GuidZP400 |
7f934571-1742-4b4c-acde-221067d22fcb
|
Biuletyn |
636256-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Regon |
59846300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Adres strony url |
www.um.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.gdansk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.gdansk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Adaptacja wnętrza sali konferencyjno-szkoleniowej w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 wraz z dostawą mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
BZP.271.73.2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:
Przedmiotem zamówienia są następujące zadania:
1. Roboty budowlane związane z adaptacją wnętrza sali konferencyjno-szkoleniowej.
2. Dostawa foteli konferencyjno-biurowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
dla zadania nr 1
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia – dla zadania nr 1:
a) kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b) kierownikiem robót elektrycznych – posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.
dla zadania nr 1.
a) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem robót budowlanych wykończeniowych wraz z wykonaniem zabudów meblowych stałych, każda robota o wartości min. 150 000,00 zł netto, przy czym wartość wykonanych robót budowlanych wykończeniowych nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł netto, a wartość zabudów meblowych stałych nie mniejsza niż 50 000 zł netto,
lub
b) warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem robót budowlanych wykończeniowych o wartości minimum 100 000,00 zł netto każda, oraz co najmniej 2 zabudowy meblowe stałe o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
a) wypełnionego formularza tabeli elementów scalonych (zadanie nr 1)– wg wzoru - załącznik nr 3 do oferty
b) wypełnionego formularza zestawienia dostawy foteli (zadania nr 2) – wg wzoru – załącznik nr 4
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium dla:
a) zadania nr 1 w wysokości 4 000,00 zł.
b) zadania nr 2 w wysokości 1 400,00 zł.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, w Banku PEKAO S.A. nr 20 1240 1268 1111 0010 3877 5782, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem „Wadium – Adaptacja wnętrza sali konferencyjno-szkoleniowej w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 wraz z dostawą mebli biurowych”
3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Gdańska ul. Nowe Ogrody 8/12; 80-803 Gdańsk. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w kasie Urzędu Miejskiego w Gdańsku
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zadanie nr 1
1. ZAMAWIAJĄCY, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć :
1) terminu realizacji zamówienia;
2) wynagrodzenia;
3) warunków płatności;
4) zmiany numeru rachunku bankowego WYKONAWCY.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku wystąpienia robót dodatkowych;
3) zmiana numeru rachunku bankowego WYKONAWCY.
3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, w szczególności:
1) wystąpienia robót dodatkowych (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót);
2) w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć a leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez WYKONAWCĘ opóźnienie, w szczególności:
- wstrzymanie robót przez ZAMAWIAJĄCEGO,
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót, prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez WYKONAWCĘ opóźnienia.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust 3. pkt 2) i 3) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. WYKONAWCA nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych postojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy.
4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
5. Zmiany niniejszej Umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 13 ust. 3 umowy.
Zadanie nr 2
1.Zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne, poza innymi przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia (brutto), w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia „siły wyższej” lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło,
3) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
4) osób upoważnionych do kontaktu wskazanych w § 8.
2.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem numeru rachunku bankowego Wykonawcy, określonego w § 2 ust.2 oraz osób upoważnionych do kontaktu wskazanych w § 8.
|
IV 4 4 data |
2018-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|