1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szkła do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
2.Opis wymaganych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie i dotychczas stosowanych podczas prac badawczych przez Zamawiającego zamieszczono w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Złożenie oferty na asortyment nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.Przedmiot zamówienia musi:
4.1.spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ,
4.2.być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych, kompletny oraz przydatny do przeznaczonego użytku,
4.3.wykonany zgodnie z obowiązującymi standardami i normami jakościowymi,
4.4.posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta bądź posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie (data produkcji, producent, numer katalogowy, w przypadku opakowania zbiorczego ilość sztuk w opakowaniu). Jeśli jest to konieczne dostarczany asortyment powinien być opakowany w zewnętrzne opakowanie zabezpieczające przez uszkodzeniem.
4.5.posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie UE, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa.
5.Z uwagi na specyfikę prowadzonych prac niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany asortymentu w trakcie ich realizacji i zastąpienia innym należącym do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo:
5.1.dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia,
5.2.ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania,
5.3.nabycia innego asortymentu niż w wyspecyfikowany w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”, którego wykorzystanie okaże się niezbędne, a dostępnego w katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego asortymentu nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty.
6.Podstawą ustalenia ceny asortymentu, o którym mowa w pkt. 5.3 będą ceny asortymentu wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu.
7.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie zamówionego przez Zamawiającego asortymentu do siedziby Zamawiającego, we wskazane miejsce.
8.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. wyroby laboratoryjne i szkło były dotychczas stosowane przez Zamawiającego i będą przeznaczone do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych, a także naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką działalności. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy producentów dotychczas stosowanych wyrobów laboratoryjnych i szkła, aby wskazać standardy jakościowe asortymentu.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający parametry określone przez Zamawiającego w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu.
|
GuidZP400 |
274bf56b-9021-4ae8-80b7-1997db755e98
|
Biuletyn |
503619-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 631 38 68
|
Zamawiajacy fax |
42 631 28 79
|
Zamawiajacy email |
urszula.zalog@p.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. zamówień publicznych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź, budynek A8 pokój 407
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
|
Numer referencyjny |
4/W3/D/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szkła do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
2.Opis wymaganych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie i dotychczas stosowanych podczas prac badawczych przez Zamawiającego zamieszczono w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Złożenie oferty na asortyment nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.Przedmiot zamówienia musi:
4.1.spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ,
4.2.być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych, kompletny oraz przydatny do przeznaczonego użytku,
4.3.wykonany zgodnie z obowiązującymi standardami i normami jakościowymi,
4.4.posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta bądź posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie (data produkcji, producent, numer katalogowy, w przypadku opakowania zbiorczego ilość sztuk w opakowaniu). Jeśli jest to konieczne dostarczany asortyment powinien być opakowany w zewnętrzne opakowanie zabezpieczające przez uszkodzeniem.
4.5.posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie UE, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa.
5.Z uwagi na specyfikę prowadzonych prac niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany asortymentu w trakcie ich realizacji i zastąpienia innym należącym do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo:
5.1.dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia,
5.2.ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania,
5.3.nabycia innego asortymentu niż w wyspecyfikowany w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”, którego wykorzystanie okaże się niezbędne, a dostępnego w katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego asortymentu nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty.
6.Podstawą ustalenia ceny asortymentu, o którym mowa w pkt. 5.3 będą ceny asortymentu wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu.
7.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie zamówionego przez Zamawiającego asortymentu do siedziby Zamawiającego, we wskazane miejsce.
8.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. wyroby laboratoryjne i szkło były dotychczas stosowane przez Zamawiającego i będą przeznaczone do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych, a także naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką działalności. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy producentów dotychczas stosowanych wyrobów laboratoryjnych i szkła, aby wskazać standardy jakościowe asortymentu.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający parametry określone przez Zamawiającego w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.„Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej;
2.„Arkusz asortymentowo – cenowy” – załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału,
3.Dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu. Wykonawca składa taki dokument w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo,
na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy bezpłatnych próbek zaoferowanego asortymentu równoważnego w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Próbki należy dostarczyć w ciągu 3 dni od daty wysłania prośby przez Zamawiającego – w przypadku zaoferowania asortymentu równoważonego;
4.Pisemne wyjaśnienie poprzez wskazanie podstaw prawnych faktu niezastosowania podstawowej 23% stawki podatku VAT w przypadku każdej pozycji arkusza asortymentowo - cenowego, w której zastosowano inną stawkę podatku VAT - jeśli dotyczy;
5.Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie - jeśli dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1)gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i przy cenie określonej w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”,
2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
3)zmiany terminu wykonania umowy tj. wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 umowy do wyczerpania tej kwoty
4)zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
5)zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych metalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych metalowych do Instytutu Chemii Organicznej. Szczegółowy zakres i ilość określone są w "Arkuszu asortymentowo-cenowym".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa akcesoriów do mieszadeł magnetycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do mieszadeł magnetycznych dla Instytutu Chemii Organicznej. Zakres, rodzaj i ilości określone są w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa elementów aparatury laboratoryjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, rodzaj i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, rodzaj i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych różnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych różnych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych - fiolek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych fiolek dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego różnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego różnego dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
|
| |