim@dobczyce.pl
|
Adres strony url |
www.dobczyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
SKANSENOVA”- systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu. realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część V: Dostawa wyposażenia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
a) Upoważniony do przeprowadzenia postępowania:
Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce, NIP 681-10-04-443, REGON 351555424
b) Partnerzy:
Muzeum Okręgowe w Tarnowie
Rynek 3; 33-100 Tarnów, NIP 873-000-76-51, REGON 850012309
Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów
ul. Wróblewskiego 10a: 38-300 Gorlice, NIP 738-207-14-96, REGON 120588010
Muzeum – Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec
ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice, NIP 628-214-64-84, REGON 120385719
Skansen w Sidzinie – Muzeum Kultury Ludowej
Sidzina bn., 34 – 236 Sidzina, NIP 552-16-83-688, REGON 120900357
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania jest Gmina Dobczyce. Zamówienie udzielane jest przez każdego zamawiającego.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dobczyce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.dobczyce.pl/BIP/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce. (sekretariat pok 102)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu” realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - część V: Dostawa wyposażenia
|
Numer referencyjny |
RI.271.810.2017.ANSU
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest część V – Dostawa wyposażenia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie: trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej, zakup wyposażenia do budynku, zakup krzeseł, zakup i montaż nagłośnienia, zakup gablot na ornaty, wyposażenie multimedialne, modernizacja wystaw stałych, prace konserwatorskie, prace restauratorskie przy zabytkach ruchomych i przy zabytkowych muzealiach.
Zamówienie część V zostało podzielone na sześć części i opisane odpowiednio kolejnych załącznikach do każdej części zamówienia:
Część 1 zamówienia dla Muzeum Okręgowe w Tarnowie:
1.1 Dwór w Dołędze - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej.
1.2 Remont Zagrody w Zalipiu - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej.
Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8.
Zamawiający - Muzeum Okręgowe w Tarnowie.
Część 2 zamówienia dla Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów:
2.1 Zakup wyposażenia do budynku w Łosiu.
Opis części 2 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 9.
Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 9.1 do SIWZ
Zamawiający - Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów.
Część 3 zamówienia dla Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec:
3.1 Zakup krzeseł. Zakup i montaż nagłośnienia. Zakup gablot na ornaty.
Szczegółowy opis części 3 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 10.
Zamawiający - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec.
Część 4 zamówienia dla Skansenu w Sidzinie Muzeum Kultury Ludowej:
4.1 Wyposażenie multimedialne.
Szczegółowy opis części 4 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 11.
Zamawiający - Skansenu w Sidzinie Muzeum Kultury Ludowej.
Część 5 zamówienia dla Gminy Dobczyce:
Obejmuje prace do wykonania w Skansenie zgodnie z Koncepcją funkcjonowania Muzeum Regionalnego PTTK im. Władysława Kowalskiego w Dobczycach załącznik Nr 15 i Programem prac konserwatorskich. załącznik Nr 16.
Część 5 zostaje podzielona na 2 części:
5.1 Część 5.1 zamówienia:
a) Usługa konserwatorska - Konserwacja zabytków ruchomych oraz zabytkowych muzealiów - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 12.
b) Modernizacja wystaw stałych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 13.
Zamawiający - Gmina Dobczyce.
5.2 Część 5.2 zamówienia: Zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 14.
Zamawiający - Gmina Dobczyce.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie:
Część 1 od dnia podpisania umowy do dnia 01.10.2018r.
Część 2 od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2018r.
Część 3 od dnia podpisania umowy do dnia 01.07.2018r.
Część 4 od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2018r.
Część 5.1 od dnia podpisania umowy do dnia 16.04.2018r. zgodnie z TER.
Część 5.2 od dnia podpisania umowy do dnia 16.04.2018r. zgodnie z TER.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 1,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 2,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie krzeseł składanych.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 3,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie systemu nagłaśniającego.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 4.,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 5.1,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 prace konserwatorskie, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda, polegające na: pracach konserwatorskich, restauratorskich przy zabytkach ruchomych lub zabytkowych muzealiach.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części 5.2,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego.
2) w zakresie zdolności zawodowych:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i skieruje do realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy do dysponowania osoby:
a) dotyczy: części 5.1, zamówienia - co najmniej 1 osobę, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usługi lub kontrolę jakości, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust.1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 poz. 1446 z późniejszymi zmianami).
lub osobę, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych ww zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub;
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie;
- oraz która przez co najmniej 2 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust.1. art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 poz. 1446 z późniejszymi zmianami).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
A. dla części 1,
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
B. dla części 2,
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie krzeseł składanych sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
C. dla części 3,
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie systemu nagłaśniającego sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
D. dla części 4,
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
F. dla części 5.1,
a) wykazu usług konserwatorskich/modernizacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; co najmniej 2 prace konserwatorskie, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda, polegające na: pracach konserwatorskich, restauratorskich przy zabytkach ruchomych lub zabytkowych muzealiach, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ,
Przy czym dowodami potwierdzającymi czy prace zostały wykonane należycie są:
1. referencje bądź inne dokumenty ( poświadczenia) wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,
2. oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt.1.
Jeżeli Wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt.1.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy do dysponowania osoby, co najmniej 1 osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust.1.
lub osobę, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w/w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 2 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust.1. art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 poz. 1446 z późniejszymi zmianami) sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
E. dla części 5,2
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, że wykonał co najmniej 2 dostawy, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda, polegające na: dostawie sprzętu multimedialnego sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać :
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4.5 i 4.7 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości :
część 1 : 1 000 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100),
część 2 : 1 000 zł ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100),
część 3 : 500 zł ( słownie : pięćset złotych 00/100),
część 4 : 2 000 zł ( słownie : dwa tysiące złotych 00/100),
część 5.1 : 3 500 zł ( słownie : trzy tysiące pięćset złotych 00/100),
część 5.2 : 500 zł ( słownie : pięćset złotych 00/100),
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BS Dobczyce Nr konta 87 8602 0000 0000 0000 0752 0015 wpisując odpowiednio:
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 1”,
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 2”,
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 3”,
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 4”,
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 5.1”,
„wadium na OFERTĘ na część V - Dostawa Wyposażenia na Część 5.2”,
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia ",
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienia lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu i wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 ( zawierającym załączniki dla każdej części zamówienia) niniejszej specyfikacji.
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli konieczność zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w projektach umów.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1.1 Dwór w Dołędze - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej. 1.3 Remont Zagrody w Zalipiu - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.1 Dwór w Dołędze - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej.
1.4 Remont Zagrody w Zalipiu - zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej.
Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8.
Zamawiający - Muzeum Okręgowe w Tarnowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2.1 Zakup wyposażenia do budynku w Łosiu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2.1 Zakup wyposażenia do budynku w Łosiu.
Opis części 2 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 9.
Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 9.1 do SIWZ
Zamawiający - Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup krzeseł. Zakup i montaż nagłośnienia. Zakup gablot na ornaty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Zakup krzeseł. Zakup i montaż nagłośnienia. Zakup gablot na ornaty.
Szczegółowy opis części 3 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 10.
Zamawiający - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
4.1 Wyposażenie multimedialne.
Szczegółowy opis części 4 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 11.
Zamawiający - Skansenu w Sidzinie Muzeum Kultury Ludowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
51
|
Zalacznik nazwa |
Część 5.1 a) Usługa konserwatorska - Konserwacja zabytków ruchomych oraz zabytkowych muzealiów. b) Modernizacja wystaw stałych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis części 5.1 przedmiotu zamówienia
a) Usługa konserwatorska - Konserwacja zabytków ruchomych oraz zabytkowych muzealiów - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 12.
b) Modernizacja wystaw stałych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 13.
Zamawiający - Gmina Dobczyce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
52
|
Zalacznik nazwa |
Część 5.2 zamówienia: Zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis części 5.2 przedmiotu zamówienia- Zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 14.
Zamawiający - Gmina Dobczyce
|
| |