GuidZP400 |
23e8e6be-5141-4278-9a18-cb3716a49bdb
|
Biuletyn |
635834-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Niedrzwica Duża
|
Regon |
54052900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Niedrzwica Duża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 175 085
|
Zamawiajacy fax |
815 175 085
|
Zamawiajacy email |
gmina.niedrzwica@mbnet.pl
|
Adres strony url |
http://www.niedrzwicaduza.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.30.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża’’.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
a) Część I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 144 sztuk przenośnych komputerów dla uczniów wraz z oprogramowaniem
- 8 sztuk przenośnych komputerów dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem
- 9 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych
b) Część II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
c) Część III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
d) Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku
- 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem
- 6 sztuk wizualizera
e) Część V przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 5 sztuk drukarek 3D
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Wykonawca który zaoferuje rozwiązania równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 20 – 30 dni od daty podpisania umowy (zgodnie z ofertą wykonawcy).
Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni.
Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, o których mowa w Rozdziale 18 SIWZ ,,Istotne postanowienia dotyczące umowy”.
|
Okreslenie warunkow |
- w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp.
Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
a) Część I przedmiotu zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);
b) Część II przedmiotu zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);
c) Część III przedmiotu zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);
d) Część IV przedmiotu zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);
e) Część V przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
3. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp.
4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp.
5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.30.2017, część nr:…… przedmiotu zamówienia.
7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę.
9. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp.
11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
Uwaga:
1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 tj.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ.
2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą;
b) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym;
c) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
d) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
e) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku działania siły wyższej oraz zdarzeń losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi a także brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności;
f) w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;
g) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego - w takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ, w/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany,
h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
i) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia przewidzianego w umowie w następujących przypadkach:
- zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych;
b) danych rejestrowych;
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy.
4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 144 sztuk przenośnych komputerów dla uczniów wraz z oprogramowaniem
- 8 sztuk przenośnych komputerów dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem
- 9 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem - 6 sztuk wizualizera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku
- 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem
- 6 sztuk wizualizera
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa: 5 sztuk drukarek 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
|
Zalacznik krotki opis |
Część V przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 5 sztuk drukarek 3D
|
| |