| GuidZP400 |
7b86d48c-0aa8-4440-8833-642ad7f6eeeb
|
| Biuletyn |
501251-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
|
| Regon |
27922600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90135
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-42 664 79 18
|
| Zamawiajacy fax |
0-42 664 79 70
|
| Zamawiajacy email |
k.pasek@filharmonia.lodz.pl
|
| Adres strony url |
www.filharmonia.lodz.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samorzadowa instytucja kultury
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.filharmonia.lodz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie do siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Filharmonia Łódzka im. Artur Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, sekretariat, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
wykonanie, dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczenia bawialni i wielofunkcyjnego foyer w ramach realizacji zamierzenia „Ź”- Bawialnia kulturalna i „Z” – Wielofunkcyjne foyer, dla zadania realizowanego w ramach projektu: „KULTURA 3D. Rozbudowa infrastruktury kulturalnej dla nowoczesnej i wielofunkcyjnej Filharmonii Łódzkiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
| Numer referencyjny |
ZP/01/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
ZADANIE 1 Wykonanie zabudowy ściennej oraz wykonanie „domku Filharmonii” w strefie multimedialnej bawialni. ZADANIE 2 Dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczeń bawialni. ZADANIE 3 Dostarczenie elementów wyposażenia do wielofunkcyjnego foyer.
|
| Cpv glowny przedmiot |
45212310-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
b/ zdolności technicznej lub zawodowej, tj: Dla zadania 1: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty Dla zadania 2 i 3: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 podobne usługi z tym zastrzeżeniem, ze każda z ww. dostaw musi być o wartości minimum 10 000, 00 zł brutto.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych usług (minimum dwóch w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usługi powinny mieć podobny charakter i być o wartości minimum 10 000, 00 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do formularza oferty (dotyczy zadania 2 i 3, Wykonawca, który składa ofertę na wykonanie zarówno zadania 2, jak i 3 dołącza tylko jeden komplet dokumentów)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełnionego druku oferty (formularza), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) oświadczenie innego podmiotu na którego zasobach opiera się Zamawiający 5) kart katalogowych potwierdzających spełnienie wymagań (dot. mebli do bawialni, foyer, oświetlenia ruchomego, dywanów dla zad. 2 i 3)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany podatku VAT, b/ termin wykonania - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a wynikających ze szczególnego charakteru instytucji i sposobu korzystania z niej, a także prowadzonych innych prac w budynku Zamawiającego
|
| IV 4 4 data |
2018-01-16T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia tj. 16.01. 2018 r. o godz. 09:30 w pok. 427 (III piętro), w siedzibie Zamawiającego: Filharmonia Łódzka im. Artur Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wykonanie zabudowy ściennej oraz wykonanie „domku Filharmonii” w strefie multimedialnej bawialni.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45212310-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakres prac 1. wykonanie zabudowy ściennej, 2. wykonanie „domku Filharmonii” wraz z dostawą i montażem siatki ochronnej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczeń bawialni.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakres prac • Dostawa stołów • Dostawa krzeseł biurowych i siedzisk-worków • Dostawa oświetlenia ruchomego • Dostawa dywanów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostarczenie elementów wyposażenia do wielofunkcyjnego foyer.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakres prac • Dostawa stolików kawiarnianych • Dostawa krzeseł • Dostawa oświetlenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
| | |