wykonanie, dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczenia bawialni i wielofunkcyjnego foyer w ramach realizacji zamierzenia „Ź”- Bawialnia kulturalna i „Z” – Wielofunkcyjne foyer, dla zadania realizowanego w ramach projektu: „KULTURA 3D. Rozbudowa infrastruktury kulturalnej dla nowoczesnej i wielofunkcyjnej Filharmonii Łódzkiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Data publikacji 2018-01-08
Data zakończenia 2018-01-16 00:00:00
Instytucja Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 501251-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452123102, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE 1 Wykonanie zabudowy ściennej oraz wykonanie „domku Filharmonii” w strefie multimedialnej bawialni. ZADANIE 2 Dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczeń bawialni. ZADANIE 3 Dostarczenie elementów wyposażenia do wielofunkcyjnego foyer.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b86d48c-0aa8-4440-8833-642ad7f6eeeb
Biuletyn 501251-N-2018
Zamawiajacy nazwa Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
Regon 27922600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90135
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 0-42 664 79 18
Zamawiajacy fax 0-42 664 79 70
Zamawiajacy email k.pasek@filharmonia.lodz.pl
Adres strony url www.filharmonia.lodz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorzadowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.filharmonia.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie do siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Filharmonia Łódzka im. Artur Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, sekretariat, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu wykonanie, dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczenia bawialni i wielofunkcyjnego foyer w ramach realizacji zamierzenia „Ź”- Bawialnia kulturalna i „Z” – Wielofunkcyjne foyer, dla zadania realizowanego w ramach projektu: „KULTURA 3D. Rozbudowa infrastruktury kulturalnej dla nowoczesnej i wielofunkcyjnej Filharmonii Łódzkiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny ZP/01/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZADANIE 1 Wykonanie zabudowy ściennej oraz wykonanie „domku Filharmonii” w strefie multimedialnej bawialni. ZADANIE 2 Dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczeń bawialni. ZADANIE 3 Dostarczenie elementów wyposażenia do wielofunkcyjnego foyer.
Cpv glowny przedmiot 45212310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow b/ zdolności technicznej lub zawodowej, tj: Dla zadania 1: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty Dla zadania 2 i 3: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 podobne usługi z tym zastrzeżeniem, ze każda z ww. dostaw musi być o wartości minimum 10 000, 00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych usług (minimum dwóch w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usługi powinny mieć podobny charakter i być o wartości minimum 10 000, 00 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do formularza oferty (dotyczy zadania 2 i 3, Wykonawca, który składa ofertę na wykonanie zarówno zadania 2, jak i 3 dołącza tylko jeden komplet dokumentów)
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełnionego druku oferty (formularza), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) oświadczenie innego podmiotu na którego zasobach opiera się Zamawiający 5) kart katalogowych potwierdzających spełnienie wymagań (dot. mebli do bawialni, foyer, oświetlenia ruchomego, dywanów dla zad. 2 i 3)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany podatku VAT, b/ termin wykonania - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a wynikających ze szczególnego charakteru instytucji i sposobu korzystania z niej, a także prowadzonych innych prac w budynku Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-01-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia tj. 16.01. 2018 r. o godz. 09:30 w pok. 427 (III piętro), w siedzibie Zamawiającego: Filharmonia Łódzka im. Artur Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie zabudowy ściennej oraz wykonanie „domku Filharmonii” w strefie multimedialnej bawialni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45212310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac 1. wykonanie zabudowy ściennej, 2. wykonanie „domku Filharmonii” wraz z dostawą i montażem siatki ochronnej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostarczenie elementów wyposażenia pomieszczeń bawialni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac • Dostawa stołów • Dostawa krzeseł biurowych i siedzisk-worków • Dostawa oświetlenia ruchomego • Dostawa dywanów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostarczenie elementów wyposażenia do wielofunkcyjnego foyer.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac • Dostawa stolików kawiarnianych • Dostawa krzeseł • Dostawa oświetlenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)