Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża.

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-15 00:00:00
Instytucja Gmina Niedrzwica Duża
Miejscowość Niedrzwica Duża
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635834-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302320004, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża’’.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
a) Część I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 144 sztuk przenośnych komputerów dla uczniów wraz z oprogramowaniem
- 8 sztuk przenośnych komputerów dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem
- 9 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych
b) Część II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
c) Część III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
d) Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
- 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku
- 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem
- 6 sztuk wizualizera
e) Część V przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 5 sztuk drukarek 3D
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Wykonawca który zaoferuje rozwiązania równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23e8e6be-5141-4278-9a18-cb3716a49bdb
Biuletyn 635834-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Niedrzwica Duża
Regon 54052900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Niedrzwica Duża
Zamawiajacy kod pocztowy 24220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 175 085
Zamawiajacy fax 815 175 085
Zamawiajacy email gmina.niedrzwica@mbnet.pl
Adres strony url http://www.niedrzwicaduza.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża.
Numer referencyjny ZP.271.1.30.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Niedrzwica Duża’’. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: a) Część I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - 144 sztuk przenośnych komputerów dla uczniów wraz z oprogramowaniem - 8 sztuk przenośnych komputerów dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem - 9 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych b) Część II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym c) Część III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem d) Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem - 6 sztuk wizualizera e) Część V przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 5 sztuk drukarek 3D Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Wykonawca który zaoferuje rozwiązania równoważne, będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 20 – 30 dni od daty podpisania umowy (zgodnie z ofertą wykonawcy). Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, poza wystąpieniem okoliczności, o których mowa w Rozdziale 18 SIWZ ,,Istotne postanowienia dotyczące umowy”.
Okreslenie warunkow - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: a) Część I przedmiotu zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); b) Część II przedmiotu zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); c) Część III przedmiotu zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); d) Część IV przedmiotu zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); e) Część V przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.30.2017, część nr:…… przedmiotu zamówienia. 7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 tj.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą; b) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; c) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; d) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. e) dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku działania siły wyższej oraz zdarzeń losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi a także brakiem dostępności przedmiotu zamówienia na rynku związany z trwającym procesem produkcyjnym – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności; f) w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy; g) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego - w takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ, w/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; i) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia przewidzianego w umowie w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany: a) danych teleadresowych; b) danych rejestrowych; c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy.
IV 4 4 data 2018-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Zalacznik krotki opis Część I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - 144 sztuk przenośnych komputerów dla uczniów wraz z oprogramowaniem - 8 sztuk przenośnych komputerów dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem - 9 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Zalacznik krotki opis Część II przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 8 sztuk dedykowanych urządzeń umożliwiających ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Zalacznik krotki opis Część III przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 7 sztuk cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem - 6 sztuk wizualizera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Zalacznik krotki opis Część IV przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - 7 sztuk urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 1 sztuki urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – mobilna tablica interaktywna z monitorem - 6 sztuk wizualizera
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa: 5 sztuk drukarek 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamienia”.
Zalacznik krotki opis Część V przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 5 sztuk drukarek 3D
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)